Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea varahaisultraan kyfi! :)

Mangustimamma: vielä ehtii plussaksi muuttua! Peukut pystyssä.

Itsekin join tässä kierrossa greippimehua! :) saas nähdä auttoiko..ainakaan ovislimat ei ollut mitenkään runsaammat, mutta oviskivut oli todella kovat!

Anteeksi tähän väliin törkeä omanapailu:

Täällä on kyllä nyt meinaan niiin piinapäivät että huh!
Ovistuntemukset oli 1.1. ja nyt sunnuntaina dpo9 tuli pyyhittäessä vaaleanpunaista limaa ja pieni ruskea tuhru siteeseen. Siinä jo kirosin että menkat alkaa sitten.. no ei alkanut! Aina alkaa heti seuraavana aamuna viimeistään, mutta maanantaina taas aamulla ihan vähän v.pun limaa ja sen jälkeen ei ole tullut mitään. :nailbiting: Nyt täällä jännäillään että oliko kiinnittymisvuotoa. Koskaan ei ole tullut tälläistä!

Suunnaton väsymys vaivannut pari päivää ja jo viikon verran karmeat sydämentykytykset (jotka esikoisesta oli raskausoire). Myös aamuyöt valvon aivan pirteänä sängyssä. Tänään koko aamun ollut krapulainen olo!

Voi toki olla, että loppuviikosta täti saapuu, mutta on kyllä oireiden perusteella vähän alkanut toivo hiipimään:shy:

Vaiana yk1, dpo11

Vaiana, oireiden perusteella kuulostaa kyllä lupaavalta! :) Mulla tuli ekassa raskaudessa kiinnittymisvuotoa ja luulin tosiaan että menkat alkaa - mutta eivät sitten alkaneetkaan :)

Hyvälle vaikuttaa kyl Vaiana! :)
Itellä täällä pitäs olla normikierron mukaan ovulaatio tuloillaan. Pienii tuntemuksia on ja valkovuoto on lisääntynyt huomattavasti. En uskalla pitää kuitenkaan lippua kauheen korkeella, koska ekat menkat vasta takana :D Mutta olishan se ihanaa, jos plussa tulisikin nopeeta <3

Kyfille tsemppii ultraan!

Niiskuneiti90: no toivotaan, että näin kävisi minullakin :) mikään maailmanloppu tätikään ei toki olisi, kun vasta yk1. Mutta eiköhän kaikki toivo joka kierossa tärppiä, oli se sitten yk1 tai yk13 :)

Marjahei: no toivotaan pikaista tärppiä! Eikun tallettelemaan :)

Plussatuulia kaikille!++++

Vaiana hyvältä kuulostaa! Mun on taas vaikea sanoa oireista juuri mitään, kun tein viikonloppuna kaksi yövuoroa ja käytiin vielä sukulaishäissäkin, niin oikeastaan mikä hyvänsä oire voi selittyä 3 vrk epäsäännöllisellä nukkumisella ja syömisellä. :grin Mulla kun valvominen aiheuttaa pahoinvointia ihan normaalistikin.

Tänään tuli kyllä vähän alamasujomotusta joka on liian aikaisin menkkoja ajatellen, mutta toisaalta selvästi menkkatyyppistä, alkuraskauden alavatsanipistelyt on aiemmissa raskauksissa olleet selvästi erilaisia. Eilen aamulla tuli herkkään testiin viivanpaikka/haamu ja illalla nega. Vähän valitettavasti veikkaisin kiinnittymisyritystä. Kipu voisi liittyä kyydistä tippumiseen. :sorry: Noh, kunhan esikko herää päikkäreiltä niin lähden varmaan pyhistä itselle tehdyistä lupauksista huolimatta vielä ostamaan lisää herkkiä testejä... :rolleyes:

Mangustimamma: Joo, epäsäännöllinen rytmi kyllä aiheuttaa heti itsellänikin aina jotain oireilua :D silloin en luota mihinkään.
Voi toivon niin, että sulla ois tärpännyt, eikä olisi vain kiinnitymisyritys :( täällä pidän kaikki varpaat ja sormet ristissä!
Saa nähdä pystynkö itsekään olemaan testaamatta, jos testit huomenna luukusta tipahtaa:grin

Vaiana toisaalta tuulimunan kokeneena ajattelen, että parempi vaan ettei kiinnity jos ei ole rahkeita päästä syliin asti. Jää sitten mahdollisuus sille valioyksilölle tulla kyytiin vaikka ensi kierrossa. Mutta ilman muuta peukut pystyyn että siellä köllöttelisi se valioyksilö jo nyt. :happy:

No tottakai.. tuulimuna varmasti kamala kokemus :(
Toivotaan tosiaan, että valioyksilö siellä jo asustelisi<3

Plääh, nega testattu ja vatsaa juilii. Eiköhän vkloppuun mennessä täti saavu!
Ei voi mitään. Kesäkuun vauvakin olisi oikein kiva ;D

Taidanpa olla erittäin hyvä kehittämään oireita itselleni :D no toki se dpo9 verilima ei ollut pääkopasta, mutta vissiin jotain kierron sekoilua sitten.

