Jurputusta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
voi rötkis, tunnistan kyllä tuon, siis sen kun mies lähtee reissulle. Itse olen se joka on joutunut reissaamaan, mutta en yhtään tykkää siitä yksin nukkumisesta. Mutta, voisit ehkä käyttää tilaisuutta hyväksi ja kutsua hyvät tyttökaverit kylään, kattoo joku chick-flick, juoda teetä, juoruta, puhua vauvoista ym ym ym. Yhdistettynä ehkä johonkin kasvo/jalkahoitoon tms... Varmaan sullekin tekis hyvää tehdä jotain näistä ennenkuin helmikuun arki koittaa?

Haleja!

Kiitti Jenni [:)]. Virtuaalihali vastaanotettu [:D]
Tosiaankin! Voisin viettää tyttöjen illan!! Mun vuotta vanhempi siskokin saa ihan kohta vauvan ja voisin pyytää senkin ja esim pikkuveljen tyttöystävän, jolla on kaks viikkoa ennen mua LA [:D] mukaan!! Ihanaa hemmottelua ja höpsöttämistä ilman miesten joutavia kommentteja [:D] En oo kahtonutkaan vielä Sinkkuelämää 2 leffaa ollenkaan, kun miehen mielestä se on ihan joutava akkojen humpuuki lehva [:D]
Kiitos miljoonasti, kun muistutit että voin tehdä muutakin kuin rypeä ikävässä ja itsesäälissä koko viikonlopun!! [:)]
Ai että! Voin syödä valkosipuliakin kaksin käsin, ilman et mies nuuskii vieressä [:D]

rötkis sitten vähän hemmottelette itteenne, hyvää ruokaa siinä samalla. Sitten jotkut kasvonaamiot tai vaikka jalkakylpyä [;)] On muuten niin mukavaa. Ja tyttöjen illat on ihan parhaita, ei sitä pää kestä noita ukkoja ilman että käy tyttöjen kanssa vaan välissä hengailemassa[:D][:D][;)]

rötkiksen tyttöjen ilta! Aivan mahtava idea! Mä olen hakenut tuollaisia varten hemmotteluun erilaisten kuorinta-aineiden, voiteiden ja semmoisten ilmaisnäytteitä mm. Body Shopista ja Yves Rocherilta. Katsoo vain, että sopii raskausaikanakin (selluliittivoidetta ei vissiin saisi raskaana käyttää).

Pari leffavinkkiä lisää, jotka sopii vielä jouluunkin: The Holiday ja Love Actually (mun henk.koht. suosikki)

Sitten vähän omaa jurputusta:

Tulipa sitten taas eilen oksennettua taas [:@] Ja tuli taas kaikki pihalle VOIMALLA. Eipä taida tämä tästä enää minnekään mennä varsinkin, kun aamuiset huonot olot on taas lisääntyneet...graah.

Kiitti iisille leffavinkeistä [:)] Enpähän oo nuitakaan kahtonut! Johtunee vissiin siitä, että mies pullikoi vastaan leffavuokraamossa jos hipelöin tommosia leffoja [:D] Jostain syystä sille ei uppoa draamat, romanttiset komediat yms "akkojen leffat" [8|][:D]
Ruokakaapin sisällöstäkin saa aikaseks vaikka mitä ihon hemmotteluun [;)] Ja ei oo sitä ongelmaa, et sisältäis jotain "myrkkyjä"! Ite oon välistä tehnyt hiuksille oliiviöljynaamion.. tai kuorinut ihoa hunaja/sokeriseoksella [:)]
Soittelinkin jo pikkusiskolle (joka on meistä neljästä sisaruksesta ainoo, kelle ei oo tulossa joulu-helmikuu akselilla perheenlisäystä [:D]) ja sovittiin perjantaille sit tyttöjen ilta.. Saa nähdä onko vanhempi sisko vielä perjantaina yhtenä kappaleena, mut täytyy sitäkin pyytää mukaan [:D]
Saas nähdä mitä kaikkea kivaa sitä keksii [:)]

Ja iisille vielä jaksuja yrjön kans kamppailuun [>:] Tosi ikävää tommonen!! Mulla nousee päivittäin ykä suuhun, kun on vissiin vatsalaukku jo sen verta ahtaalla..? Mut ei oo onneks tarvinnut kaaressa yrjötä!

hyvin alkanu synttäripäivä täällä.
Autoon menty sisälle hajottamalla ikkuna ja viety soitin.
Rahallista arvoa vuonna 2004 ostetulla soittimella ei tasan ole,
eli ei ihan oo ammattilaiset ollu kyseessä.
Ottaa kupoliin se hajonnut ikkuna ja hajotettu keskikonsoli
enemmän.
Voi tyhmät ihmiset !!
MUR.

