Käsitöitä ja itsetehtyä vauvoille

Tuo neuletakki näyttää erityisen hyvältä :) eihän täällä kehtaa pian omia tekeleitään esitellä :'D
 
Mie sain nämä monsteripökät tehtyä :D kiitos vain vielä ohjeen löytämisestä epp8, vähän sovelsin sitä niin sain pikkuisen pienemmät. Ehkäpä nää olis talvella soppelin kokoset. Oli niin helppo ja kiva tehä että taidan tyhjentää loput lankavarastot ja tehä näitä kymmenet, pitäähän joka päivälle olla oma ilme...

5562ea676ace8338d62ce648588bb1d8


Toivottavasti ketään ei haittaa että tuolta heinäkuisista kuokin välillä täällä, mun laskettu aika on ihan siinä kuun vaihteessa, ja olinkin tässä ryhmäsaä aluksi :)
 
Näin tosiaan aikaa sitten kaverin lapsella tälläiset ja etsin sitten ohjeen silloin varastoon :love017 Löytyi nyt Ravelryn kirjanmerkeistä, kunhan ensin älysin että mihin kuviin noilla monsteripöksyviittauksilla viitattiin :) Mennikös se nyt sitä sinulta kysyi, joten siitä sitten tiesin kenen postausta etsin. Oli mennyt linkki itseltä ohi.
 
No on hienot kyllä!Meillä mies järkyttyi että en kai nyt vauvalle tee tollaisia?!?! :-D Mikälie herkkiskausi menossa ;-)
 
Mä väsäsin tänään villavaippapöksyt jämälangoista :D Löysin puolitoista kerää Dropsin Nepal lankaa ja sain aikaan tällaiset:

ImageUploadedByVau Foorumi1427480314.470083.jpg

Loppui sitten lanka kesken kun lahkeet jäi tekemättä :D No pitää suunnitella lankakaupoille menoa niin saa lisää lankaa :P
 
Freyja: Tosi hienot nuo vaippapöksyt! :) Mulla tavoitteena olis saada pääsiäisen aikana valmiiksi vaaleanvihreä vauvanpeitto (koristepeitto), minkä aloitin jo viime alkukesästä :) On siinä kieltämättä hommaa ollut ja virheitä löytyy, mut eipä sen nyt mikään täydellinen tarvikaan olla. Meni välillä puoli vuotta, etten tehnyt sitä yhtään eteenpäin, mut nyt olis kiva saada valmiiksi. Sen jälkeen tekis mieli aloittaa neulepaita projekti vauvalle, sellainen vaal.pun. helmineule-paita (Novitan ohjeista löytyi, eikä näytä mahdottoman vaikealta. Jospa sen ens syksyksi ehtisin tehdä).
 
Jossu: Mä voisin mielelläni tehdä pienelle jotain myös :) En vaan tänne osastolle uskaltanut lankoja ja puikkoja tilata mieheltä kun se tuskin osaisi oikeita tuoda :D
On jo pari vaaleanpunaista vaatetta ollut suunnitteilla :)
 
Hittovie ois lankaaki kyllä vaikka muille jakaa, pitäsköhän tuo alkaa jotakin värkkäämään :D
 
Suosittelisko joku _alottelijalle_ jotain mitä vois alkaa hiljolleen tekemään, eikä sormi menis heti suuhun :D ?? Villasukkia oon vain tähänasti kutonu :D
 
Sussssu, mitä haluaisit tehdä? Jos osaat sukan tehdä, pystyt kyllä melkein mihin vain perusneuleisiin. Osat kuitenkin tehdä oikein ja nurin, lisätä ja kaventaa. :) Niillä pääsee jo todella pitkälle.
 
Kokeile sitä Novitan myssyä vauvalle, on tosi helppo!!! Ohjeen löydät tästä keskustelusta, oisko sivu 1 tai 2... :P
 
Elaffy, en mä tiedä mitä edes tahtoisin tehä, kuhan jotain ajan kuluksi:)
Noniin elikkä pipo lähtee nyt aluilleen :P jos mä nyt sen osaisin tehdä, jotenki tuli hirveä hinku alkaa neulomaan :D
 
Osaat ihan varmasti, helppo kuin mikä!! :P kunhan keskittyy, että tajuaa ohjeen niin loppu on kuin vettä vaan :)
 
Niin mun tuuria, oon hukannut yhen neulan vai mikä se on! Ei saamarin saamari, ei auta ku oottaa kauppojen aukenemista :angry1' :D
 
Takaisin
Top