Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nousta vasta kun tulee synnytyssupistuksia;)Sofiaana: pikkasen sama tilanne, paitsi eri oireet. Mutta jos olet huolissasi niin soita äitiyspolille/synnytyssairaalaan. Ne voi tehdä kokeita ja tarkkailla sua ja istukan toimivuutta. Parempi niin kun että olet huolissasi koko ajan. Mulla on jo lähete, ja odotankin nyt että ne ottaa yhteyttä milloin menen sinne.

Soitin just taas ä-polille. Ei ollut hirveen innoissaan ottaa vastaan. Ja nyt on paineet taas nousseet. Pari kolme mittausta nyt ja yläpaineet oli n 180 ja alapaineet 96-98. Lähete on heillä siellä systeemeissä, mutta koska on viikonloppu ei voinut sanoa että onko mulle tulossa toinen lääkärikäynti. Mullahan on sovittu jo 21.1 lääkärikäynti sen RD:n takia. Nainen pyysi nyt vaan seuraamaan jos alkaa alapaine nousta yli sen 100 jatkuvasti. Että morjens. En ymmärrä tätä - olen ymmärtänyt että on olemassa verikoe mitä vois ottaa josta vois lukea onko raskausmyrkytystä. Miks ne ei vaan ota multa sitä verikoetta????
Nuu_: voi surku! Iso hali täältä, samoja probleemoita täällä. Polilla vaan pyysi tarkkailemaan että alapaine ei lähe paljon yli 100. Sitten piti lähtee tulemaan näytille.
Mulla on joku selkähermo nipistyksissä, juuri käytiin saunassa ja se vihlas niin pahasti. Voiko raskaana mennä vyöhyketerapiaan?
Nuu, muista että on vaan n 40 päivää jäljellä!!! Ja se että kun tunnet vaavim liikkuvan niin silloin unohtaa kaikki kivut. Ainakin mulla menee niin.

Väsyttää ja ei jaksa näitä hormoneita!