Kasvava masusi

mohomahan mohomaha repes niillä viimesillä viikoilla tyystin kun se kasvu alko olee niin nopeeta. kyllähän sen kasvun huomaa siitä yhestä kuvasta minkä tänne laitoin (sivu 7) missä oli 2 päivän ero. vesi turvotti [:D]
 
Mä oon kans itsekseni miettinyt, että toisella kertaa kun on raskaana niin osaa vasta arvostaa sitä raskautta?[:-] Kun ensimmäisellä kerralla kaikki on uutta ja odottaa vain että saa sen vauvan syliinsä. Mutta kun on jo se esikoinen siinä leikkimässä ja viihdyttämässä päiviä, niin ehkä osaa nauttia siitä raskaudesta vaihe vaiheelta. Ainakin mun kohdalla luulen sen menevän näin[:)] Vaikka tottakai lopuksi sitä aina vaan odottaa, että sais jo syntyä. Mutta se jännitys[:)] ja tunnelma siinä onkin vasta ihanaa[:)]
 
Toisen kanssa se odotus hujahtaa niin nopeesti ettei sitä ehdi edes tajuta, varsinkin jos esikoinen on tosi vilkas (niinku meillä [:)]), kaikki ylimääräinen energia ja huomio menee siihen esikoiseen [:D]
 
aivan[:D][:D]
 
Kyllä tuosta meidän Turo-Eemilistäkin meinaa tulla aikamoinen vili vilperi[:D]
 
Rv 34+6 ja 36+5, on nykyään paljon helpompi istua ja nousta kun mitä tollasella pakilla oli [:D]  (Onneks se synty jo 37+4 tai mä en olis liikkunu enää mihinkää!)

 
Takaisin
Top