Jutteluketju

Kävin poistamassa ekat kaksi viisauden hammasta 😬🤕 Kantti ei kestänyt otattaa molempia puolia samalla kertaa, vaikka itse toimenpide helppo olikin. Pelkään toipumisen kipeyttä 😅

Loppupäivän olen nauttinut omasta ajasta, eli rauhalliseen tahtiin siivonnut ja laittanut joulukoristeita esiin. Meidän joulukoristeita on tässä vaiheessa kyntteliköt kahdella ikkunalla ja tonttupatsaat kavereina, kävyistä muotoiltu kuusikoriste, lapsen huoneessa pikkutonttu patteritoimisen kynttilän kera, tähtivalo, sekä pottunenäiset pehmotontut 😄

Toivottavasti toipuminen leikkauksen jälkeen meni hyvin, @litranmitta !

Täällä taas yökukutaan. Kumppanin yöyskä herätti siinä määrin että jäin valvomaan ja päädyin sohvalle. Väsyttää mutta olo on sen verran levoton että varmaan parempi tehdä itselleen vaikka juustovoileipä ja koettaa lukea siihen asti että alkaa haukotuttamaan, jos sillä saisi aiemmat huoli-ajatuskelat katkaistua.

Kiitos @Yrttiteetä tekisi mieli kysymästä, hyvin toipui viisurit 😊 tuon ekan kierroksen jälkeen tuli ne pari tikkiä, mitkä vähän kiristeli, mutta niiden sulettua parani sitten äkkiä loppuun. Nyt on poistettu toinenkin puoli viisureita, ja tämä oli vielä nopeampi ja helpompi operaatio! Alaviisuri oli kokonaan näkyvissä, ja ylempi löytyi myös helposti. Alle 20 minuuttia kului toimenpidehuoneessa mulla tällä tokalla kerralla 😄 Nää ei tarvinnu yhtään tikkiä, joten paraneminenkin on ollut kivuttomampaa.

Tsemppiä yöllisiin valvomisiin ja huoliin ❤️‍🩹 toivottavasti lempeä itsensä harhauttaminen auttoi ja sait unta. Samantyylisiä jippoja käytössä täälläkin niinä öinä, kun huolet ja mielen maalaamat uhkakuvat estävät nukahtamista.

Takaisin