Jurputi jurputi

Me ollaan päästy hampaiden kanssa helpolla, yksikään ei ole valvottanut tai huudattanut tyttöä..

Oltiin yksi päivä jumpassa, ja siellä erään lapsen äiti oli ihan ihmeissään, kun totesin, että lapsella on 3 maitohammasposkihammasta. Hän oli ihan varma, ettei suuhun mahtuisi niin montaa poskihammasta, kun yksikin on niin iso :-D

Mulla on taas oikea kontrollifriikkiolo.. Viime kerralla kun nähtiin isovanhemmat, niin eikös vaari keksinyt, että hän houkuttelee tytön luokseen suklaalla, ja sanoi vielä, että näin ne lapset saadaan helposti luokse emoticon  En mä halua, että mun lastani aletaan herkuilla lahjoa emoticon  Kyllä niitä namusetiä ja nuorilta tavaroilla seksiä ostavia pervoja riittää ihan tarpeeksi, eikä mun mielestä lapselle pidä opettaa, että herkkujen perään voi mennä, vaikka herkkujen tarjoajaa ei tuntisikaan tai herkkujen tarjoaja vaikuttaisi epäilyttävältä. Miksi ihmeessä ei vaan voi todeta, että lapsenlapsi ei halua fyysistä kontaktia ja keskittyä seuraamaan pienen matkan päästä? *silmienpyörityshymiö*
 
Voi kerpeleen kerpele...lauantaina meni kondomi rikki.
Tana sanon minä,ei kuudetta nyt enään tähän taloon kiitos.
Ja ihan tarpeeksi kipeä olin tämän synnytyksen jälkeen :/

 
ginessa, siinäpä olis tuuria, jos tuosta tärppäis! Toivotaan nyt sitten ettei tärppää.
(vai toivotaanko ihan varmasti? ;) )
 
ginessa!!! :D Alitajunnan taktikointia? ;) Ei vaan.. toivottavasti saat toivomasi tuloksen, mikä se ikinä onkaan?

ON: TYLSÄÄÄ!!! Mä täällä töissä jännään tän päivän ultraa ja hajoilen kun en keksi mitään, mikä tappais 45min? :/
 
Mäkin kyl vähä kelasin et huhhuh kyl ginessa on oikee supernainen, koska mä pihtasin synnytyksen jälkeen 9kk :D
 
Viimeksi U:n jälkeen oltiin kai n 5 pv...
Nyt meni noin pari viikkoa ja kylläpä oli kuivakkaa ja vielä nytkin sattui kun oli nihkeetä.
Oikeesti, ei me muutenkaan harrasteta kuin n.2 kertaa viikossa normisti.
joskus enempi joskus vähempi.:)

Onhan se ihanaa että mies haluaa minua vielä vaikka nyt varsinkin masunahka on tooosi nätti ja alapääkin kai rempallaan :)
Onneksi on keksitty palastiikkakirurgia jossa ton helvatan rusinamasun voi kiristää sit joskus kun lähtis nää kilot.
Ekasta neuvolasta on muuten alle sen,
mutta kuitenkin hieman yli sen mihin se oli U:sta jämähtänyt.Vähän yli kilo siis..ja jos ainakin 10 saan pois niin ois tooosi kiva ;)
Kilojahan mulla Aawasta tuli neuvolan mukaan 13-14 kg ja omien laskujen mukaan plussatestin tehtyäni n 16-17 kg ..

Kylläpä pompin aiheesta mut joo..näin :)
 
Pakko avautua...

"Tosi kivaan" aikaan tuli tää raskaus... Oon ollu nyt 2kk töissä ja meillä on menossa yt:t. Mua ne ei koske, mut yks mun kollega ollaan laittamassa pihalle ja mulle siirtyis kohta sen työt. Nih. Nyt sit tää vauva... Pakko kertoo ens viikolla heti pomolle missä mennään, sillä tää tilanne varmasti vaikuttaa myös mun kollegan tilanteeseen. Mulla on lomia vielä pitämättä 30 päivää ja lisäks ens kesäks tässä ehtii kertymään 12 päivää. Äitiysloma alkais suunnilleen juhannukselta ja siihen sit noi lomat, ni enpä täällä enää huhtikuun jälkeen olis. Voin luvata, että pomo ei kyllä hypi riemusta kun tän uutisen kuulee. Mut sanoin sille kyllä ennen töihin paluuta et toinen lapsi tulee meille varmasti nopealla tahdilla, eli sen suhteen pomon kyllä pitäis olla jotenki tähänkin kuvioon varautunu. Jos en olis lojaali yritystä kohtaan, kertoisin raskaudesta vasta ekan ultran jälkeen eli tammikuun puolivälissä. Mut tää tilanne on sellanen, että en pysty elämään itteni kanssa jos sen teen.

