Kasvava masusi

Onpa teillä jo ihanan pyöreitä vatsoja täällä,niin kypsiä jo että kohta paukkuu! :) Onnea loppurutistuksiin ja tulevaan synnytykseen! Sitä ei tosiaan tiedä milloin se lähtö tulee. ;) Mullakin oli synnytystä edeltävänä päivänä neuvola,viimenen. Valitin siellä,ettei ole mitään tuntemuksia,että olis tulossa ja sitten seuraavana yönä alkoikin tapahtua [:D] 

Babaytoy: Helpottavaa kuulla, että niinkin voi käydä. Itsellä kun ei oikein ole tapahtunut mitään mikä viittaisi kaverin tulevan ulos tuolta, muutaman kerran on nyt supistellut mutta muuten ei mitään...[:-]

Annusu Mulla oli samaa,supisteli välillä ja tämmöstä,mutta mitään ei tapahtun. Kyl se pisti vähän kärsimättömäks. Toivotaan,että alkaa tapahtumaan sitten,ettei huijaisi tuollai! [:)] Mulle tuli kerran väärä hälytys sairaalaan,ja kyllä vitutti suorastaan,kun se ei ollutkaan aikomassa käynnistyä.

Tässä 39 + 1 viikon kuvaa...Jospa pääsis kohta jo napsimaan vauveli kuvia,eikä aina näitä maha kuvia..[8|]

tällein muutaman viikon jälkeen ku katto noita viimesimpiä kuviaan niin huh, on mulla melkonen maha ollukki [:D]

On sul ainaki Nuori äiti mahan muoto muuttunu edellisest kuvast... Eiköhän se sielt kohta tule :)

kiinnostaisi tietää Nuori äiti miten kävi tatuoinnillesi?

ja te keillä napa kääntyi odotusaikana, joko se näyttää normaalilta? Mulla ei vielä oo normaali mutta sentään vähän enemmän ihmisen napaa muistuttaa...

Mulla napa muuten palautunut normaaliksi mutta väriltään muuttui/jäi ruskeaksi [&:][:D] Ihankuin napa olisi saanut paljon aurinkoa mutta muu maha valkoinen [:D]
Mulla myös edelleen näkyy mahassa tuo ruskea viiva (linea negra, vai mikä se nyt on..), tuliko muille sellaista ja onko jo kadonnut? En yhtään muista koska se esikoiselta hävisi mutta ei kuitenkaan mun mielestä näin pitkään näkynyt.. Saatan kyllä muistaa väärinkin [:)] 

Täälläkin näkyy se ruskea viiva vielä, tai näkyy jos nostaa sitä raskausarpista röllykkää pois tieltä[:D][:D]

Täällä kans näkyy karvaton onnenpolku[:)] Oon jostain kuullut pelottelua, ettei se välttämättä edes häviä?
Oon huomannu potevani vauvakuumetta[:D] ikävä sitä kaikkea raskausaikaa. Ensin 12 viikkoa jännätään näkyykö np ultrassa mitään ja että kaikki on hyvin, sitten jännätään jokaisessa neuvolassa, kuuluuhan sydänäänet, neuvolasta kotiin päästyä vielä pyöritellään, miksi sykkeet oli pari numeroa pienemmät kuin viimekäynnillä. Tuojotetaan olematonta mahaa, että joo, onpas se iso ja kasvanut. Ootellaan kuplia ja pieniä liikkeitä. Kunnes koittaa seuraava ultra, mitä ennen tietty jännätään saakohan sukupuolesta selvää ja että onhan sillä pienellä kaikki ok. Kuulostellaan lähes olemattomia suppareita, olikohan nää nyt niitä vai ei. Lasketaan viikkoja ja päiviä, kunnes koittaa se loppuvaihe, missä saunotaan ja tehdään k-18 puuhia vaikkei niin paljon tekis mielikään. Kuulostellaan ja tuskaillaan, ja tässä vaiheessa jo mieskin repii tukkaansa päästään. Kunnes päästään viimein laitokselle. No okei, ehkä tota kaikkea ei sitte ookkaan niin ikävä[:D]

Täälläkin tuo viiva vielä näkyy, mutta on kyllä haalistunut jo siitä millainen oli. Ja kyllä juu mullakin on toisinaan ikävä sitä raskausaikaa, mähän en edes sitä ihan viimeistä kuukautta kokenut kun neiti päätti syntyä viikoilla 36 + 0. Eli ehkä ei olisi ikävä sitä aikaa jos olisin ne viimeisen kuukauden tuskat vielä kokenut[:D] Mutta kyllä joo meillä toisesta lapsesta jo välillä puhutaan, vaikkakin sen aika ei ihan vielä olekaan. On vähän puhuttu, että aikaisintaan ensi kesänä lähdetään toista yrittämään, mutta voi olla että paljon myöhemminkin. Joka tapauksessa aika varmaa on, että vielä ainakin yhden raskauden "saan" kokea[:)]

minäkin pyörittelen päässäni poikien nimiä ja ehdottelen niitä välillä miehellekki [:D][:D] jospa nyt pitäis hetken taukoo [:D]

ja mulla myös se napa rusehtaa ja viiva on vähän haalistunut... mies sano mua eilen pullukaks [:D]

Takaisin