kateellisena katson näitä muiden masuja kun ei näy olevan pienintäkään raskausarpea yhdessäkään masussa.... ja itseltä niitä löytyy vaikka muille asti jaettavaksi [&:]
mun mahani repi tuo esikoinen vuonna kivi ja kirves. Meni sillon muutamalla päivällä yli LA ja sf-mitta oli 40.. Nuo silloiset raskausarvet on nykyään niin vaaleat, että niitä ei juuri huomaa. Ylimääräsestä nahkasta en ole vaan koskaan päässyt eroon. Mutta siis, tuon raskauden jälkeen olen säästynyt raskausarvilta.. [:)]
Raskausarvista: Kyllä mulle ainakin on tullut, ja vielä hölmösti tohon navan yläpuolelle. Esikosta kun repes kahta viikkoo ennen synnytystä koko alavatsa, mutta hyvin ne vaaleni ja peittyi bikinirajan alapuolelle. Näitä ei nyt piilotella muulla kuin kokouikkarilla, mutta mietitään sitä sitten vuoden päästä kesällä [:D]
Sulla on Jenni90 niin pieni vatsa, että kyllä se kuule kerkee vielä laskeutua. Mä meen nyt 37+4 eikä se vielä ole mitenkään mahdottomasti tullut alaspäin. Vähän vain...
Tässä vielä edestä, arpia ei oo tullut (ainakaan vielä) mutta napa näyttää siltä kun repeäisi hetkellä millä hyvänsä [&:] Navan päällekkin ilmestynyt tumma kohta ihankuin mustelma vaikken tietääkseni ole sitä minnekkään kolautellut [8|]
Mäkin ihan malttamattomana odottelen milloin näkee ensimmäiset kuvat meitin kesävauvoista!! [:)] hih. kohta vaihtuu meillä kaikilla massukuvat vauvakuviin!! [:)][:)] <3