Jurputusta, kiukkua, ärinää jne.
Marraskuun murmutuksissa oli keskustelua Toisten ihmisten huonosta käyttäytymisestä.
Olen itsekin joutunut dorkien, moukkien ja idioottien vihan/huolimattomuuden kohteeksi. Muutama esimerkki:
1. Apteekissa, (hain niitä super hyper extra kalliita klexane-ruiskuja). Olen juuri kassalla, KUN about 60-vuotias MUMMO KIILAA MUN ETEEN TÖYTÄISTEN KASSILLA MUA. JUMA***TA! ja kaiken kukkuraksi ostaa YHDEN PAKETIN (alle 5€) Buranaa. (Mulla lääkkeet maksaa n. 80€)
Ok, ihmisillä on erilaisia vaivoja joihin auttaa erihintaiset lääkkeet, mutta kun itsellä on jo hankalaa tuo kävely/liikkuminen ja ärsyttää suunnattomasti vielä se piikittely, ja rahaakin uppoaa omaisuus noihin ruiskuihin, niin sitten sellainen vetreä GRRRRRR mummeli menee ja tuuppaa ohi Vaikka Näkee Selvästi, että olin siinä ennen sitä. Niin se kyllä pistää vihaksi. [:@]
2. Kaupan kassa. Omaa tyhmyyttäni en ottanut ostoskärryjä, vaan korin jonka olin sitten ladannut täyteen tarvikkeita, mm. maitoa, riisiä, kahvia, vichyä yms. Ja menen kassalle. Ennen minua siinä on n. 5-6 nuorta ehkä about sellaisia 16-18 vuotiaita tyttöjä ja poikia kauheassa ryhmässä. AINOASTAAN YHDELLÄ heistä on ostoksia. Ja sekin on paketti pikkusikareita. Nuoret eivät tajua väistää/ mennä odottamaan kassan päähän kaveriaan, vaan norkoilevat kaikki siinä. Minä isoine mahoineni ja selkäsärkyineni kori täynnä painavia tavaroita, odotan kärsivällisesti euroopan, ehkä koko maailman hitaimman kassan työskentelyä ja nuorten norkoilua, ennenkuin räjähdän. [&:]
Aloin latomaan raivolla tavaroita kassalle, jonka jälkeen ihme ja kumma nuoret väistivät nopeasti. Ja pääsin kuin pääsinkin maksuvaiheeseen.
Ja myös valottomat autot käy hermoon ihan 250%:sti. (siis kuskit, ketkä eivät pidä valoja päällä).
Tulipas purnausta, mutta kyllä helpotti! [:D]