Nuu: voi helv***!!! Tuo ärsyttää niin vietävästi! Muutamia vuosia sitten todistin itse kun autoni sivupeili rikottiin. Olin kotona parvekkeella tupakalla. Tämä on siis eka asuinkerros, mutta alla oli liikkeitä. Autoni oli suoraan alla parkissa. Pari nuorta pojankloppia siinä hääräsi. Huom, kello oli 23. Yht'äkkiä toinen poika mulkoili sivuille ja sitten iskeyty suoraan autoni sivupeiliä päin - räks! Huusin täyttä kurkkua että mitä vi***ua sä teet!! No pojat kun ei ollut alunperinkään huomannu mut, niin sai kunnon sydärin [:D] hähäää. Lähdin täyttä laukkaa alakertaan mutta pojat oli nopeampia. Näin että ne oli rikkonut kaikkien autojen sivupeilit - ihan vaan huvikseen. Hauskinta (?) oli kun korjaus maksoi about saman verran kun vakuutuksen omavastuu. Miksi ilkivallaltavakuutuksella edes ON omavastuuta??

Oikeesti - tuo kasvatus nykypäiväänä on kyllä niin retuperällä, kun klopit ei pelkää että saavat selkäänsä. Haluaisin oikeesti joskus vetää ihan kunnolla turpiin niitä saamarin mulkvisteja jotka haistattelee, syljeskelee, istuu julkisissa jalat penkillä, seisoo tukkeena ovien edessä.... yks päivä pari näitä yhteiskunnamme tukipilareita nousi bussiin mun takana. Helsingissä on tämä matkakortti, ja halusin rauhassa leimata mun. Ne rupes avautumaan ku en ollut riittävän nopsa, eikä ne päässeet musta ohi (hehe, kiitos masun). Käännyin niitä päin ja annoin sellaisen hyytävän katseen ja annoin kuulla kunniansa! Menivät aika hiirulaisiksi. Tällainen raskaana oleva, vanhempi (?) punatukkainen temperamenttinen nainen osaa kyllä pitää puolensa.

Oho - tuli vähän avauduttua [:D]

Meillä oli eilen pikkujoulut ja meni ihan loistavasti, mutta voi sitä mahataputtelun määrää. MUN maha, NÄPIT irti. En oikein tiennyt miten siitä olisi voinut kohteliaasti liueta paikalta. Vauva ei silloin edes potkinut, joten huvikseen vaan taputtelivat. Yks kysy "olet vissiin tiineenä" (tajusin myöhemmin et ois vissii pitäny korjata, et "en ole lehmä, olen ihminen, joten RASKAANA"). Mun maha on siis suhteellisen iso, joten ei voi olla epäselvyyttä. Uskoisin tosin, että hän vaan yritti keksiä tavan aloittaa keskustelu. Muuten oli kyllä ihan huvittavaa seurata humalaisten jutustelua :D
[align=left] [/align]

Meidän muutto siirtyykin nyt suurella todennäköisyydellä vuoden vaihteeseen[:@][:@][:@] Nykyisten asukkaiden taloprojekti venyy ja ne pahimmassa tapauksessa muuttaa pois just ennen joulua ja eipä siinä kehtaa joulun alla alkaa omia kamoja muuttamaan. Ja mikäli se muutto nyt venyy niin eipä mun kannata joulua laittaa, uudet verhot jää laittamatta ja kaikki kivat joulujutut mitkä oon kerenny jo ostaa.. [:(] Oisin todella suurena jouluihmisenä halunnut viettää joulun uudessa kodissa.

Ja on mulla on polttava tarve päästä pesemään pikkuisen vaatteita ja laittamaan kotia valmiiks..

Nyt on niin jurputusmeininkiä että.

Alkanu suoraan sanottuna vituttaa omat sukulaiset jotka soittelee milloin mistäkin asiasta.. ja aikaa katsomatta. Ja heti kun rupesin kirjottamaan tätäkin niin rupes puhelin pärräämään heti!! Argh!

