Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin 1h sannia nukututtu päikkäreille ja saldona mulle n20min unta ja lapselle 0min:D ei väkisin, ainakin ite sai pienet ettoset...

Joo o... Meillä odottaa joulukoristeet olohuoneessa laatikossa ja lahjoja en ole edes vielä aloittanut miettimään. Kortit tuli tehtyä jo viime vuonna vuodelevon aikana, mutta niiden lähettäminen jää varmaan taas viime tippaan... Kämppä pommin jäljiltä. Joulumieltä kyllä tänne vähän kaivattaisiin...

Air pistetään joulumieltä tulemaan :D ihanaa joulu on jo ihan ovella!!! Vielä kun sais kunnon lumet takas;) mies lähti töihin ja mä täällä fiilistelen koiran kaa kynttilän valossa...

Airam, täältä vertaistukea ja Äippä, mä en ymmärrä miten voit olla noin tehokas.

Täällä on itketty hampaita ja uusia ruokia ja mitälie ikäkriisiä koko päivä ja tämä mamma on aivan naatti.

Mutta huomenna meilläkin suuri päivä ja poika täyttää 1 <3 Ihana ikä, joka päivä ihanampi :)

Täällä kans kovasti joulua odotellaan! Eilen väänsin pakkaseen porkkana- ja lanttulaatikot, peruna jäi sit vielä laittelematta. Viimeisen joulukortinkin kiikutin eilen postiin, on se nykyään helppoa kun nappaa vaan kakaroista kuvan, ifolorin sivulta klikkailee sopivan korttipohjan ja kuva siihen :D Lahjat odottelee paketointia,osa on postin kuljetettavana, että josko sitä sit kaikki kerralla pistäis pakettiin :)

Tytsy paaaaaljon onnea päivän sankarille<3
Meillä sukulaiset saa tytöistä kimppa kuvan, joulukahvi/tee paketin ja fazerin coffee&cardemom tummaa suklaata, lapsille sit jotain lelu/vaate/peli linjalta...
Yks paketti pitäis kiikuttaa postiin et kerkiäis saksaan ennen joulua, muuten paketit löytää omistajat pukin tuomana:) mä en tänä jouluna meinaa tehä laatikoita tms ite kun me menään viettää sukujoulua mun/miehen porukoiden kaa meijän mökille... Tulee sinne siis mun veljet/sisko (+niiden perheet) ja miehen sisko perheineen... Karjalanpiirakat ja piparit pitäis tehä, mut se nyt kamala prokkis oo;)

Me mennään mun vanhempien luo jouluaatoksi, mutta joulupäiväksi pyysin miehen porukat meille syömään... Mies ei enää suostu olemaan ilman mun tekemiä jouluruokia, minkäs sille mahtaa kun on vaan niin hyvä kokki ;D

Voi lasten riemua kun tämä tyhmä ja tylsä äiti, joka ei ostele 30e maksavia joulukalenterteita, olikin askarrellut ihan oman kalenterin! Kirpparilla maksoi jonkun euron tuommoinen kalenteri, jossa 24 pientä numeroitua sukkaa. Niihin sit laitoin joulurunon jokaiselle päivälle ja pienet namit :) Meillä vanhemmilla taas veikkauksen joulukalenteri, viime vuonna taidettiin melkein satanen siitä vetästä :D

Se olis sitten joulukuun 1. päivä, jes :dance008

Äippä & Warheart, hyvissä ajoin ootte liikkeellä. :)

Täällä on joulumieltä vaikka muille jakaa, mutta vielä ei yhtäkään joulukoristetta olla ripustettu. :shy: Tänään kyllä aikeena olis aamupäivästä lähteä pojan kanssa keskustaan ja mennä katselemaan (ja ostelemaan) jotakin jouluista. :)

Tytsyn pojalle onnittelut! :)

Äippä paljon onnea Sannille ja samoin Tytsyn pojalle hyvää 1-vee synttäriä, perästä tullaan :)

Joululahjoja on mietitty mutta ei ostettu ja kortteja ei tule ikinä lähetettyä. Eilen pienimmälle ikeasta löydettiin pari juttua, mutta iski nälkä kriisi ahdistus kesken kaiken, joten sinne vielä jäivät.
Mies sano isompien kanssa tänään laittavansa joulukoristeita.

