@Meliora kiertoasioihin: sit vielä kun voi eri kerroilla palautua kierrot eri aikaan
esikoisesta mulla alkoi 4 kk jälkeen, joten tästä tokasta kanssa oottelin niitä siitä lähtien
mut mulla varmaan on silloin esikoisesta minipillerien käyttö voinut sotkea vuodot käyntiin. Tai sit on muuten keho ollut valmiimpi silloin. Tällä kertaa en halunnut hormoniehkäisyä ollenkaan, kun ymmärsin niiden vaikuttavan mulla mielialaan ja vointiin muutenkin aika paljon. Tänään on kyllä ollut niin voimakkaita alavatsa- ja alaselkäkipuja, ja muutenkin ovikseen sopivia oireita, että henkisesti valmistaudun kyllä menkkoihin parin viikon päästä.
Mä kävin tänään katsastamassa auton, ja varmaan ekaa kertaa ikinä ilman edes pienimpiä "rekisterikilven valo ei toimi" huomautuksia läpi

helpottavaa, ettei tarvi tällä kertaa mennä vikalista kourassa suorinta tietä korjaamolle laittamaan satasia remonttiin.
Kun saan vaaperon nukkumaan, täytyy käydä kasvimaalla tarjoilemassa vettä täälläkin.
Mä kävin tänään katsastamassa auton, ja varmaan ekaa kertaa ikinä ilman edes pienimpiä "rekisterikilven valo ei toimi" huomautuksia läpi
Kun saan vaaperon nukkumaan, täytyy käydä kasvimaalla tarjoilemassa vettä täälläkin.