Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mangustimamma: Onnea O-plussasta! :)
Millainen tuo CB monitori on käytännössä käyttää ja tuleeko se miten kalliiksi, kun olen itse ollut kiinnostunut siitä.
Lariel: Siulla on jännät paikat, milloin meinasit testailla? :)
Heippa[emoji112] liityin sivustolle äsken ja nyt löytyi sopiva ketjukin :) eli toista lasta yritämme :) meillä on molemmilla entisistä liitoista 1 lapsi kummallakin mutta eka yhteinen ja molemmille toinen [emoji28] kuulostipas sekavalta. No mutta kuitenkin, täällä yksi kuumeilija lisää[emoji112]
Mä en osaa [emoji23] etsisin hetken mut pitää mennä katsomaan uudelleen. Ja kiitos [emoji173]
Täällä ei vielä ole edellenkään alkanut kuukautiset.Eilen tein testin ja negaa näytti.Eilen alkoi primolutit 10 päivän kuuri.Tänä vuonna ei tullut meille plussaa ainakaan jospa vauvan täyteinen vuosi olisi 2018.
Meidän tilanne se että on säännöllinen kierto yleensä ja ollaan lapsettomuushoidoissa ja nyt IVF jonossa Kiertopäivä 47 meni eilen ja meidän hoitopaikasta sanoivat että aloittaaa näin välipäivinä kuuri jos ei raskaustesti plussa tai mitään raskaus oireita ole.Mulla tuli esikoisesta vasta plussa kp46/28. Esikoista yritettiin 4v ja miehen vaihto vasta sai lapsen alkuun.
Odottelu on tuskaa ja vauvan kaipuu kova.Meillä yritystä neljä vuotta ja nyt helmikuussa ivf hoidot alkaa.Tsemppiä teille myös :)Heitsu1996 pidän sullle peukkuja! Tiedän miltä tuntuu pettyä monta kertaa kun plussa ei ilmesty tikkuun... Tosiaan olin 18v kun miehen kanssa aloittettin yrittää ja 22v kun oltiin jonossa hoitoihin johon ei ikinä menty.. meillä oli vielä miehen kanssa se että kummankin suku jo odotti meille sitä lasta ja ne kyselyt yms. Aiheutti todellakin tuskaa meille... Ja varsinkin mulle koska vika oli tiedettävästi mussa.