Kadonneiden maaliskuisten metsästys

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2016' aloitti Metsämansikka84, 5 helmi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Metsämansikka84 Rakastunut foorumiin Elomammat 2018 Maaliskuunmammat 2016

Jatketaanpas vieläkin metsästystä, jos kadonneita löytyis lisää :)
  2. Metsämansikka84 Rakastunut foorumiin Elomammat 2018 Maaliskuunmammat 2016

Mites maaliskuisten Juhannus meni? Meillä vietettiin hyvin rauhallisesti, käytiin mökillä saunomassa ja syömässä :) Ja mummoja käytiin tervehtimässä.
  3. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Mää sain inkun mummilaan hoitoon juhannuspäivänä, aaton olinkin töissä reippaasti. :) mökille menin sitten iltasella, lämmitin saunan ja nautin mun rakkaasta nuoruusajan maisemasta. Pääsin ongelle ja join muutaman virkistävän. Teki enemmän ku sata jänistä ku pääsi käymään. Miehenkin sain seuraksi yöllä, joskin se oli omilla teillään sen aatonkin jo eikä tullut sovituille syntymäpäiväjuhlille.. Korosti sitä kuinka haluaisin viettää perheenä kotona juhannukset...
  4. Metsämansikka84 Rakastunut foorumiin Elomammat 2018 Maaliskuunmammat 2016

Koitetaan taas huhuilla tänne, jos kadonneita löytyis vielä lisää :D
  5. Silvergrinda Tuttu foorumilla Toukomammat 2018

Täällä olis yksi maaliskuinen :) foorumi jäi pojan syntymän jälkeen tosi vähälle, kaikki uusi vei ajan ja voimat. Löysin foorumin uudestaan kun tein jokunen päivä r-testin, nyt pitäis viikkoja olla 4+6
    • Tykkää Tykkää x 6
  6. Ankka2016 Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Onnea! :)
  7. Silvergrinda Tuttu foorumilla Toukomammat 2018

Kiitos :) ei vielä tunnu raskaus todelliselta. Puolet ajasta unohtaa että masussa joku asuu. Raskaus tuli pillereistä huolimatta joten oli täysin yllätys :)
  8. jeilei Addikti Toukoäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Onnea Silvergrinda!
  9. Jennese Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2017

Onnea onnea!
  10. Silvergrinda Tuttu foorumilla Toukomammat 2018

Kiitos kiitos jeilei ja Jennese :p vielä on huoli kova pysyykö uusi kyytiläinen matkassa.
  11. Lissu Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Paljon onnea! :)
  12. Menninkäinem Addikti Huhtimammat 2017 Maaliskuunmammat 2016

13. Silvergrinda Tuttu foorumilla Toukomammat 2018

Kiitos Lissu ja Menninkäinen27. Koitan päästä mahdollisimman pian salaiselle puolelle takaisin. Teillä on varmasti tiivis porukka siellä :) ja luettavaa moneksi moneksi illaksi :P
  14. Kharou Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018 Elokuunmammat 2014

Onnea Silvergrinda! :)
  15. Silvergrinda Tuttu foorumilla Toukomammat 2018

Kiitos Kharou
  16. Silvergrinda Tuttu foorumilla Toukomammat 2018

Moniko maaliskuinen on kotona ja moniko päivähoidossa? Meillä poika vielä kotona isän kanssa ja mä oon palannut takaisin töihin. Mahdollisimman pitkään ois toiveena pitää poika kotona.
  17. Norsuu Addikti Maaliskuunmammat 2016

Mä oon tytön kanssa vielä kotona, haen kyllä töitä kokoajan et saa nähä kuinka pitkään :)
  18. Ankka2016 Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Me ollaan Seban kanssa tammikuuhun asti kotona :)
  19. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Mää lähdin töihin.tosiaan jo tytön ollessa puolen vuoden ikäinen ja mies jäi sitten kotiin siitä vielä. Neiti.aloitti päiväkodissa tammikuussa ja on viihtynyt täydellisesti eikä sen suhteen ole suurempia ongelmia ilmennyt. Nyt puolessa välissä kuuta jään lomalle ja mies viettää viimeiset isyysvapaat pois. Eli neiti on kuukauden päivät pois hoidosta. :)
  20. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Ja onnea kovasti! Se on silloin sitkeä sissi, joka tosissaan haluaa tänne, kun noin hienosti alkunsa saa. :Heartred

Jaa tämä sivu