Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä se on annettu vaihtoehdoksi parin muun ohella, mutta edellyttäisi pk-seudun läpi ajamista :D Ruuhka-aikaan ei kovin houkuttava reittivalinta. Ja siellä on Tens-laitteet kaikissa saleissa ja kätilöt on koulutettu lääkkettömään kivunlievitykseen... !Kuulostaa kyllä aikas unelmalta paikalta synnyttää, jos pitäisi valita. :)
Harvoissa sairaaloissa on. Lohja on ainoa missä olen kuullut olevan. Muuten täytyy lainailla. Itsekin haluaisin sitä kokeilla, niin paljon on kehuttu!Onko tuo tens laite nykyisin saatavilla kaikissa sairaaloissa vai täytyykö se itse lainata? Haluaisin kovasti kokeilla sitä tällä kertaa
Harvoissa sairaaloissa on. Lohja on ainoa missä olen kuullut olevan. Muuten täytyy lainailla. Itsekin haluaisin sitä kokeilla, niin paljon on kehuttu!Onko tuo tens laite nykyisin saatavilla kaikissa sairaaloissa vai täytyykö se itse lainata? Haluaisin kovasti kokeilla sitä tällä kertaa
Ai sinnekin saisi mennä tutustumaan? Nettisivujen perusteella oletin, että osastoon tutustuminen tapahtuisi vain niiden nettikuvien välityksellä.Naistenklinikalla on nykyään tens-laitteet joka huoneessa, kävin siellä just pari viikkoa sitten tutustumassa synnäriin :)