Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooih! Onnea teille kaikille.
Pakko tulla toukokuisista huutelemaan. Onnea peruna! Tosi hyville viikoille pääsit ja vauvatkin on jo hyvän kokosia!
Onnea peruna pienistä
Ihanaa! Onnea
Oi miten ihanaa! Onnea! Ja hyvä että vointisi/arvosi antoivat vielä viikon lisäaikaa niin pienet pystyivät kerryttämään elinvoimia ja painoa kohdussa sen verran eteenpäin. Olen niin onnellinen teidän puolesta! Nyt pääsette tutustumaan toisiinne! Toivottavasti toivut myös nopeaan ja hyvin sektiosta, jos ehdit ja jaksat niin kertoile kuulumisia vauva-arjesta ja toipumisesta, täällä kovasti pohditaan itsekin kaikkea tulevaa.
Mullakin on ollut Hb ihan rajoissa, alussa 142 ja nyt 123, ferritiini oli 89 raskauden alussa. Eli kannattaa mitata.
Hyvässä vauhdissahan Kenguemo noi sun vauvat on, mulla oli vähän vajaa 1100g noihin aikoihin. Mielestäni siis vain positiivista että ovat kasvaneet noin hyvin.
Sf mittaa mulla ei muuten ole mitattu kertaakaan, ei äitiyspolilla eikä neuvolassa.
Onnea peruna vauvoista ja ihanaa, että kaikki sujui kuitenkin lopulta noinkin hyvin. Mietin valmennuksessa, olitko sinä sama tyyppi kuin tämä nimimerkki ja tämän ketjun myötä asia on kyllä ihan varma. :) Toivottavasti siis törmäillään vielä jossain monikko-jutuissa jatkossakin!