Tää tahtoo hermolomalle jonnekin mihin ei tartte ottaa kännyköitä mukaan!

Just kun selkäkivuistaansa pääsi niin sit viel alkaa ahdistaa jo noi ainaiset puhelinsoitotki.. en ole tunnetusti puhelinihmisiä.. perhana oispa vielä ne vanhat lankapuhelimet.

Tänään en ole tavoitettavissa kellekään oon niin täynnä nyt tällä hetkellä!! Ja pitäis välttää stressiä mut ei näköjään nuo saatanan ihmiset ymmärrä sitä laisinkaan!

Kuullostaa niin tutulta, Dreamer88! Meillä tätä harrastaa lähinnä anoppini, mutta hän onkin siinä mestari ja vastaa noin kolmea ihmistä...Jos ei heti vastaa, sattaa soittaa valehtelematta 5-6 kertaa peräkkäin ja antaa soida aina tolkuttoman kauan. (onneksi puhelimen saa vaiennettua..!) Kellonaika saattaa olla jotain 22-24 välillä. Ja asia aivan mikä hyvänsä, useimmiten häneen itseensä liittyvä. Ja tietenkin jos mieheni ei vastaa, hän soittaa minun puhelimeeni. Katso siinä sitten tv:stä ohjelmaa tai mitä tahansa. Joskus olen tietenkin ollut jo nukkumassa "pommituksen" alkaessa. Puhelin reilusti kiinni ja vaikka laatikkoon pois silmistä, niin ei tarvitse stressata!

Siis häh? Minä olen ehdottomasti sitä mieltä että kenellekään ei soiteta klo 22 jälkeen! Tietyille ihmisille (esim vanhoille) aika alkaa jo klo 21. Huh huh sanon vaan.

Oma äitikin on joskus suht huvittava. Sattuu yleensä töissä. Hän on aika hyvä kuulemaan mun äänensävystä jos on stressaava hetki, mutta hän ei välitä :) Eli, se menee about näin: Riiiiing, (tunnistan soittajan äidikseni), " Niiiiiii???"... " onko paha paikka?"... " no ON!!!"... "mutta, mulla on vaan yksi pikkujuttu...[tarinaa jatkuu nyt sitten n 10 min]" :)
mutta onneksi tämä nyt on aika harmitonta.
Sanokaa hyvät ihmiset suoraan näille ihmisille: EI SOITTOJA näin myöhään!!

Voi sanonko mikä!!

Kuulinpa sitten, että opintotuen asumislisää ei makseta perheellisille. Siis mitä v*ttua?!?!? Mieheltä siis loppuu asumislisän maksu kokonaan. No, kävin sitte Kelan sivuilla laskemassa näitten seuraavien kuukausien tulojeni mukaan, että saako hän sitten yleistä asumistukea, kun kerta sen piiriin kuuluu. No helkkari eipä saa!! Minun tulot olevinaan liian hyvät!!

Meillä siis tippuu tulot, kun multa jää lisät tulematta, oon peruspalkalla noi ekat kuukaudet. Lisäksi tulee yks perheenjäsen lisää. Sepä onki sitte hyvä syy vähentää meijän tukia. Nyt kyllä suoraan sanottuna vituttaa ja ankarasti. Muutenki oon maksanu palkastani oikeestaan kaikki meijän arkimenot, ruoat jne. Niin nytpä sitte maksan koko vuokranki.

Hirveetä kertoa kohta miehelle tästä kun se tulee kotiin... Muutenki sitä ahistaa, kun minun palkalla eletään, kun eihän pelkkä opintotuki juuri mihinkään riitä... Onneks oon sentään yrittäny elää säästeliäästi, joten jonkin verran oon saanu palkoista rahaa jemmaan.

mimmu oiskohan mitenkään mahdollista että miehesi pyytää sossusta sen asumislisää vastaavan summan? Jos vaikka se auttais tilannetta..

dreamer:
Kiitos kun yrität auttaa. :) <3 Mutta en usko sossusta mitään saatavan, kun minulla kuitenkin tuloja sen verran, ainakin nyt ekat 3kk. Aika pienet tulot pitää olla, että sossusta mitn sais... :/ Mutta aika reilua laittaa aikuinen mies elämään 250eurolla kuussa ja siten laittaa minut "elatusvastuuseen" äitiyspäivärahalla. O_o

joo muistan itsekin kun sain opintotukea... se oli niin pieni se raha millä eli. Ihmettelen kyllä että miten pärjäsin. Nykysin kun mulla tulee rahat sossusta niin saan paljon enemmän ku opintotukea.