Huh huh mikä tilanne!!!
 
ginessa on tosiaan aikaisin liikkeellä puuhailujensa kanssa. :) Mut sehän on hyvä vaan jos pystyy. Itseä ihan säälittää mies JO NYT raskausaikana ku mun halut on hävinny ihan kokonaan......

Dessa, niinhän sitä sanotaan että se raskaus alkaa juuri silloin kun ei pitäisi.. Tai en tiedä, olisitko tuon työtilanteen takia halunnu edes lykätä tärppiä mut kuitenkin.. Eikä sun tarvii aatella mitä pomos sanoo, lapset tulee sillon kun niitä itse haluaa ja toivoo :)
 
Voi herranjumala mulla on tylsää töissä.. ajatus ei pysy yhtään kasassa, että tekisin jopa jotain järkevää. Onko tämä yksi raskausoire myös? Valitan myös siitä, että tuonne kesäkuisiin ei ole kiva kirjoitella, ne on jotenkin sekalaista seurakuntaa ;) Tämä meidän elokuun poppoo joutuu kärsimään mun raskaushäröilytkin siis ;)

Plus supermasis : mun pyykinpesukone vissiin sanoo kohta sopparin irti - 10v yhteiselon jälkeen!! Katsoin kyllä jo uutta konetta ja melkein innostusin.. hyi mua.
 
Joo ne MUUT kesäkuiset on vähän kalseaa porukkaa, mutta voihan se keskustelu siitä muuttua jouhevammaksi...

Mulla oli eilen töissä 30hlö englannin-, ruotsin- ja suomenkielisiä asiakkaita. Mä puhuin jatkuvasti väärää kieltä väärälle tyypille. Ihan mahdotonta tällä hetkellä muistaa mitään. Kaikkein pahinta on se että mä kysyn asiakkaalta jotain enkä kuuntele yhtään mitä se vastaa. Ja teen tuotakin ihan jatkuvasti.

Ps. Miu kiva että ultrassa oli kaikki hyvin :)
 
Musta tuntuu, että ne ensiodottajat on vähän nirppiksii ;)

Ihanaa Tweety, että joku muu on toisella planeetalla myös! Mä itse oon myös huomannut etsimällä kokoajan raivareiden aiheita, haluisin kokoajan olla kiukuttelemassa kotona. Avan kanssakin lasken kokoajan kymmeneen kun en kestä sen narinoita ja kiukutteluja :( Miksi miksi tää on tämmöstä tää raskaanaoleminen?? Mieskin sanoi, että oon ihan hirviö.. semmosta se ;)

Mä teen luonteeni puolesta sitä, että "siirryn" pois vastaanottavilta aalloilta, jos joku puhuu jotain mikä ei kiinnosta. Kuulemma menee ton lievän ADD:n piikkiin, että jos ei kiinnosta, en pysty keskittymään. Vähän noloa välillä kysyä, että anteeks mitä sanoit, ja toisella kerrallaakaan en pysty kuuntelemaan :D

Ja kiitos Tweety vaan ultrakyselyistä, mä Pitulle laitoin tekstarin eilen ja ajattelin sua sitten muistaa päivittelylläni, niitä muitahan ei edes kiinnosta! Mulle tosiaan tärkeää oli, että siellä oli se yksi ainoa epeli. En pysty kaiken järjen mukaan hoitamaan kaksosia!! ;)
 
Hemppa, et todellakaan oo ainut kellä halut on hävinnyt täysin. No niin oli kyllä viimeksikin niin kai tuo mies tottuu.

