Kadonneiden maaliskuisten metsästys

Metsämansikka84

Asioista perillä oleva
Maaliskuunmammat 2016
Elomammat 2018
Aloitetaanpas uusi ketju, jos saataisiin kadonneita maaliskuisia takaisin foorumille :)

Mitä teille kuuluu? Aika on vierähtänyt nopeasti pikkuisten kanssa, ensimmäiset täyttävät jo vuoden :rolleyes: eikä aika meinaa riittää arjen tohinoissa päivittämään kuulumisia tarpeeksi usein tänne (ts. useampi tippunut salaisesta puolelta pois) mutta jos nyt saataisiin tippuneita maaliskuisia uudelleen aktivoitumaan :)
 
Ei varmaan ihan herkästi tajua tulla katsomaan näin pitkän tauon jälkeen :/
 
Luulen kanssa, ettei monikaan osaa tulla katsomaan, kun meillä tämä julkinen puoli on ollut niin hurjan aktiivinen :D
 
Mutta nyt on hyvä sauma porista täällä, niin pääsee taas sisäpiiriin salaisella puolelle. :D
 
Olipas mukava, että myös yleisellä puolella kirjoituksia. Jäin ryhmästä heti synnytyksen jälkeen pois, kun ei voimavarani riittäneet kirjoitella teille. Alku oli hyvin raskasta aikaa koliikin takia. Helpotti kesällä ja oma vointi parani joulun jälkeen, kun luovuimme yöimetyksistä. Imetystä toivon voivani jatkaa vielä pitkään.
 
Piti vielä kysyä, että kauanko olette ajatelleet olla kotona. Ilmoitin juuri, että jään kotiin ainakin vuoden loppuun.
 
Mä ajattelin syksyllä alkaa katteleen töitä jos jotain löytyis :) kesän haluan olla kotona tytön kans vielä :)
 
Kesäkuussa töihin ja mies jää kesäksi kotiin. Toisaalta odottaa hirveästi, mutta kyllä se vähän ahdistaakin.
 
Täällä ehdittiin jo tammikuussa palata töihin! Kiva kuulla suusta nallepuh :)
 
Piti vielä kysyä, että kauanko olette ajatelleet olla kotona. Ilmoitin juuri, että jään kotiin ainakin vuoden loppuun.

Esikosta oli tarkotus et vuoden olisin vähintään hoitovapaalla mut nyt oon kotona vielä ainakin vuoteen 2019, koska toinen koht tulossa ja hoitovapaalla meinasin kakkosestakin vuoden olla.
 
Hih, ensimmäinen kadonnut löydetty :) Kiva kuulla susta nallepuh :)

Meinasin vasta syksyllä alkaa etsimään töitä. Jotenkin en vaan raaski vielä laittaa toista hoitoon.
 
Kiva tulla tänne höpisemään. Onnea Jennese toisesta! :) Paljonko tulee ikäeroa?

Tosi mukava kuulla sinustakin! Mukava jos muutkin löytäisivät meidät vielä :) Kiitos kovasti. Ikäeroo tulee 1v 3kk pyöreesti ellei aiemmin tuu pihalle :D laskettu on toukokuun lopus, kesäkuisis silti pyörin kun alkuun oli la kesäkuus mut olikin lähtenyt aiemmin alulle kuin laskut antaa ymmärtää.
 
Ehkä tänne nyt muutkin uskaltaa eksyä keskustelemaan. Voi, tässähän tulee pian vauvakuume, kun Jennese kertoo odotuksesta. Eihän tuo esikko enää mikään vauva ole, vaikka ei vielä kunnolla kävelekään.

Jennese: Miten odotuksesi on mennyt? Kuinka olet jaksanut? Millaista on odotus, kun on jo yksi lapsi?
 
Ehkä tänne nyt muutkin uskaltaa eksyä keskustelemaan. Voi, tässähän tulee pian vauvakuume, kun Jennese kertoo odotuksesta. Eihän tuo esikko enää mikään vauva ole, vaikka ei vielä kunnolla kävelekään.

Jennese: Miten odotuksesi on mennyt? Kuinka olet jaksanut? Millaista on odotus, kun on jo yksi lapsi?

Ei ku vaan! Uutta tulille sinäkin! :wink Vaihtelevasti on menny. Alku meni nopeesti kun hoiti esikoista mutta nyt alkanu aika tuntuu taas pitkältä kun olo alkaa olee tukala. Mun henkireikä aina ollu noi kävelyt ja ne vähentyny nyt liitoskipujen takia ni sekin ahdistaa. Et vois sanoo et alku oli helpompaa ja vika kolmannes vaikeampaa kuin esikoista oottaessa. Nyt on myös tullu hankalaks kaikki kyyristymiset ja esikkoo ei meinaa jaksaa kanniskella kauaa. Onneks on rengasliina! :)
 
Minä palasin töihin jo viime kesänä, mies oli tytön kans puoli vuotta vanhempainvapaalla ja tammikuussa aloitettiin päiväkodissa. vuorotyötä kumpikin tehdään niin järjestelyä elämä on vaikka vuoropäivähoidossa neiti onkin. mää kuitenkin tykkään tehdä töitä ja koen, että jaksan paremmin kodin ja arjen pyörityksen kun saan käydä "nollaamassa" töissä. :)
 
Heeii! Ihana kun on tällainen ketju! Just oottelen kaveria kylään, niin ihan pikaviesti. Oon ehtinyt(tai jaksanut) foorumille ihan liian vähän lähiaikoina. Kirjottelen enemmän tuolla km-puolella, mutta sinnekään ei oo oikeen kerennyt. Jospa pääsis taas juttuihin mukaan, kun pääsee töihin lepäämään viikon päästä.

Onnea Jennese!!!
 
Takaisin
Top