Timbe, mulla sattui liikkeet jossain vaiheessa, mut ei niin paljoa, että lääkettä ois vaatinut. Välillä tuntuu hyvin epämiellyttävältä. Toivottavasti polilla vaikka tutkisivat ettei ole mtn vakavampaa kyseessä.
Läheisyyttä noi kaipaavat tosi paljon tässä vaiheessa kun alkavat irtautua vanhemmistaan. Jos päivisin touhut vie voiton, niin öisin sit kaipaa läheisyyttä. Mä hoitaisin tilanteen niin, että muksu takas viereen nukkumaan, kattelee kuukauden päästä vaikka sitä sivuvaunua. Vauvan syntymä kun voi pahentaa vielä tilannetta. Ei siitä tuu kun loppuunpalaneet vanhemmat jos vauvan kans öisin heräilee ja esikoisen heräilyt lisäks. Meillä kans siirtyy välittömästi takas viereen toi nuorin jos öisin alkaa heräilemään jatkuvasti. Nyt ollut peitto-ongelmaa, se kun pitää mytätä tyynyt kans mahan, pään ja jalkojen alle, mut sit saattaa kuitenkin palella :D Yöllä saa hakea miten päin se tyyppi siellä älisee ja miksi... Itse suosin sitä, että vauvalle/taaperolle nukkumisesta tehdään turvallista, ne ei montaa vuotta lopulta vieressä viihdy ja myöhemmän iän uniongelmilta voipi välttyä kokonaan :)