Mulla on ihan hirveä päivä. Niklas on nyt tosi kipeä tai kipein mitä on koskaan ollut ja on lähinnä itkenyt ja ollut sylissä koko päivän ja puhuu ihan käsittämättömiä enkä ymmärrä yhtään mitään, mitä se haluaa. Inhottavaa kun puolet ajasta itkettää itteäkin, kun säälittää niin vietävästi ja puolet ajasta meinaa mennä hermot, kun en oo tottunut siihen, etten ymmärrä mitä lapsi haluaa! Ja tiedän jo valmiiksi, että kun mies tulee kotiin, olen niin pyllyyn ammuttu karhu kun olla ja voi ja puran kaikki selkäkivut (en siis sais enää kantaa tuota lasta) ja väsymykset mieheen. Vaikka eihän se sen syy ole, että lapsi on kipeä ja minä oon raskaana enkä pysty tehdä melkein mitään. Tai hei, kyllähän se ainakin puoliksi on sen syy! :D
 
Jos mennään samalla mallilla niin musta tulee hormonaalinen hirviö vasta synnytyksen jälkeen - siinä ei ole bridezillat kun näyttää  :D

Siihen sitten Elsalle vielä se kahden vuoden uhma, niin avot! Tänäänkin se jo hakkasi päätään lattiaan ja huusi kuin höyryjuna kun mä en antanut sen syödä kaukosäätimen pattereita..

Ne on kyllä ihmeellisiä kun ne ei mitenkään huomioi suurin osa muiden juttuja tai kuulumisia.Mulle tulee hiukan kiusaantunut olo kun joku on jonkun kuulumisen laittanut ja muut vaan paasaa omaa napaa perään mitenkään reagoimatta..

 
Madie, tervetuloa kerhoon, en ymmärrä juuri mikään päivä mitä mun lapsi haluaa :D :D Paitsi että nyt se alkoi pitää meitä niin simppeleinä, että menee tavaran viereen seisomaan, minkä haluaa ja osoittaa sitä ja sanoo anna :D

Mutta joo, hirveää on kun lapsi on kipeä. Mä itkin ihan hulluna kun Ava liukastui lattialla ja löi takaraivon lattiaan. Syytin itseäni vaikka en ollut koko tilanteessa..  Jaksamisia!!

Tweety, mä oon jo päättäny ignorata ne täysin, kunnes joku huomioi ensin mut ;) Hahaa..
Pelko perseessä mullakin on 2v uhmasta, koska 1v3kk uhma on jo täällä. Ihme kun ei vielä osaa kaiken hakkaamisen raivoamisen potkimisen päälle haistatella. Näyttää tätä menoa, että kaks vuotiaana heiluu jo veitsi ja mutsi on huora :D Eilen se meinaa puukotti muovisella kokinveitsellään meidän arkkupöydän välejä. Mietittiin miehen kanssa, että olisko taustalla pyörinyt Dexter vaikuttanut :D :D En mä kestä, repesin kyllä tolle Elsan tempulle. Miten voi hakkaa päätä lattiaan masennuksissaan? No, Ava tunkee käden suuhun ja repäsee aina alahuultansa niin, että sattuu! ;)
 
Elsa ei ole ollut vielä koskaan kipeä, siis joku yhden päivän kuume tai mahajuttu on ollut, mutta siinä se. Mä olen varmaan ekalla kerralla ihan hukassa kun tulee joku oikein tauti.

Mä Madie pelkän kansas tuota selkähommaa, tarkistin että viimeksi olen jäänyt saikkelle 12+1 selkäkipujen takia kolmeksi viikoksi. Tällä kertaa on tosiaan tuo lapsonen vielä mitä joutuu nostelemaan ja kantamaan vaikka töissä koittaisikin antaa muiden hoitaa painavammat kantohommat. Saas nähdä miten käy.

Miu meillä liukastui aamulla Elsa kylppärissä suoraan selälleen, vaikka oli sellaiset suihkutossut jalassa. Se pää oikein kolahti laattalattiaan. Mä sain melkein sydänkohtauksen. Siitä se vaan kierähti pystyyn päätään hieroen ja totesi 'oh no' Onneksi ei käynyt mitenkään.
 
Meillä on sairastettu enemmän tai vähemmän 2kk nyt ja ne alkukoliikit muistan. Sitä jotenkin oppii tulkitsemaan lapsestaan, koska on "tosi" kyseessä.

Ei tainnut Elsa sitten satuttaa itseään onneksi! :)

Mä pelkään myös kyllä noita selkäkipuja, en jaksa kantaa Avaa nytkään, kun on tuo selkävamma olemassa :(
 
Hei mammat! Ei tuolla tammikuisissakaan meno oo yhtä "rentoa" kuin täällä. Mut mä luulen että asia korjaantuu äitiysloman alettua ja vauvojen synnyttyä.. Jospa sitä sitten ihmiset ottaisi huomioon toistenkin kuulumiset jne.. Tai sitte ei!

Tää on kyllä tuttu ja turvallinen paikka ja te ootte kaikki korvaamattomia ollu kaikkien näiden "huurujen" keskellä! :)
 
Takaisin
Top