Kasvava masusi

NO NIIN [8|] Anoppikin yritti tossa jo lohdutella ensin että mitäs jos ne onkin vaan laskenu väärin sun ajan. Totesin ettei se oo mahdollista, kun ultrassa vastas ihan viikkoja (ja kaiken lisäks mä ite tiiän sen tarkalleen koska vauva sai alkunsa). Noh sitten anoppi seuraavalla kerralla sano, että kuule kyllä mulla on varmasti ollut yhtä iso maha kun sulla ja voihan se olla että sieltä syntyy aikasemmin. Sitten äitienpäivänä se totesi, että no ehkä se vaan näyttää niiin hirveen isolta kun sä istut niin oot pelkkää mahaa.
Mieskin päivittelee että oot sä kyllä valtava.
Ruokakaupassa kun käy niin kukaan ei kato enää kasvoihin, mulla ei oo kasvoja ilmeisesti enää ollenkaan kun kaikki katseet osuu mahaan...

Ja babaytoylle sen verran takasin, että sä oot ainoo kenen mahaa oon oikeesti ihaillu sieltä toukokuisista [:)]

Aijaa..:) kiitos vaan mohomaha. Nätiksihän sitä ollaan sanottu,mutta myös että olen nielassu jonkuu jalkapallon tai rantapallon ja neuvolatätsy rätkätti tänään,että "sulla muka pieni maha![:D]" Tiiä sitten. Mutta tosi siisti massu sulla on. [:)] 

viikon täyttymisen kunnikasi räpsin vähän masupäivitystä ja aika pienihän tuo on teidän muiden masuihin verrattuna, mut jospa se neiti olis vaan siro [:)]

aivan ihana pallomasu möhömahalla [:)] ei epäilystäkään etteikö siä joku asukki majailis [:D]
Pistetään nyt viä omakin masu täysviikkojen kunniaks...enää 3 viikkoa laskettuun aikaan! vähän jo jännittää [;)]

Todellakin on mohomaha suuri ero tapahtunut JO kahden päivän aikana. Sielä vauva kasvaa oikein olan takaa[:D] Tarkottaa sitä, että vauvalla on ilmeisesti tosi hyvä olla sielä sun masussa. [8D]

Kylläpäs olikin muutamassa päivässä tullut kokoa mohomahan vatsaan.. huh huh... [:)]

Ja kylläpäs miuku_lla näyttää pieneltä tuo oma..

Kyllä näitä on näköjään niin erilaisia. [:D]

Takaisin