Mulla toinen lapsi. Esikoinen on tyttö ja suurin osa vaatteista pinkkiä jne. ja nyt lupailtiin poikaa, joten mietin kans samaa asiaa vähän uudelleen. Kuitenkin mulla neutraaleitakin vaatteita löytyy ja ne kalleimmat eli makuupussi, merinovillapuvut, töppöset, toppapuku löytyvät, joten ajattelin saavani ne muutamat tarvittavat bodyt ja housut sillä 140 eurolla, samoin kuin jotain muuta hyödyllistä. Pieni rahahan se on, eikä vastaa äitiyspakkauksen arvoa lähimainkaan. Esikoiselle pidin jotenkin selvänä, että otan äitiyspakkauksen. Esikoinen sai itse asiassa valtavat määrät vaatteita lahjaksi, joten äitiyspakkauksen vaatteet jäivät kuitenkin loppupeleissä hyvin vähälle käytölle näitä ulkoiluasuja lukuun ottamatta.
Minä kyllä pidin sitä äippäpakkauksen toppapukua vaunupukuna, vaikka reilu olikin (käänteet pienentävät pukua yllättävän paljon ja kun kääntää sitä läppää etuosassa hieman eli ei vedä vetoketjuja loppuun asti niin eipä se muutaman kuukauden ikäiselle enää mitenkään järkyttävän suuri ollut). Autossa ja kyläillessä oli sitten sopivampi nallepuku tms.. Seuraavana talvena lapsi jo lumileikeissä hoidossakin niin piti olla kunnon puku eli äippäpakkauksen puku ei enää ois käyny, ei tosin ois varmaan kunnolla mahtunutkaan. Esikoinen syntyi kylläkin lokakuussa, joten olihan hän jo 1-2 kk, kun pukua tarvitsi.