Joulumasut-galleria

tääki pistäis kuvaa jos vaan osais, mutta ei oo onnistunu vaikka on miten yrittäny :(

Minusta ei huomaa kun sen että olen lihonnut valtavasti, haluaisin kovasti jo että vatsa alkaisi näkymään.. Että täytyy ottaa kuvia vasta sitten kun on esitellä muutakin kuin isoa roikkuvaa röllykkää. :D

No mulla vatsa muuti muotoaan selvästi toissa päivänä ja nyt ainakin omasta  mielestä sen mallinen masu että näyttääkin muultakuin läskiltä :) Tarvis vaan kamera kaivaa jostain että saisin kuvaa tänne..

Mun masu ei näytä vielä oikein miltään... :( Kerkesin jo luulla et ois pientä kasvua havaittavissa mut kaikki katosi ku viimeset turvotuksetki lähti.. Kasvaako se vauveli ollenkaan? Äänet kyllä kuuluu ja hän polskii menemään mut miks ei vieläkään näy vauvamasua..? :(  Tahtoo masun!!!!! Rv 17.

Meppi, älä huolim kyllä se sieltä varmasti tulee. Itsellä on samankaltaisia fiiliksiä ollut, mut nyt ihan viimepäivinä (tänään 17+4) on alkanut kasvua tapahtuun. Vähän, mutta kuitenkin. Kaikilla se tulee jossain vaiheessa, joillain vaan on jo niin ihania masuja, joita itsekin vähän kadehdin :)

Mutta luottavaisin mielin mennään, että kyllä se sieltä vielä tulla pompsahtaa :) Tsemppiä!

Itsellä on aina ollut pieni pömppis valmiina, mutta alkuraskauden pahoinvoinnintakia paino putos muutaman kilon. Vielä pari viikkoa sitten oli hieman vaikea sanoa, kasvaako se masu yhtään mutta nyt huomaa jo selkeästi muodonmuutosta. Kyllä se masu sieltä sitten tulee, vaikka jo niin kovasti itsekin haluaisi kunnon vauvamasun!

Tässä tää miun pötsi, tää en viime viikolta 12+6, mutta nyt mennään jo 13+3. Tuohon nähden maha on jo jotenkin "pompannut" esiin, alkaa jo näyttää ihan oikeelta vauvamasulta, jopa aamuisin ennen kuin syö mitään.. :) Tuossa vain pientä kumpua, mutta olen itsekin ihmetellyt, että miten se on voinu niin paljon näin vähässä ajassa kasvaa! No kyllä menkkamaiset kivutkin on ollu sen mukaiset, että siellä joku venyttelee kohtua.. :) <3

Tässä 19+0 Kuulun kyllä marraskuisiin (LA 29.11) Mutta varmaa kuitenkin ehkä syntyy joulukuisten puolel nii laitanpä tännekki.

Täytyy tulla täältä etsimään vertaistukea, kasvaahan se maha näemmä muillakin jo. Mulla eka raskaus ja hoikka olen, joten ajattelin että jos rv 20 tienoilla alkaisi näkymään. Noh, oltiin lomareissulla rv14 ja söin siellä hirmuisesti, ainakin olin koko matkan ähkyllä. Ajattelin, että maha vielä häviää kun ähky loppuu, mutta eipä hävinnytkään. Nyt rv 17+2 ja ihan selvä vauvamaha. Ei ole vain nätisti alamahalla, vaan kumpu alkaa heti rintojen alta. Pitäisi kai olla iloinen, vaikka väljiin paitoihin ja mekkoihin olen sen toistaiseksi verhoillut.

Mulla bmi 16 enne raskaut et määki hoikka ja kohtu eteenpäi kallistunu.
Mä ite luulin et mulla tuli vauva maha 16-17 Mut sit se laskiki pois. :( Luulin iha et olis ku maha oli iha piukee ja pyöree mut sit laskiki ja olin ihanan hoikan näköne enskertaa raskauden alettua :D Sitä kesti viikon about ja sit 18+ alkanu kasvaa huomattavasti.
Mul on tuol marraskuisten puolel enempi kuvii jos kiinnostaa nii huomaa kyl et yks viikko mul oli samallaine maha ku nyt ja sit vaa katos viikoks pariks ja sit puski tää maha.
Kauheen arka ollu tuo maha nyt ku alko tuo kasvu. Välil pysty ees koskee ku on niin kipeen. Mut liikkeit tuntuu enempi ja enmpi mitä maha kasvaa ja oon alkanu ihastelee muiteen isoi mahoi ku on tullu kadul vastaa. emoticon
Ens pe on rakenneultra ja meinaa housuis pysyy

Kannattaa kokeilla weledan (stretch mark massage oil) öljyä tuohon kasvavan mahan kiristyksiin. Aiemmassa raskaudessa meillä kovassa käytössä ja helpotti sitä kiristävää tunnetta mikä tulee kun nahka venyy ja samlla esti myös raskausarpien ilmaantumisen...:)

Toki joku muukin öljy saattaa ajaa saman asian...

Kiitos vinkistä! Vois kokeilla hieman myöhäsemmil viikoil. Nyt oon rasvannu ihan vaa jollai garnierin vartalovoiteel. Joku intensive 7 day juttu et pitäs oikee kunnol kosteuttaa mut saas nähä. Nyt ei onneks oo taas parii päivää ollu iha nii arka paitsi yks kohta tos itest katottun navan oikeel puolel. Sellane golfpallonkokone kohta joka arka varsinki jos on liikkeel tai tekee jotai enempi. Eikä se arkuus oo mul tuntunu mun mielest viel nahas vaa iha ku ois lihakset runneltu oikee kunnol mahas. Kai se on ku kohtuki lihas ja nyt kovil. Onneks se ei kerral kestä ku yleensä päivän tai kaks ja siit taas hyvä olla pari päivää enne seuraavaa pyrähdystä.

Pakko kommentoida vaikka itse kuulun vielä toistaiseksi ( varmaan) tuohon kuumeilijaporukkaan, ihanat masut teillä jotka olette kuvia latailleet emoticon
tahtoo pian itekkin sen ihanan raskausmasun <3 toivotaan että plussa tulee pian :-)

Yritin laittaa kuvaa pötsistäni, mut eipä onnannut, tarvii kai kokeilla myöhemmin uudelleen :)

Tonni: ettei sulla vaan ollut siinä kuvan nimessä +-merkkiä? Silloin se ei anna lisätä kuvaa, joten jos sulla oli + siinä kuvan nimessä, niin ota se pois ja kokeile uudelleen. Mulla kans joskus ei antanu ja ihmettelin että mikä on vikana ku ei kuvaa tule, vaikka kuinka monta kertaa rämppäsin, mut sit jostain luin et +-merkissä oli se vika :)

Takaisin