Käsitöitä ja itsetehtyä vauvoille

Mä en oo nyt viikkoihin neulonut mut uskoisin et pystyisin ihan normaalisti tekeen ku ennenkin :-) Eipä mulla muutenkaan ku pitkät kävelymatkat, imurointi tms. ovat vaan tuottaneet hankaluuksia..
 
Mulla ottaa enemmän ranteisiin kipeää kuin aiemmin. Kyllä sitä pystyy tekemään, mutta tietää sitten tehneensä :/
 
Heittäkääs hyviä ehdotuksia millä mallilla tekis nutun Novita Bambusta? Jos oikein muistan, niin sitä olisi 4kerää turkoosia/vedensinistä tms ja 1 harmaata. Sormet syyhyäis, mutta ei nyt oikein tule ideoita...
 
Mulla kans pinkkiä Novitan Bambua ja yhdessä Novitan muksu lehdessä oli tyttövauvalle mekko ja takkiohje. En nyt muista ulkoa et mikä lehti mut luulen et voisi Novitan sivuilta löytyä myös nuo ohjeet. Tyttövauvalle lähinnä siksi kun olivat pitsineuleella tehtynä :)

Tosin tuo Bambu lanka ainakin mulla on vaatinut aina neuletiheyden uudelleen laskemisen vaikka oon ohjeen mukaisilla puikoilla yrittänyt tehdä niin silti oli liikaa silmukoita :D

Edit: Se lehti oli vuodelta 2008.
 
Loppuviikosta tuli tehtyä body ja myssy, jotka varmaan otan kotiintulovaatteiksi sekä trikoopeitto ja kahdet leggarit vauvalle(ja kahdet keskimmäiselle). Eilen aloin suunnitella vaunuverhoa ja kohta voisi edistää sitä. Riippukehto ois vielä ommeltava, sen kankaan ajattelin silittää tänään.
 
vau, Suksu, on sulla virtaa. Mulla hoituu vaan pakolliset korjausompelut enää. Pojan takkiin pitäis ommella uus vetoketju. Sairaalakassista kyllä löytyy muutama vuosi sitten kesken jäänyt vauvan neuletakki ja kakssuuntainen virkkuukoukku. Vielä kun muistais miten sillä virkattiin :grin
 
Jeffree, WOW! Tosi hieno!!!! Itsellekin tollainen olisi mieluinen, mutta en uskaltanut lähtä ees kokeileen tekoa..
 
Wau! Kyllä on jeffree hieno viltti :)
Tänään sain valmiiksi kankaat pakkauksen päälle ja enää puuttuu kiinnitykset katosta, niin saadaan kehto roikkumaan. Vaunuverho tuli viime viikolla valmiiksi.
 
Mä olen kanssa tässä suunnitellut jotta jotkut ristiäistöppöset voisi kutoa. Toisaalta nopeastikkos ne tekisi lähempänä, kun näkee millainen kavio sieltä on tulossa ja minkä värisen ruusukkeen kiinnittäisi :D
 
Kuin moni täällä teki niitä toukkapusseja? Ite innostuin tekemään 3 kpl Janne yhtäkään käyttäny .. :rolleyes:
 
Mulla oli kovasti mietinnässä, mutten ikinä saanut aikaiseksi! Jos joskus olen vielä raskaana niin seuraavalle voisin tehdäkin :)
 
Meillä mummot tekivät toukkapussit tytöille, muutaman kerran käytettiin..
 
Mää jo ajattelin, että pidän täällä yksinpuhelua 10 viestin verran ja pääsen takas salaiseen :D
 
Takaisin
Top