Mulle ehdotettiin joskus aikoinaan sossussa että ottaisin opintolainaa. mut se on oikeestaan aika paha mennä ottamaan kun joutuu maksaa sitä niin pitkään takasin..

On se kyl niin väärin että ajatellaan että puoliso maksaa toisenkin huilut.

Mimmu87: Tuo on joo ihan perseestä! Mäkään en saa kun sen
268 e kuukaudessa opintotukee ja mitään asumistukia ei tule tosiaan
kun miehen tulot vaikuttaa. En tajua tuota kelan logiikkaa et mikä
siinä on ku sillon sitä rahaa just perheellisenä tarvii.. Nyt meilläkin kun
kohta on kaksi lasta. Mutta eipä auta ei. emoticon

miya:
Huoh... Sanos muuta. :/ Mutta täytynee tosiaan tyytyä vaan tähän tilanteeseen, ei kait se muu auta... emoticon  Oon vähä semmonen, että ensireaktiot aina kilahtaa pattiin ja menee hermot, nyt oon jo onneks vähä rauhottunu. emoticon

No nyt alkaa vähän hermo mennä tälläkin suunnalla.... Mistähän sitä edes alottaisi emoticon

-Kaikki tuntuu kaatuvan päälle ehkä siitä syystä, että nyt reilun viikon vuodellu pikkasen verta, mitä nyt sitten stressaan kokoajan. Mitään sen isompaa syytä huoleen ei pitäisi olla, johtuu ilmeisesti vain tulehduksesta ja siihen määrätyistä antibiooteista jotka ärsyttävät limakalvoja. Kuuri loppui eilen, eli nyt toivotaan että vuotokin lopuisi.. Noh, paikat on kuitenkin tosiaan myös alkaneet aukenemaan, mistä syystä pitäisi yrittää nyt vain lepäillä mahdollisimman paljon.

-Jouluaattona joku idiootti päätti vähän leikkiä autonsa kanssa ja tuli sitten kylki edellä mun auton kylkeen. Ok, korjaus menee hänen vakuutuksensa piikkiin ja oma auto vielä ajokunnossa. Enpäs kuitenkaan ehtinyt edes korjaamolle aikaa varata, kun autosta katkesi joku jousi, mistä syystä auto ei nyt sitten enää ole edes ajokunnossa ja tämä remppa meneekin sitten omasta lompakosta (jousen lisäksi myös puskuri hajosi kun koko auton etupää laahaa maata). Ei siis kuin hinausta soittelemaan että saa ton edes ajokuntoon, alkaa meinaan paniikki iskeä että jos lapsonen nyt päättääkin tulla maailmaan etuajassa, ei meillä ole edes autoa jolla lähteä synnärille.

-Sain äsken puhelun poliisilaitokselta että mun ajokortti olisi siellä löytötavaroissa emoticon  Silloin kolarin sattuessa mulla oli vielä se, ja sen jälkeen oon vaan maannu kotona? Noh, pitäisi sitten lähteä sitä noutamaan ilman autoa, samoin kuin pankissa odottavaa uutta korttia (molemmat paikat sijaitsevat n. 7km päässä kotoa). Lähde tässä nyt sitten johonkin kun pitäisi vaan kotona maata...

Plaa, toivotaan että huomenna olisi parempi päivä eikä yhtä paljon äsyttäisi kaikki.. Pakko vaan yrittää jaksaa hoitaa kaikenmaailman asioita kuntoon vaikkei saisikaan stressata/pahemmin liikkua.

Nyt täytyy jurputtaa! Siis voi luoja mitä touhua!
Tuttavani sai lapsen 12päivää sitten ja hän eilen kertoi minulle olleensa JO toíssapäivänä baarissa ja juopottelemassa.. Jolloin lapsi on siis ollut vasta 10 päivän ikäinen! Mua käy vihaks ihan suunnattomasti tommonen! ARGH!
Jonkun mielestä tommonen toiminta voi tietysti olla normaalia, mutta mun kaaliin tollanen touhu vaan ei mee..

Takaisin