Kädet vapaaksi

juu kudottu liina. Oon selkäreppua harjotellut tuon vuodenikäisen kans ja sit vaan aattelin kokeilla tuolle pikkutapillekin sitä. Oli itse asias helpompi laittaa tuo pienempi kuin isompi kun ei pääse vielä niin kovaa venkoilemaan.

laitoin vauvan eka liinan päälle sängylle ja istuin ite siihen eteen, taivutin taakse itteäni ja keräilin liinan olkapäille ja kiristin vauvan selkäpussiin. Varmistelin siinä sängyllä istuen et vauva on hyvin, meillä on peili sopivasti siinä, et näkee siitä samalla, ja sit vaan seisaallaan loppusidonta mukavaksi. Sit kun poju lakkas kuikuilemasta ja nukahti niin kietasin harson päätä tukemaan huivimaisesti olka"hihnojen" alle kiinni.

etupuolella kantaessa on vaikea enää tehdä mitään kun poju kampeaa itseään nähdäkseen.
 
Ja minä yhä edelleen kannan nuorimmaista sylissä ja teen kotitöitä yhdellä kädellä o_O En oo saanu aikaseksi ostaa reppua vieläkään :oops:
 
Apua, mä en uskaltais laittaa selkään vielä! Mut se johtuu siitä, etten osaa yhtään selkäsidontaa :) pitääkin opetella tulevaisuutta varten! Toisaalta manducaan voi laittaa selkäänkin, mut varmaan vasta paljon isompana.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla alkaa olemaan aika armottomat habat käsissä :eek: Siinä vaaditaan käsivoimaa kun tekee niitä kotitöitä yhdellä kädellä ja kantaa kohta 7 kg möhkälettä toisella. Eihän tässä mihinkään treenaileen tarvi ees mennä
 
Huomaa muuten et käsien lihakset alkaa olla paremmassa kunnossa..näkee iha päälle päinkin..ei roiku enää niin pahasti :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top