No nyt alkaa vähän hermo mennä tälläkin suunnalla.... Mistähän sitä edes alottaisi
-Kaikki tuntuu kaatuvan päälle ehkä siitä syystä, että nyt reilun viikon vuodellu pikkasen verta, mitä nyt sitten stressaan kokoajan. Mitään sen isompaa syytä huoleen ei pitäisi olla, johtuu ilmeisesti vain tulehduksesta ja siihen määrätyistä antibiooteista jotka ärsyttävät limakalvoja. Kuuri loppui eilen, eli nyt toivotaan että vuotokin lopuisi.. Noh, paikat on kuitenkin tosiaan myös alkaneet aukenemaan, mistä syystä pitäisi yrittää nyt vain lepäillä mahdollisimman paljon.
-Jouluaattona joku idiootti päätti vähän leikkiä autonsa kanssa ja tuli sitten kylki edellä mun auton kylkeen. Ok, korjaus menee hänen vakuutuksensa piikkiin ja oma auto vielä ajokunnossa. Enpäs kuitenkaan ehtinyt edes korjaamolle aikaa varata, kun autosta katkesi joku jousi, mistä syystä auto ei nyt sitten enää ole edes ajokunnossa ja tämä remppa meneekin sitten omasta lompakosta (jousen lisäksi myös puskuri hajosi kun koko auton etupää laahaa maata). Ei siis kuin hinausta soittelemaan että saa ton edes ajokuntoon, alkaa meinaan paniikki iskeä että jos lapsonen nyt päättääkin tulla maailmaan etuajassa, ei meillä ole edes autoa jolla lähteä synnärille.
-Sain äsken puhelun poliisilaitokselta että mun ajokortti olisi siellä löytötavaroissa

Silloin kolarin sattuessa mulla oli vielä se, ja sen jälkeen oon vaan maannu kotona? Noh, pitäisi sitten lähteä sitä noutamaan ilman autoa, samoin kuin pankissa odottavaa uutta korttia (molemmat paikat sijaitsevat n. 7km päässä kotoa). Lähde tässä nyt sitten johonkin kun pitäisi vaan kotona maata...
Plaa, toivotaan että huomenna olisi parempi päivä eikä yhtä paljon äsyttäisi kaikki.. Pakko vaan yrittää jaksaa hoitaa kaikenmaailman asioita kuntoon vaikkei saisikaan stressata/pahemmin liikkua.