Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippäx4, ei oo kokemusta, mutta saako niistä kasvot molempiin suuntiin? Ootko ihan poissulkenu emmaljungan double vikingit?

Muutamaa blogia olen joskus sattumalta lukenut, joissa juuri muita tuplarattaita testattiin. En muista enää kyllä blogien nimiä. Tykkäsivät kovasti, ainut huono puoli kuulemma on jos molemmat muksut haluaa makuuasentoon, niin tällöin rattaista tulee aika "takapainoiset ".

Jos paljon liikkuu ihan pienen vauvan kanssa, niin nuihin on mahdollista ostaa vaunukoppa. Blogin kirjoittaja kylläkin mainitsi että ei itse kokenut tarpeelliseksi koppaa vaan muutaman kuukauden ikäinen muksu matkusti aivan loistavasti makuutasossa.

Omaan silmään vaikuttaa kätsyiltä ja ehdottomat plussat kapeudesta! (Mitä nyt muutaman kerran sattunut näkemään livenä)

Timbe en oo varsinaisesti mitään pois sulkenut, mietin noita vaan että ne menis aikanaan yksös rattaina kun siitä saa toisen istuimen pois ja kauppa kassin tilalle... Ja tosiaan vauvan sais koppaan naama muhun päin...
Mush itsekin blogeista lueskellu juttuja ja ainut mistä saanut noottia oli renkaat, niitä vähän mietin että kestääkö ne kuin hyvin? Siis ilmakumirenkaat...
Voisinpa kyl kysyä että onko teillä ilma täytteiset renkaat kestänyt käytössä? Puhkeileeko helpolla?
Voih kun osaa olla vaikeaa taas tämäkin :D

Meillä ollu kaikki vaunut ilmakumeilla, emmaljungan on ainakin kestäny tosi hyvin. Nyt tupliin meillä on ilmakumit sekä kennorenkaat..

Joo soitin sossuun ni en saa avustusta koskantaloyhtiössä pesutupa. Ööö anteeks nyt vaan mutta miten ne kuvittelee että ton pojan kanssa lähen roudaa pyykkejä tonne alas?! Nooh tää ny vaa on mun mielipide mut vittu mä sanon.

Wopwop, mitä hittoa :o Mutta tosiaan, kannattaa katsoa torista! Oisko joku sukulainen/läheinen kuka vois sellaisen sulle käytettynä vaikka ostaa?

WopWop aika paskamaista mut toisaalta, ei yhtään yllättävää heti kun on sossu tai kela kyseessä... Toivottavasti saat rahaa kerättyä vähän kasaan ja ostat vaikka käytetyn pesukoneen.

Mä ainakin käytän taloyhtiön pesutupaa... Tosi hyvä kun on kuivaajakin. Lapsi mukaan. Säätämistähän se, mutta elämä on :)

Muoks. Tuli niin negatiivinen teksti, kun on niin negatiivinen olo, et poistin melki kaiken. Toiv kukaan ei ehtinyt loukkaantumaan :(

Muokattu viimeksi:
Wopwop ainakin hobby hallista ja gigantista saa osamaksulla ja jos en ihan väärässä ole niin myös prismasta jos on s-kortti.

Mä ainakin käytän taloyhtiön pesutupaa... Tosi hyvä kun on kuivaajakin. Lapsi mukaan. Säätämistähän se, mutta elämä on :)

Muoks. Tuli niin negatiivinen teksti, kun on niin negatiivinen olo, et poistin melki kaiken. Toiv kukaan ei ehtinyt loukkaantumaan :(

No jokaisella on omat mielipiteet ! :) mutta itse en ainakaan lähe roudaa pyykkejä noissa rappusissa :D

Joo, hissi auttaa kyllä kummasti...

Hitto että oon kyllästyny yöheräämisiin. Aina joku ettei voi kunnolla jatkaa unikoulua. Ja mieskin pitää jotain mykkäkoulua, enkä tiedä ees miksi.

Kauanko noita hampaita oikein tulee? Missä iässä loppuu ne vaivat? Nyt puskee poskihampaita.

Meidän esikonen lopetti yöheräilyt joskus 5-vuotiaana, että millon mitäkin yötouhuja :D Hampaiden tulo melko kesyä mun makuun... :D

Wopwop, mä kans suosittelen ostamaan vaikkapa hobby hallista tai verkkokaupasta osarilla jonkun edullisen koneen, jos vaan ei kovin paljoa muita osamaksujuttuja ole! Meillä 8kg Candy ja hyvin pelannut edullisesta hinnasta huolimatta. Pienempiä koneita saa halvemmalla tietysti.

Hyvää naistenpäivää ihanaiset<3 :)
Meillä on "häiritsevät) hampaat saatu valmiiksi siinä 2-v tienoolla... vikat poskihampaat puuttuu edelleen tolta meidän lapsi num 3 ikää 3v... niiden unia ei enää noi poskihampaat oo häirinny:)

Josko noi hampaat vähemmän vaivais jatkossa, nyt taitaa olla sit 10 hammasta ainakin jo. Pistävät vaan mahankin kipeeksi aina.

Osamaksulla ei muuten sit kannata ostaa, jos tulee kova todellinen vuosikorko! Köyhän pahin vihollinen...

Äipälle voimia veljien ja mummon murheisiin :( Toiv kaikki menee hyvin. <3

Annatteko te muuten miten paljon herkkuja pienille? Tyyliin lättyjä, sokerijugurtteja, pullaa yms.? Mä en haluis antaa, mut mies haluu. Ja ruokajuomaa mietin kanssa, että onko sen pakko olla maitoo vai voisko olla vettä, jos vielä imettääkin pari-kolme kertaa päivässä ja ruuassa saa maitoa. Jotain kalaöljyä pitäis varmaan kanssa hankkia, nyt lisään rypsiöljyä puuroon. Tai joskus kookosrasvaa.

Tytsy, meillä käytetään luonto+jugurtteja, ne on hyviä ja niissä ei oo lisättyä sokeria :) kannattaa kokeilla! Lättyjä ja vohveleita on maistanut kai kolme kertaa elämänsä aikana, annan jos on tarjolla vain niitä ja muutkin syövät.. karkkia/suklaata yms en anna (mies varmaan antais jos en pitäis niin tiukkaa rajaa tässä).

Takaisin