Kauniita unia, oman kullan kuvia

En uskalla vielä iloita mutta 3 viime yötä on mennyt rytmillä sänkyyn 10-11 aikaan eka herätys n 1-2 aikaan toinen 5-6 aikaan ja 8-9 välillä herätys jolloin joko noustaan ylös tai aamutissin jälkeen murmeli nukkuu vielä 1030 saakka :Heartred voi kun jatkuisi samalla tavalla. Viime yönä herätyksiä oli vain 2. 230 ja 630.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toi kapalointi pitäis kyllä opetella kun jätkän kädet heiluu väsyneenä aivan hervottomasti. Tää kuuluis sarjaan tyhmät kysymykset, mutta miten kapalo tehdään? Synnärillä näytettiin mutta ei tää muista :-)

Just sunnuntaina iloitsin yhdelle kaverille että tällä on päivisin aika kiva rytmi kun nukkuu kahdet pitkät unet vaunuissa ja sit jossain välissä torkahtaa tissille. No eihän se sit eilen enää niin mennyt. Esikoinen koko ajan ihan hiilenä kun vauvq vaan tissillä ja sit kun nukahtaa ja aletaan touhuta jotain niin eiköhän se kohta jo rääkäse ja hommat jää kesken. Saas nähdä millainen päivä tänään on :-)
 
Nukke sujahti jo kivasti kapaloon :-) saas nähdä kuinka käy tän vähän eläväisemmän otuksen kanssa ;-) minkälaista kangasta olette käyttäneet? Lakana, trikoo??
 
Me kapaloitiin pussilakanaan. Nyt tosin ukkeli nukkunu jo pari viikkoa unipussissa :) tykkää kyllä siinä köllötellä kun on niin kova etenkin jaloilla vispaamaan. Se rauhoittaa pienen nopeammin ja sitähän kaveri ei saa auki vaikka kuinka vispaisi.
 
Muokattu viimeksi:
Lakana tai pussilakana hyvä. Mä löysin kaapista unipussin, aattelin sitä kokeilla ens yönä :)
 
Minä tein kans ja siitä tuli vähän suurempi mitä ohje oletti, mut liian ahdas se on silti. Nukkui tuo siinä parit unet mutta ilman huppua, siitä tuli paniikki. Toisen tein ilman huppua mutta eri langasta joten siitä tuli kapeempi. En ees yritä ahtaa tuota jytkyä sinne. Siitä tulee nivelrikkoselle mummille se polvenlämmitin!
 
Mun toukkapussi on liian löysä kapaloksi, ei sido käsiä. Liian kuumakin olis yöksi tälle. Että ette ehkä menetä mitään lilliputteinenne :)

Mut tänään hain kaupasta sellasen, oikein muotoillun ja tarroilla kiinnittyvän kapalon jalkapussilla. Nyt toi ainakin nukkuu siinä, saas nähdä kauanko. Tossa saattaa olla vähän liikaa kasvunvaraa käsissä verattuna pussilakanaan.
 
Muokattu viimeksi:
Huoh. Eilen sain herätä 5.45 syötölle ja en enää ehtiny nukkumaan ennen kuin isompi heräs. Viime yönä viljo heräs tunnin välein ja sit valvottiin 3.30-5.30 ja isomman kans ylös 6.30 |-O Ei oo kovin freesi olo. Tätä menoo la ristiäisis mulla on jo melkoset silmäpussit.
 
Täällä on vakio. Eka pätkä unta kestää 3 tuntia sitte herätään puoleks tunniks ja seuraavat pätkät unta on 2,5 tuntia niillä puolen tunnin varikkokäynneillä. Nyt on kyllä alkanu olla toi jäbän nukkuminen kauheen levotonta ja tuntuu että se jumppaa ja mölisee unissaan. Viime yönä meni alkuyö hyvin, mutta 3 aikaan jouduin laittamaan kaverin kapaloon kun ei tullu omasta nukkumisesta mitään se heilumisen ja örinän takia. Enkä muistanu eilen neuvolassa kysyä että mistä moinen vois johtua...
 
Meidän pikkumies kans ähisee ja heiluu etenkin illalla ja jonkun verran myös yöllä ihan kesken unienkin. Itsehän siihen herää mutta pikkumies ei onneksi :) oon tulkinnu sen väsymykseksi ja uneksemiseksi. Ei tyyppi ainakaan vaikuta kärsivältä vaan pikemminkin levottomalta. Mies on kyllä ihan samanlainen nukkuessaan, heiluu ja hikoilee, joten oisko jotain periytyvää... :grin
 
Me herättiin seurustelemaam 5, haukotuuuusss.. Onneksi isimies otti pojan omien aamutoimien ajaksi niin sain nukuttua vielä hetken.. Eka päivä kahdestaan kun isiloma loppui, nyyh jos tää aika menee jatkossakin näin nopeasti :sad001
 
Mashnu ja Eriika, meidän jäbällä on kans just tollasta ihan samanlaista ähinää ja mölinää ollu nyt muutamana yönä (ja joskus päivälläkin), ja samalla jalat ja kädet heiluu niin että peitto potkitaan aina pois. Tosiaan poika ei siihen välttämättä herää, mut on sen verran kovaäänistä touhua että ite ei kyllä saa nukuttua.
 
Takaisin
Top