Kauniita unia, oman kullan kuvia

Mä vaihdan joka syötön jälkeen ku tuo laskee läpi sitä mukaa ku syöki.
 
Jos on kakat yöllä, niin vaihetaan. Mut jos vaan pissat, niin sit ei vaiheta (paitsi tietenkin jos vaippa aivan täynnä).
 
Mä joudun vaihtaa korkeintaan kerran, ei yöllä onneks juur kaki, päivällä sit senkin edestä...
 
Pakko myöntää mutta en mä kyllä paljon vaippaan öisin kurki. Jos nyt en satu huomaamaan että vääntää kakkaa niin en kyllä lähde vaihtamaan. Oon kyllä niin laiska etten turhia viitsi yöllä nousta. Sitten tietysti jos alkaa pyllyn iho oireilla on kai pakko vaippaakin vaihdella.
 
Mäkin yritän välttää yövaihtoja ettei ihan heräis mut välillä tuntuu pahalta jättää toinen nukkumaan kakkavaipan kanssa. Tää ei yleensä asiasta valita...
 
Meidän herkkis ei asetu jos on tavaraa vaipassa niin suosiolla nousen vaihtamaan. Ja sen verran iho oireilee, että bepsua menee eikä viittitä kauheesti peppua hautoa likaisella vaipalla :oops:
 
Meilläkin on poitsu niin tarkka tavarastaan, että kyllä joka syötöllä joutuu yöllä vaipan vaihtamaan. Tosinaan muutamankin kerran kun tuntuu tuo putki olevan niin suora, että kun maitoa menee sisään niin sinappia tulee saman tien ulos. Ihme että painoa silti kertyy.

Tyyppi nukkuu pääsääntöisesti omassa sängyssään, mitä nyt tissille nukahtaa meidän sänkyyn.
 
Cuplaton? En oo kuullukkaan sellasesta :bored: mitä erityistä siinä on? Jos nyt oikein ymmärsin et on pullo...
 
Meillä nukuttiin viime yökin kyljessä kiinni ja lähes tynnin välein syöden *haukotus* ehkä tää tästä, esikoinenkin alkoi kuukaudwn iässä onneksi nukkua paremmin.
 
Cuplaton on apteekista ostettavia tippoja, jotka helpottaa ilmavaivoista johtuvissa vatsan väänteissä...
 
Nukkuuko teidän vauvat kyljellään? Kun meillä kampeaa itsensä aina selälleen tai vatsalleen. En viitsis olla kääntelemässä ja tuskin tuo nyt vaarallista on mutta tässäkään asiassa ei tehdä ihan niin kuin neuvotaan ;-)
 
Alkuun nukutettiin kyljellään ja päikkärit välillä kyljellään edelleen, mutta yöunet nykysi selällään ettei kylkiasennosta kampea itteään mahalleen. Masuasentoa ku ei nukkumiseen suositella.
 
Selällään nukkuu yöt laatikossa ja päikkärit/aamu-unet voi vetää kyljellään, jos nukahdetaan molemmat imetykseen...
 
Kumpikohan olis parempi cuplaton vai se gefiluksen ehkäsy koliikki tipat
 
Me ollaan laitettu tyyliin 1 tippa/30ml maitoa ku tuo pullosta syö niin sinne on helppo tiputella ne Cuplatonit. Gefilus-tipat meillä on erikseen hommattuna ehkäisemään D-vitamiinitippojen aiheuttamia vatsanväänteitä.
 
Tämä taas koittaa kammeta ittensä aina kyljelleen. Oon tissin päälle antanut sen nukahtaa siihen mut kyllä mä aina laitan sen selälleen nukkumaan.

Muistelen, että 13v sitten siskon vauva nukutettiin mahalleen. Voiko olla vai onko se sit ollut jo niskojenpitoikäinen?
 
Takaisin
Top