Kadonneiden maaliskuisten metsästys

Heiheiheihei!

Näin unta pari yötä sitten Vau foorumista ja oli pakko tulla kurkkaamaan onko täällä ketään maaliskuisia [emoji8]

Tosiaan itse tipuin heti tytön synnyttä koko foorumilta pois, ei ollut vaan sitä kuuluisaa _aikaa_ , vaan kaikki meni opetellessa uuteen tilanteeseen.

Ite oon opiskellut koko ajan tytön synnyttyä. Aikanaan jäänyt AMK kesken ja nyt sitten jatkanut sitä. Kiirettä on pitänyt. Vuoden päästä pitäisi valmistua ja sitten luultavasti töihin
 
:) ihania flasbackkeja tulee, foorumi oli mulle todella tärkeä odotusaikana :Heartred aika on mennyt niin siivillä, tyttö 1v2kk ja tuossa syö jo aamupalaa ihan itsekseen [emoji7]
Onkohan salainen puoli kuinka aktiivinen vielä?
 
On aktiivinen, monia sieltä on pois jäänyt mutta paljon meitä vielä on mukana :) nyt vaan tänne kirjottelemaan niin pääset takas salaiselle puolelle :wink
 
Heiheiheihei!

Näin unta pari yötä sitten Vau foorumista ja oli pakko tulla kurkkaamaan onko täällä ketään maaliskuisia [emoji8]

Tosiaan itse tipuin heti tytön synnyttä koko foorumilta pois, ei ollut vaan sitä kuuluisaa _aikaa_ , vaan kaikki meni opetellessa uuteen tilanteeseen.

Ite oon opiskellut koko ajan tytön synnyttyä. Aikanaan jäänyt AMK kesken ja nyt sitten jatkanut sitä. Kiirettä on pitänyt. Vuoden päästä pitäisi valmistua ja sitten luultavasti töihin

Kiva kuulla sinunkin kuulumisia! Tervetulloo vaa mukaan salasiin jos jaksat kirjotella :) Rankkaa varmasti ollu samalla opiskella pienen vauvelin kanssa, ite en ois jaksanu :rolleyes:
 
Moikka moi! Meilläki tää foorumi jäi pojan synnyttyä, mutta josko sitä pikkuhiljaa palailis takaisin? :D kamala kuinka nopeesti on aika mennyt ja tosta jätkästä on tullut noin iso!

Mä oon viel pojan kans ihan kotosalla ja oon ainakin jouluun asti :)
 
Moni löysi kuitenkin tiensä tänne! Jee :) Meille tuli vuoden ikäerolla toinen vauva ja nyt saankin viettää varsin kiireistä arkea kahden "vauvan" kanssa, hyvin kuitenkin sujuu.
 
Voi ihanaa Menninkäinen! Meilläkin kolmas vauva haaveissa nyt kun maaliskuinenkin on jo niin 'iso' :D
 
Mä koitan nyt viestitellä, että pääsis tonne salaiselle puolelle takas :D
Ihanaa Jennese kun teillekin tulee vauva! :Heartred toisaalta nuita loppuraskauden tuskia ei oo ikävä, mutta silti on :sad001
 
Minäkin olisin kiinnostunut salaisesta puolesta, vaikka vähän hiljainen olenkin. Miten sinne siis voi päästä takaisin? Vertaistuki on iso apua, kun pohditte aivan samoja asioita kuin taaperoarkeeni kuuluu.
 
Ilmeisesti 10 viestiä pitäis täällä yleisellä puolella laitella että pääsee salaiselle?
 
Minäkin olisin kiinnostunut salaisesta puolesta, vaikka vähän hiljainen olenkin. Miten sinne siis voi päästä takaisin? Vertaistuki on iso apua, kun pohditte aivan samoja asioita kuin taaperoarkeeni kuuluu.

Ilmeisesti 10 viestiä pitäis täällä yleisellä puolella laitella että pääsee salaiselle?

Joo kymmenen viestiä jos on ollu salases ja poistettu ja halluu takas :)
 
Takaisin
Top