Mulla on höpötysfiilis
Vitsi miten vaikea on oppia sanomaan meidän tokaa taaperoksi tai edes vaaperoksi, kun niin tottunut sanomaan vauva

Hän siis on kuukauden jo kävellytkin, eikä enää konttaa kuin pikkuautolla leikkiessä tai joskus valtavassa kiukkupuuskassansa, mut silti on vielä ihan mun vauvanen

Esikoista kutsui sujuvasti vaaperoksi varmaan 8 kk alkaen ja taaperoksi heti synttäripäivästä. Nyt tokaa kai haluaisi pitää kauemmin pienenä
No, tällä vaaperotaaperolla on kuitenkin 1-v pikku-uhmaa

niin hellyyttävä kun tomerasti ilmaisee omaa heräilevää tahtoaan

toki välillä myös raskasta, kun kadehtii mun syliä ja isoveljen kanssa vuorotellen molemmat harjoittelee sisaruuteen kuuluvia juttuja (lue: kinataan, kadehditaan, tuupitaan toista kumoon, sotketaan leikkejä ja kiljutaan. Onneksi saavat myös toisensa nauramaan makeimmin, ja toisinaan syntyy vähän jo leikkejäkin.)
Meillä ei nyt yritetä tulla raskaaksi, niin sallinette myös höpistä kiertojuttuja vähän tänne yleiseen ketjuun. En mä oikein tiiä kenelle tai missä muuallakaan purkaisin tätä pohdiskelua

Vitsit kun välillä tekee hankalaksi oman kierron seuraamisen kun sen pituus voi olla mitä vaan. Oma menkkakierto siis viimein vuosi synnytyksestä käynnistyi, ja nyt koitan arvailla, milloin voisi olla seuraavat. Tänään on kp 21 ja alavatsa kipuilee, joten arvailen voisko olla ihan ovulaatiota tuloillansa. Sopisi niihin muutamiin e-pillerien jälkeisiin kiertoihin ennen esikoista ja minien jälkeiseen tokan vauvan yrityskiertoon, kun ennen esikoista oli muistaakseni 35-40 vrk ja tokasta olisi ollut 40 vrk jos ei olisi hypännyt yllättäen heti kyytiin

Toisaalta ennen kierron käynnistymistä mulla oli tällaisia vastaavia nipistelyjä muutamaankin otteeseen ennen kuin olikin oikea ovisnipistely, mikä tarkoittaa vaan että yhtä hyvin voi olla suoliston kiukkuilua ja en osaa oireita erottaa toisistaan

Jos on ovis niin viikon päästä räjähtää leukaan jättikokoinen menkkafinni, mikä on sit mukavasti ruvella kun ne menkat alkaa ja meillä osuu yhdet juhlat siihen. Saahan sen meikkivoiteella piiloon, mutta ärsyttää jo ajatuskin
Mekin napattiin jostain muuten kesäpöpö. Vauvalla, eikun siis vaaperotaaperolla, oli kuumetta vrk ja sit muutaman päivän päästä nousi ihottuma, niin mietin oisko vauvarokko. Toisaalta meillä muillakin on kurkut karheana ja pikkuhiukkasen nenä vuotaa, ja esikoisen atopiat räjähti, niin voi se olla joku muukin mieto flunssa.
Tulikohan siinä kaikki puhumisen tarve papatettua tekstiksi. Mitä muille kuuluu hellepäiviin?