Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Macaahan kannattaa ottaa aamuisin sen piristävän vaikutuksen takia. Ja joo se ei mitään herkkua ole. Itse sotkin jauheen aamupuuroon ja paljon marjasoppaa päälle mutta makuun tottui nopeasti.

Hei. Olen ”uusi täällä”. Tai viimeksi ollut läsnä foorumilla kun odotin esikoista. 11/15 tyttö siis. Eilen 3 päivää ennen menkkoja tein testin, ja ajattelin että ei se kuitenkaan ole plussa. No viiva tuli, ja olin että nonni ei ole tärpännyt, kunnes tajusin että hitto mitä tossa vieressä luukussa on, haalea plussa. Katoin siis väärää ikkunaan, tarkistus ikkunaa. Nyt tehnyt 3 testiä ja kaikkiin tullut jonkun näköinen haamuviiva. Menkat pitäis alkaa 25 päivä, mutta eipä taida alkaa. Näyttäisi siltä että pikkukakkonen on tulossa elokuulle 2018. Yrittämällä yritetty ei olla vaan että saa tulla jos on tullakseen, tai no kylläpä minä ovikset ynnä muut jutut oon nyt muutamina kertoina tarkkaan tulkinnut ja viimeksi luulin että nyt meni turhan myöhäiseksi hommailut, mutta ei. Tsemppiä kaikille ja toivon teille plussa tuulia ❤️

Mäkin kävin juuri hakemassa Lifesta macakapseleita. 50 kpl purkki maksoi
normaalisti reilu 14 € ja nyt black friday alennuksessa reilu 11 €. Ohjeen mukaan pitäisi ottaa 3 kpl päivässä eli tuossa on vaan reilun parin viikon annos jos ohjeen mukaan ottaa. :wideyed: Jauhetta oli tietty paljon halvemmalla, mutta en uskaltanut ostaa kun täällä haukuttiin makua ja mä olen todella nirso. :grin

Mulla kolme peräkkäistä päivää ovistesti näyttänyt plussaa, eilen gyne katsoi ettei ollut vielä aamulla alkanut ovilaatio kuitenkaan..
Siis miks se testi näyttää noin? Tänään siis 3. Päivä kun näyttää.

Mä kirjoitan nyt tänne vaikka tossa toisessa ketjussa on enemmän elämää.

Menossa ööö 27/26 Flon mukaan. Ei selkeitä menkkatuntemuksia, mutta olen melko varma ettei oo kyytiläistäkään. Ei vaan tunnu siltä.
Voiko maca sekoittaa kierron? Oon syönyt viikon. Eka en uskonut ollenkaan, nyt tuntuu kuin olisi hiukan vaikutusta :D Onko muut huomanneet mitään vaikutusta? :)

Sovittiin myös miehen kanssa että ensi kierrossa yritetään vähän enemmän, nyt ollaan enempi tjottailtu, vaikkakin ovista silmälläpitäen. Nyt siis yk3 lopuillaan.

Onko ihmiset hakeutuneet/päässeet miten hoitoihin kun on kakkosta yritetty? Meillä tehtiin 4v esikoista ja nyt toista yritetty 1,5v ja turhauttaa jos tässäkin menee yhtä kauan :( yksi varhainen km heinäkuussa , muuten ollut hiljaista.

Ja kyllä, on oltu välillä ”tulee jos on tullakseen -fiiliksellä”.. on yritetty apinanraivolla... on yritetty olla yrittämättä ja on testattu ovista ja oltu testaamatta... on unohdettu koko homma ja alettu suunnitella häitä ens kesälle.. ja käytössä on kaikki asiaankuuluvat vitamiinit ja kikkakolmoset. Ja välillä on vitamiinit jääny ottmatta ja kikkakolmoset unohtunu. Mutta eihhhhh!! >.<

Gynellä kävin keväällä tsekkauttamassa omat paikat ja ultralla kaikki oli ok, ovis tapahtuu ja limis oli sillon 14mm dpo8.. Sieltä sain kehotuksen pudottaa painoa (nyt pudonnu 7kg..) ja reseptin terolutteihin.. ei auta. Usko loppuu.

