mohomaha
Kommentoinnin ninja
NO NIIN [8|] Anoppikin yritti tossa jo lohdutella ensin että mitäs jos ne onkin vaan laskenu väärin sun ajan. Totesin ettei se oo mahdollista, kun ultrassa vastas ihan viikkoja (ja kaiken lisäks mä ite tiiän sen tarkalleen koska vauva sai alkunsa). Noh sitten anoppi seuraavalla kerralla sano, että kuule kyllä mulla on varmasti ollut yhtä iso maha kun sulla ja voihan se olla että sieltä syntyy aikasemmin. Sitten äitienpäivänä se totesi, että no ehkä se vaan näyttää niiin hirveen isolta kun sä istut niin oot pelkkää mahaa.
Mieskin päivittelee että oot sä kyllä valtava.
Ruokakaupassa kun käy niin kukaan ei kato enää kasvoihin, mulla ei oo kasvoja ilmeisesti enää ollenkaan kun kaikki katseet osuu mahaan...
Ja babaytoylle sen verran takasin, että sä oot ainoo kenen mahaa oon oikeesti ihaillu sieltä toukokuisista [:)]
Mieskin päivittelee että oot sä kyllä valtava.
Ruokakaupassa kun käy niin kukaan ei kato enää kasvoihin, mulla ei oo kasvoja ilmeisesti enää ollenkaan kun kaikki katseet osuu mahaan...
Ja babaytoylle sen verran takasin, että sä oot ainoo kenen mahaa oon oikeesti ihaillu sieltä toukokuisista [:)]