Kasvava masusi

Jenni90: Mä just toivon että napa EI pulpahtaisi ulos[:D][:D] mulla on onneks muutenkin niin kohtuullisen syvä napa,että vielä on matkaa siihenkin että menis ihan tasaiseksi[:D]

hahaaa[:D][:D][:D][:D][:D] aivan.

Joo en mäkään nyt niin innolla odota että pulpahtais, mutta jotenkin se muka vain "kuuluu" raskauteen :"D

Tässä minun mahaa viimeviikolta jolloin oli rv 29. Minullakin kovasti napa näyttää sille et kohta se pullahtaa. [:D] Toivottavasti pieni ei potkisi napaani kovin pahasti "ulos". [:D] [;)]

Mulla pullahti napa ulos jo aika varhaisessa vaiheessa jo, nyt ei ole navasta tietoakaan.. Ei oo kuoppaa, muttei ole kyllä mitään ulkonevaakaan[:D]

Mulla sama, napa vaan tupsahti ulos aikoja sitten. Väännänkin aina saunassa+suihkussa miehelle vitsiä, ettei jää ainakaan napa pesemättä kun se on tossa esillä noin [:D] Eihän se muuten mua haittaa, että se on sieltä pulpahtanu mutta ei se mitenkään kivan näkönen oo kun näkyy paitojen läpi! 

Tuntuuko teistä muista että maha näyttää paljon pienemmältä kuvissa kuin se todellisuudessa onkaan.. Mulla ainakin PALJON suurempi livenä kun tästäkään kuvasta näyttäisi [:D]

Tuntuu kyllä NoKo [:D][:D] Livenä tuntuu näyttävän paljon isommalta kun mitä kuvissa[:D] No tässä 34+1

ohoh, täytyy kyllä nyt Henniv sanoa, että kovin erilaiset meidän mahat ovat. Tässä tämä mun, viime viikolta 34+5

Toukokuisista päivää [:D]
mohomaha Aikamoinen kessi sulla kyllä on [:)] Tosta vielä laskettuun niin sehän on ihan hurjan kokoinen. [;)] Mutta tosi nättejä masuja.

No on kyllä Mohomaha,niinkuin tulisin muutaman kuukauden perässä [:D][:D] vaikka ei ookaan lasketun ajanvälissä kun mitä,viikko..[:)]

Takaisin