Täällä pyörähti taas uusi kierto käyntiin. :meh:

Unicorn, mä ajattelin hakeutua jo vuodenvaihteen jälkeen gynelle jos ei ensi kierrosta tärppää. Silloin tulee puoli vuotta yritystä keskenmenon jälkeen. Alkuun ajattelin lähinnä kysellä noista tukilääkityksistä ja niiden tarpeesta, nyt keskenmenon jälkeen on ollut lyhyehkö 11-12 vrk luteaalivaihe ja nyt viime kierrossa ennätyslyhyt 10 vrk. Ja oikeisiin tutkimuksiin hakeudutaan varmaan heti kun vuosi keskenmenosta tulee täyteen. Meillä on jo ikää pari vuotta vaille 40 niin ei viitsi tuhlata aikaa kun mahikset koko ajan heikkenee. Kolmonen taitaa nyt jäädä kokonaan tekemättä, mutta tulisi edes se kakkonen.

Täällä pyörähti taas uusi kierto käyntiin. :meh:

Unicorn, mä ajattelin hakeutua jo vuodenvaihteen jälkeen gynelle jos ei ensi kierrosta tärppää. Silloin tulee puoli vuotta yritystä keskenmenon jälkeen. Alkuun ajattelin lähinnä kysellä noista tukilääkityksistä ja niiden tarpeesta, nyt keskenmenon jälkeen on ollut lyhyehkö 11-12 vrk luteaalivaihe ja nyt viime kierrossa ennätyslyhyt 10 vrk. Ja oikeisiin tutkimuksiin hakeudutaan varmaan heti kun vuosi keskenmenosta tulee täyteen. Meillä on jo ikää pari vuotta vaille 40 niin ei viitsi tuhlata aikaa kun mahikset koko ajan heikkenee. Kolmonen taitaa nyt jäädä kokonaan tekemättä, mutta tulisi edes se kakkonen.

Me soitellaan vuoden vaihteen jälkeen neuvolaan kans ja aletaan kattoo, mitä vois tehdä avittaakseen tätä hommaa.

Mulla kans 12-13 pv luteaalivaihe.. mutta kierrot silti melko pitkiä.. ja epäsäännöllisiä.. 23-39.. viimesimmät ollu 33-39. :/

Tsemppiä sinne !

Liitynpä minäkin tänne. Meille oli jo kakkonen tulossa elokuulle, mutta valitettavasti raskaus meni kesken tiistaina. :-( Sureettaa suuresti, kun ajoitus olisi ollut niin täydellinen omasta mielestä. Meillä on siis esikoinen 7,5kk ja ollaan haaveiltu hänelle pikkusisarusta n. vuoden ikäerolla. Mutta eihän se auta kuin odottaa että kroppa toipuu ja aloittaa uusi yritys.

Tervetuloa Mutter <3 Ja pahoitteluni. :( Me annettiin kakkosen lupa tulla heti kun esikoinen syntyi.. esikoinen nyt 1,5v. Heinäkuussa tärppäsi mutta meni kesken rv 6 tietämillä. :( sen jälkeen on ollut hiljaista. Oon käynyt gynellä ja saanut pari lääkekuuria, mutta ei oo ollut apua. Ja kierto on ihan sekaisin. Tammikuussa neuvolan kautta lapsettomuuslääkärille. Esikoista yritertiin 4v ilman apuja ja en jaksaisi samaa rumbaa enää toista kertaa :(

Kiitos unicorn17! Meillä myös ollut lupa tulla heti ekan syntymästä lähtien, ekat menkat tuli 6kk synnytyksen jälkeen, joten suht nopea tärppi tuli. Esikko sai alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta, joten ollaan oltu siinä mielessä etuoikeutettuja. Toivon mukaan kierto palautuisi nyt km jälkeen ja pääsisi yrittämään uutta raskautta.
Toivon, että teillä tärppäisi myös jo ennen lapsettomuushoitoja tai viimeistään siellä.
Tuntuu tosiaan välillä siltä että miulla ei olisi edes oikeutta surra tätä km, kun ollaan muihin verrattuna päästy näissä asioissa helpolla...

