Joulukuun mammat 2015

No pidetään peukut pystyssä ja toivoa yllä et olis kyse jostain harmittomasta :) Toivottavasti pääsisit verikokeisiin niin näkis sen hcg:n :rolleyes:
 
Toivutaan wop et olis toisiaan valemenkat! Mulla ainakin ollut jos jonkin moista vuotoa jokaisen aikaan...
 
Heipä hei taas! Mulla tosiaan tuli tuo keskenmeno toukokuun alussa ja eihän mulla edes seuraavia menkkoja kerenny tulemaan kun taas ollaan raskaana :) kävin tossa viime viikolla ultrassa kun lääkäri halus varmistaa että onko menny kesken raskaus missään vaiheessa. Mutta juu kyllä oli ja nyt pääsen ensi viikon tiistaina taas ultraan kattomaa tilanteen. Nyt viikot 6+2 :)
 
Pahoittelut wop keskenmenosta ja onnea uudesta raskaudesta! Ihanaa kun pääset varhaisultriin :)
 
Paljon onnea wopwop ja onnea matkaan :)

Minä täällä iloitsen, kun joulukuinen on menossa toimintaterapiaan. Josko vihdoin saadaan apua vauvasta asti haasteelliseen elämään :) Aistiyli-&aliherkkyydet todettu, voi kun näistä tiedettäisiin neuvolassa enemmän. Olisi jo vauva-aikana ymmärtänyt, miksi vauva vaan itkee ja itkee. Vieläkin nousee aina savu korvista, kun mietin niitä lääkäreiden kommentteja: ”vauvat itkee”, ”onko tää teidän esikoinen”, ”tutkitaan nyt sitten, kun äiti on vähän huolissaan (ja katsoi about korvat ja sanoi, että koita jaksaa, vauva-aika on raskasta)”. Vihdoin tulee vähän selvyyttä asioihin. Kun lapsi ei esim. siedä hellää kosketusta, niin kyllä on ihan turhia kaikki vauvahierontaohjeet ja tassuttelut. Meidän vauvahan oli aina ainut joka vauvahieronnassa aina vaan kiemurteli ja itki...
 
Tytsy, aivan mahtavaa!!! Toivutaan että apu ja työkalut löytyy:) on se kyllä kumma kun joihinkin asioihin puututaan liiankin herkästi neuvolassa (kuten meidän lasten kasvuihin) mutta sitten joihinkin ei saa apua sitten millään...
 
Heippa, mitä tänne kuuluu? Meillä oli tossa reilu viikko sitten nt ultra ja siellä selvis että oltiinkin kaks viikkoa pidemmällä mitä luultiin, nyt ootellaan rakenneultraa joka on 22.9 :)
 
Heippa, mitä tänne kuuluu? Meillä oli tossa reilu viikko sitten nt ultra ja siellä selvis että oltiinkin kaks viikkoa pidemmällä mitä luultiin, nyt ootellaan rakenneultraa joka on 22.9 :)
Oi, onnea! Ihanaa! Olis kyllä ihana olla raskaana, mut kyllä nää 2 riittää. Juuri palasin töihin, tuntuu hyvältä tämä oman ajan lisääntyminen :) Lasten kanssa menee hyvin ja joulukuisenkin kanssa, kun pikku hiljaa oppii hänen haasteiden syitä ymmärtämään. Ihana, temperamenttinen, huumorintajuinen ja välkky energiapakkaus :Heartred
 
Heippa, mitä tänne kuuluu? Meillä oli tossa reilu viikko sitten nt ultra ja siellä selvis että oltiinkin kaks viikkoa pidemmällä mitä luultiin, nyt ootellaan rakenneultraa joka on 22.9 :)

Mahtavaa että kaikki oli hyvin :happy: Kohtahan sulla on jo rakenneultra :eek: Täällä rv 34+5. Vointi on hyvä ja tää on helpoin raskaus mitä on ollu. Viikot alkaa käymään vähiin ja synnytystä odotan innolla. :) Tosin se tuntuu vielä niiiiin kaukaiselta kun oma olo on sen verta hyvä :joyful:
 
Hyvää synttäriä täältäkin kaikille joulutontuille:Heartred meidän Sanni täytti aikapäiviä sitten 5v, iso likka jo :eek: ajatella, ens vuonna sitten eskariin :eek:
Mitäs kaikille kuuluu?
 
Onpas tää ketju hiljentyny :shy:

Tänne kuuluu hyvää, meidän joulukuinen just tänään täytti 5v. :happy: Niin iso jo... :Heartred
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea sankareille. Meilläkin voidaan ihan mukavasti. Joulukuinen aloitti loppuvuodesta puheterapian ja odotellaan aikaa toimintaterapeutin arvioon. Meillä pojalla siis jonkin asteista aistiyliherkkyyttä ja keskittymisongelmia. On silti kasvanut isoveljenrooliin mahtavasti. Eilen joulukuinen aloitti osittaisen päivähoidon ja voi kun hän oli innoissaan uusista kavereista. Oon itse vielä kotona 2v4kk pikkuveljen kanssa. Tarkoitus oli palata syksyllä töihin, mutta poikkeusolojen vuoksi päätettiin että jään kotiin siihen asti kunnes kuopus täyttää 3v.
Minkä mittaisia teidän 5v oli neuvolassa? Meillä pituutta oli nyt tammikuun alussa 113cm.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea sankareille. Meilläkin voidaan ihan mukavasti. Joulukuinen aloitti loppuvuodesta puheterapian ja odotellaan aikaa toimintaterapeutin arvioon. Meillä pojalla siis jonkin asteista aistiyliherkkyyttä ja keskittymisongelmia. On silti kasvanut isoveljenrooliin mahtavasti. Eilen joulukuinen aloitti osittaisen päivähoidon ja voi kun hän oli innoissaan uusista kavereista. Oon itse vielä kotona 2v4kk pikkuveljen kanssa. Tarkoitus oli palata syksyllä töihin, mutta poikkeusolojen vuoksi päätettiin että jään kotiin siihen asti kunnes kuopus täyttää 3v.
Minkä mittaisia teidän 5v oli neuvolassa? Meillä pituutta oli nyt tammikuun alussa 113cm.
Täällä kans toimintaterapiassa samoista jutuista, ihan mahtava juttu, toiv. tekin saatte! Täällä myös nämä 5 ja 2 vee veljekset ovat kuin paita ja peppu, toistensa parhaat kaverit :Heartred Vaikka nuoremman uhma meinaa haitata välillä yhteistyötä :D Joulukuinen on ihanan huolehtivainen ja reilu isoveli :Heartred
 
Hyvää uutta vuotta kaikille ekaluokkalaisten mammoille joka tapauksessa :) Täällä on selvinnyt virallisestikin syyt vauva- ja taaperoajan haasteille ja koulu on lähtenyt mahtavasti käyntiin oikean tuen avulla :) Toiv. kaikilla muilla myös koulu ja elämä kunnossa.
 
Takaisin
Top