Muokattu viimeksi:
Uusi
Noniin, 2h testin teon jälkeen täti saapui.
Innolla uuteen kiertoon teidän kanssa jännittämään! Jospa tästä kierrosta tärppäisi :)

Plussatuulia++++

Vaiana, yk2 kp1

Täällä sama homma vaiana. Uuteen kiertoon vaan.

Nyt tulee ehkä outo kysymys, mut kysyn sen tähden kun tää varmaan vaikuttaa siihen mihin lasken oviksen olevan. Elikkäs! Mulla alkaa jostain syystä menkat lähes aina klo 23 aikaan, melkein poikkeuksetta. [emoji23] tai siis silleen että muutamaa tuntia aiemmin tunnen että on alkamassa ja tuohon aikaan tulee ehkä hailakka punainen viiru pyyhkiessä ja sitten yön aikana on alkaneet "kunnolla". Joten laitanko siinä tapauksessa alkamispäiväksi 13.9 vai 14.9? Koska tällöinhän oviskin on sit joko-tai, jompi kumpi päivä. Nyt tuntuu tasaantuneen kierto tuohon 29pv paikkeille.

14.9 kun periaatteessa siitä päivästä kun vuoto kunnolla alkanut ja se et jos tunnin on tullu 13 päivä nii ei mun mielestä viä ole kunnolla alkanu.

Tänään kp 14 ja pitäs varmaan peitoin jo heilua :D :D Mutta pieni matalapaine parisuhteessa niin eipä nappaa.. :(

Pahoittelut tädistä Vaiana ja rosmarinaa, ja plussatuulia niille joilla on kierto vielä kesken.

Mä testasin vielä tänään kerran kiellon päälle, kun oli alavatsan aristelua ja pahoinvointia, mutta negahan se oli. Nyt vaan tätiä odottamaan. Pitäisi saapua huomenna tai ylihuomenna. Se pitää sanoa, että nuo eilen postissa saapuneet Raskauskeijun One Stepit on kyllä hyviä, näyttää mulla ainakin täysin vitivalkoista negaa eikä mitään ärsyttäviä huijariviivanpaikkoja. Tosin en nyt tiedä haukunko niitä apteekin testejä turhaan, voihan olla että mulla oli joku minikemiallinen ja sen vuoksi näyttivät epäselvää, mutta jotenkin jäi sen verran epävarma fiilis etten taida ostaa niitä uudelleen.

Vaiana pahottelut tädistä! mieki otin greippimehun käyttöön ja tosiaa oviskivut voimistu huomattavasti ja paikatki holahti valumaa :D voikoha se tosiaa johtuu tosta mehusta, aika hurjaa jos tollane vaikutus :) apteekin o-testejä oon tehny nyt pari mut just sillo jäi tekemättä ku oli olo et nyt vois olla.. seuraavana päivänä hieman haalempaa viivaa jo onneks ollaa ehitty tallettelee säännöllisesti, et mahkuja on! Noi apteekin testit on mul kyl aina ollu vähä hankalia tulkittavia..Paitsi jollei noi parin pvän alamahajomottelut oo ollu vaa jotn kierron häröilyy [emoji58]

Hei!
Minäkin liityn kuumeilijoiden joukkoon. :) olen 27-vuotias, mieheni pari vuotta vanhempi ja esikoinen on nyt 5-vuotias. Kuume on ollut kova jo vuoden verran ja nyt viimeinkin kaksi viikkoa sitten kävin poistattamassa hormonikierukan :) kierrosta ei tällähetkellä ole kuin pieni aavistus, joten nyt yritetään löytää ovis tikuttamalla niin että saisi taas jonkunlaisen käsityksen tästä naisen kropasta [emoji16] laskujen mukaan nyt pitäisi olla kp 12, ovista ei ole vielä näkynyt. Jännittäviä aikoja ja päässä ei pyöri paljon muutakuin vauvat ja testit :D
Plussatuulia teille kaikille [emoji5]️

Täällä DPO 5. Ei mitään oireita paitsi pari päivää alakuloa ja ärtyneisyyttä, johtunee kyllä tästä syksystä ja kurjasta kelistä.:depressed: En ole kovasti ehtinyt kirjoittelemaan mutta tässä kierrossa greippimehut ja pellavasiemenöljyt. Pahaa.:dead::p Niin joo ja foolihapot. Kiva kun tässä saa jännitellä vähän edes yhtä aikaa.:happy:

Takaisin