Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

Testi kirkas nega nyt dpo 11. Aiemmat raskaudet tässä vaiheessa jo pari päivää näyttäneet haaleaa mutta vahvistuvaa viivaa. Plääh. Täti saapunee lähipäivinä pyöräyttämään yk kutosen käyntiin. :arghh:
 
Turhauduin lyhyisiin luteaalivaiheisiin (7 päivää) ja päätin, että tämän kierron koetan olla ajattelematta asiaa liikaa ja että kierron jälkeen varaan gyneajan. Olin siksi koko kierron ajan jotenkin rennompi tämän raskautumisajatuksen suhteen, ja se taisi tuottaa tulosta. Tänään aamulla dpo11 testasin haalean plussan. :shy:näköjään raskautua voi siis lyhyemmälläkin luteaalivaiheella, tai sitten se pidentyi mulla juuri tässä kierrossa, mene ja tiedä :confused013

Mitä parhainta uutta vuotta ja plussa-aaltoa toivottelen! :happy:
 
Mahtuuko mukaan uusi jännääjä? Meillä perheessä reilu 2-vuotias murunen, jolle olemme alkaneet kaivata pikkusisarusta. Itse olen 28 ja mies 33.

Ensimmäistä yrittäessä kaikki oli niin jännittävää ja uutta, että stressasin raskautumista todella paljon. Nyt olo on onneksi rennompi. Ovis taisi mennä äskettäin ja se kyllä hyödynnettiin parhaalla mahdollisella tavalla. Oli vaan todella erikoista, kun normaalisti ovulaatio tuntuu yhtenä päivänä, mutta nyt sitä samaa vihlontaa ja jomotusta oli kolmena päivänä. Tiedä sitten, mikä niistä päivistä oli oikeasti juuri se ovispäivä o_O onko muilla ollut samaa?

ja Karla, pidetään peukkuja viivan vahvistumiselle ja paljon tarrasukkia pienokaiselle :)
 
Imme tervetuloa ja Karla onnittelut!

Täällä dpo 12 eikä tätiä vielä näy. Vähän raastavaa, mutta toisaalta hyvä jos luteaalivaihe pitenisi normaaliksi, pari viime kiertoa ollut 11 päivän paikkeilla kun ennen tuulimunaa oli 13-14 päivää. Aamulla tuli vähän rusehtavaa valkovuotoa mutta nyt kuivaa kuin saharassa. Pieni toivon kipinä taas heräsi josko sittenkin... Vaikka hitusen myöhässä olisi kiinnittymisvuodoksi. Koskaan aiemmin ei ole tiputtelua ollut loppukierrossa, täti tullut aina suoraan ryminällä kylään. :wideyed: FF tosin korjasi lämpöjen heittelyn perusteella ovista kaksi päivää myöhemmäksi, mutta en sitäkään ihan varauksetta usko. Aiemmin monitoriplussa on mulla korreloinut säännöllisemmin menkkojen alkuun, joten olen pitänyt sitä luotettavampana, ja tässä kierrossa muutenkin lämmöt sekaisin flunssan ja yötöiden takia.

Noh, todennäköisesti täti tulee illalla tai viimeistään huomenna. Ei se auta kuin odotella.
 
Niin ja Imme, meillä on oviksen bongauksessa luotettu testeihin ja mulla tyypillisesti tulee jomotusta parina päivänä ennen ovista. Jostain olen lukenut, että olisikin aika yleistä että "oviskipu" on sitä rakkulan kasvua juuri ennen puhkeamista eikä se itse ovis. Toki jotkut sen itse oviksenkin tuntee, mutta itse en ole koskaan tuntenut niin en tiedä miten helppoa se on erottaa siitä munarakkulan kasvusta. :wideyed: Mutta voi olla että ainakin se ensimmäisten päivien tuntemus olisi ollut tuota munarakkulan kasvua ja vasta vikana päivänä ovis?
 
Mangustinmamma, pidetään peukkuja, että täti jättäisi tällä kertaa tulematta ja pikuinen ilmoittaisi tulostaan :)
Tosiaan jännä tuo ovis, kun ennen ei ole moista kolmen päivän jomotusta ollut. Kolmantena päivänä jopa ihan "sattui", joten ehkäpä se oli sitten se irtoaminen? Either way, kaikki päivät hyödynnettiin :D
 
Mulla ois nyt menossa kp23/28 ja kovasti jo kuummottaa noi testit tuolla kaapissa!! On vielä hippasen aikaista! Oispa jo perjantai!! B-)
 
Tein äsken testin iltapissasta ja negahan se oli!! Ei millään jaksaisi odottaa! Sunnuntaina pitäisi alkaa menkat... ei kyllä yhtään ole sellainen tunne että täti tulis...
 
Mamii89 täti tuli sitten maanantai-iltana. :meh: Yk 6 nyt menossa ja gyneaikakin oviksen tienoille varattu. Saa nähdä mitä se sanoo. :wideyed: Pidetään peukkuja että sulla tärppäisi, vielä se kerkeää plussaksi muuttua. :)
 
Täällä kp 19/24-29. Dpo 4 tai 5 tuntemuksista päätellen. Yk 1. Sovittiin miehen kanssa että mennään löysin rantein ilman tikuttamista kolmisen kuukautta, kunnes isoimmat ruuhkat menee ohi :happy: Jostain syystä hyvin tasainen kierto muuttui kolmisen kuukautta sitten hyppelehtiväksi. Ennen kierto oli täsmällinen 27 päivää, mutta nyt ollut sekä 24 että 29 päivän kiertoja.
Tällä hetkellä munasarjoissa tai jossain siellä päin jomottelee - mistä lie johtuu. En usko kiinnittymiskipuihinkaan, kun jomotus ei tunnu kohdussa.
Esikoisesta en yhtään muista koko kiinnittymisiä tai tuntemuksia. Silloin pikkuinen sai alkunsa yk5:stä heti keskenmenon jälkeisestä kierrosta :)
 
Ovis testi aamulla :) jännitellään seuraavat pari viikkoa :)

52f60987c420cb799daca92784913557
 
Iduliini onnea oviksesta ja plussatuulia sinne!

Mamii ymmärrän enemmän kuin hyvin, itsehän testaan joka kierrossa dpo 7-8 lähtien 1-2 kertaa vuorokaudessa ja kirves on heitetty kaivoon jo dpo 10. Sitten lupaan pyhästi rauhoittua kunnes seuraavassa kierrossa keksin taas jonkun muka-oireen tekosyyksi aikaiseen testaukseen ja taas se on menoa. Kärsivällisyys taitaa puuttua täältäkin täysin. :rolleyes:

Imme toivottavasti nyt tärppäisi. :) Itse olen huomannut, että nyt vauvakuumeisena tarkkailee pitkin kiertoa omia tuntemuksia niin tarkasti, että löytää pitkin kiertoa jos minkälaista oiretta. Vaikea välillä sanoa mikä on todellista ja mikä on sellaista mihin ei vaan olisi aiemmin kiinnittänyt huomiota. :wideyed:
 
Mangustimamma, itsehän oikein kuuntelemalla kuuntelen kroppaani ja jännitän, kuinka mikä tahansa vihlaisu voisi olla raskausoire :hilarious: ja sitten kun kp 1 koittaa olen aivan yllättynyt, kun ei tärpännytkään, vaikka "kaikki merkit" olivat ilmassa :laughing002
 
Huomenna on vuosi päivä siitä että synnytin meidän rakkaan tyttären joka oli jo syntyessään menehtynyt vatsaani.Niin se vain meni vuosi vuoristo rata tunnemyrskyssä.
 
Takaisin
Top