Pahoittelut, Mutter! Meilläkin oli haaveissa mahdollisimman lyhyt ikäero. Annettiin lupa vasta puolen vuoden kohdalla, kun ei sektion jälkeen saanut aiemmin yrittää, ja tärppäsi heti ekasta kierrosta mutta meni kesken. Nyt esikoinen täytti juuri vuoden eikä uutta raskautta kuulu. :meh:

Pahoittelut ja tervetuloa mutter<3
Meillä oli myös haaveissa mahdollisimman pieni ikäero. Noh, ensimmäisiä kuukautisia saikin odotella 1v1kk esikoisen syntymästä.
Nyt yk4 siitä eteenpäin. Toivottavasti pian tärppäisi.
Eihän tämä ole mitään pitkään yrittäneihin ja keskenmenoihin verrattuna. Silti tuntui tosi raskaalta kun piti odottaa, että pääsee edes yrittämään. Ja sitten yritetään ja odotetaan milloin tärppää. Aina vaan odotetaan.. noh, kyllä te tiedätte :D

Pahoittelut ja tervetuloa mutter<3
Meillä oli myös haaveissa mahdollisimman pieni ikäero. Noh, ensimmäisiä kuukautisia saikin odotella 1v1kk esikoisen syntymästä.
Nyt yk4 siitä eteenpäin. Toivottavasti pian tärppäisi.
Eihän tämä ole mitään pitkään yrittäneihin ja keskenmenoihin verrattuna. Silti tuntui tosi raskaalta kun piti odottaa, että pääsee edes yrittämään. Ja sitten yritetään ja odotetaan milloin tärppää. Aina vaan odotetaan.. noh, kyllä te tiedätte :D

Aivan samalla tavalla mulla meni 1v 1kk että menkat alkoi, ollaan koko ajan yritetty että raskautuisin mutta kun menkkoja ei tullut niin eipä oo tullut raskaaksikaan.
Ja täällä odotellaan kans nyt että milloin tärppäisi :D

Kiitos mangustimamma ja Vaiana! On tämä kyllä yhtä odottelua, ensin odotat että alkaa ne menkat ja pääset odottamaan ovista. Sitten odotetaan josko tulisi kaksi viivaa r-testiin jos ei niin taas odotellaan ovista jne jne... Nyt tosissaan itse odotan niitä menkkoja, kun suositus oli yhdet odottaa ennen uutta yritystä.

Mangustimamma: Olen pahoillani, että olet joutunut kokemaan keskenmenon. :( Toivottavasti uusi raskaus alkaisi pian ja päättyisi vauvan saamiseen. :)

Vaiana: Onko sinulla tasoittunut kierto miten tasaiseksi? Itsellä tosiaan ehti olla esikon syntymän jälkeen 2 kuukautiset joiden väli oli 40 vrk. Ennen raskautta kierto oli pillereillä aina 28vrk, nytkin mietityttää kuinka kauan odotuttaa ennen kuin kierto alkaa. Toivotaan että raskaus ei odotuttaisi itseään kauaa ja jatkuisi loppuun asti :)

mutter,
No tähän mennessä on ollut kierrot 31päivää, 42päivää(oli luultavasti ovuloimaton kierto), 31päivää ja nyt sitten katsotaan kuinkas tämän neljännen kierron käy. Tällä hetkellä kp23. Koitti ovuloida jo kp15-17, ei onnistunut. Nyt taas eilen ovisplussa :) toivottavasti nyt onnistuisi ja tärppäisi myös ;)
Näillä näkymin tämä kierto venyy ainakin 35 päivän mittaiseksi.

Toivottavasti sinullakin pian kierto taas alkaa ja siitä saatte sen ihanimman lahjan syliin<3

Ensimmäistä kertaa näin ovistestissä oikean plussan, siis sellaisen että testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva. Se on hieno ja siitä tuli hyvä mieli. :happy: Nyt vaan jännäämään!

(Olen siis aiemmin käyttänyt digitestejä ja CB monitoria, mutta nyt yrittänyt säästää rahaa vaihtamalla liuskoihin. Lopputulos: olen pissinyt sekä liuskoihin että monitoritikkuihin. :rolleyes:)

Täälläki kakkosen kuumeilija! Esikoinen syntynyt 01/2017 ja kesän jälkeen nousi jo takas kuumeilut sisaruksesta esikoiselle:wink ja yritystäkin on jo kyllä ollu, nyt pitäis kierron mukaan huomenna alkaa menkat nii saapa nähä, jännällä odotetaan sit seuraavaa kiertoa jos ei vielä tärppää, toivottaan että saadaan kuitenkin vielä 2018 puolella tämä kakkonen! :happy:
-22v kuumeilija

Takaisin