Toivotukset täältäkin, vähän jo myöhässä..
Me täällä mun porukoilla ollaan joidenkin mun sukulaisten ja ystävien kanssa vietetty aikaa viime lauantaista ja huomenna pikkumurmeliini ja minä suunnistimme taas kotiin isin luo.
Ollaan yritetty olla stressittömiä ja tehty niin vähän kuin mahdollista. Äitini on toipilaana kohdunpoiston jäljiltä ja mä oon päässy hääräämään emäntänä.
Tyttäreni rikastui vähän muutamalla (lämpimämmillä) talvivaatteilla ja merinovillaisella lämpökerrastolla. Nerokasta, sille on jo ollut käyttöä haalarin alla.
Myös saatiin uusi nukke, joka salamatkustaa kotiin ja päätyy vasta siellä uudelle pienelle omistajalle. Joudun heittään yhden (multa perityn, eli aika vanhan) nuken roskiin, kun se oli menny pilalle. Yhyy.. Mut ehkä uus korvaa ja reissun jälkeen vanhaa ei enää muistetakaan?!
Kotona on sit vielä nuken rattaat ja tuolle taapero-ikäryhmälle suunniteltuja kirjoja. Eli ei mitään krääsää, joka joutais komeroon kerään pölyä. Jes!
Tyttö on ollu täällä tosi paljon mun perään, koko aikana oon päässy esim vaan kerran vessaan yksin sen hereilläoloaikana. Huaah.. Mut päivien kuluessa on papasta ja mummusta ja enosta tullut entistä tutumpia ja tärkeempiä ja mä oon voinut keskittyä muuhun kun ne on leikittäneet sitä.
On niin iso tyttö jo! Ja uskoisin, että mieheni silmissä se on ottanut jättiharppauksen ainakin henkisesti tän viikon aikana. Puheenymmärtäminen varsinkin paranee päivä päivältä ja pienet logiikkaa tai sorminäppäryyttä vaativat toimetkin sujuu jo kuin vanhalta tekijältä. :)
Plus pottaharjoittelut on jatkunu menestyksellisesti entiseen malliin, ei vaikuttanut maiseman vaihto.
Ainoastaan "ei"-sana tuntuu nykyään vaan naurattavan. Toinen on melkein tappanut yhen kukan, roikkuu akvaarion laidalla ja hytkyttää hellaa ja kiellot on yhtä tyhjän kanssa. Mitä vihaisemman tms oloisempana sen vie pois, sitä tarmokkaammin se on takaisin. Huomion saa kiinnitettyä hetkittäin johonkin muuhun, mutta samoja paikkoja kierretään kymmenen kertaa päivässä. Mur!
100 m päässä tästä on hiljattain uusittu leikkipuisto ja siellä ollaan käyty joka päivä. Arvatkaa kuka on innoissaan! Liukumäkikin "löydettiin", nostan tytön sinne päälle ja sit se laskee selällään alas ja otan kopin alhaalla ja toinen räkättää vedet silmissä. :'D Suht monelle laitteelle on löytynyt jo käyttöä kun pikkuisen improvisoi.
Tämmöistä täällä.