Miten teillä viihdytään rattaissa? Ja miten saatte muksut niissä viihtymään? Sanni ei halua niissä istua enää ollenkaan! Mun piti äsken käydä kaupassa 2 pienemmän kanssa samalla kun kävin viemässä isommat kerhoon ja voi juma mitä huutoa sekin oli kun päästiin kerhosta lähtemään kaupan suuntaan:/ noh kauppa reissu jäi siihen, kokeillaan huomenna uudestaan... Taas uusi, ennennäkemätön ongelma:p noh ainakin toukokuusta etiäpäin toi neito saa kävellä/seistä laudalla;)

Onnea Sanni 1 vee!

Meillä viihtyy vaunuissa yllättävän hyvin, jos on vaan maha täys, virkeä olo, eikä liian kuuma. Osoittelee vain kaikkea ympärillä ja ihmettelee :)

Meillä viihdytään hyvin rattaissa. Naama muhun päin näin talvisin, mutta jos hermot menee niin nassua menosuuntaan ja taas jaksaa. Pääasiassa tuo tyttö on hyvin tyytyväinen aina. Tänään vietti 8km rattaissa kun käytiin kävellen hakemassa lahjapaperia, siitä nukkui menomatkan ja tulomatkalla oli hereillä ja viimeinen vartti meni vähän hermostumisen merkeissä, mut isoveli sai taas hymyn tytön huulille :) Hermo tuntuu menevän jos ei näe ympärilleen, eli sateella sadesuojan alla tai kovalla tuulella kun kuomun oltava melko alhaalla. Tuohan ei rattaista pääse eroon vielä vuosiin, juoksurattaissa nuo isommat joutuivat kans istumaan vielä 4- ja 6-vuotiaina :D

Onnea synttärisankareille! :)

Meillä tyttö viihtyy suht hyvin rattaissa, välillä venkuroi, mut ei kyllä huutokonserttia pidä. Meillä siis brion ponyt ja isoveikka laudalla. Ja hyvin kulki hangessakin :) täytyy kyllä sanoa, et olin super yllättynyt et päästiin tuplista eroon näinkin aikasin (tai siis ei olla sitten kesäkuun tarttettu).

Pakko avautua. Mutta meidän neidin sylikummi on mun paras ystävä ollut yli 20v. On ainut naispuolinen kummi, loput miehiä. Miehet on käyneet katsomassa ja kyselly kuulumisia mutta tää mun 'bestis' ei ole käynyt katsomassa 8kk, saati edes lähettäny viestiä että mitä kuuluu. Ite olen ottanut yhteyttä viimiset 3x johon hän on vedonnut työkiireitään... asutaan siis about vartin ajomatkan päässä toisista. Sanoinkin että me voidaa kyllä tulla kylään hänen luo jos on hänen vaikea tulla. Mihin vaan totesi että jaa?! 'Pitää jatkaa töitä' viimeks txtasin sille että laittaa 17.12 pvön ylös että silloin juhlitaan 1v syndejä. Mut oikeesti oon jotenki nii vitutuksissa koko tästä tilanteesta.kuinka se voi olla noin välinpitämätön?! Mun äiti sanoi että johtuu siitä että hän on lapseton mut oli mullaki kummilapsi ennen äitiyttä ja kyselin kuulumisia ja kävin katsomassa. Tekis mieli oikeesti haistattaa vitut, mut siin samas varmaan menis sit se +20v ystävyys....

Viime tapaamie oli reilu 2kk sit jolloin kerto että on harrastanut suojaamatonta seksiä miehensä kanssa (ollut tosi epätasainen suhde) johon sitten sanoin ettei vauvalla suhdetta pelasteta. Jää vielä yksin sen vauvan kaa. Suuttui ihan sikana mutta keskusteltiin asia läpi ja luulin et kaikki ok. Näin ainaki sanoi..

Meillä poitsu viihtyy tosi hyvin rattaissa. :) Tykkää katsella ympärilleen, ja hiljaa istua möllöttää kun on niin mielenkiintoista nähtävää. :) Toivottavasti Äippä on ohimenevä vaihe!

Jemina, onpa harmillinen tilanne :/ Ehkä sun äitisi on oikeassa siitä, jos kummin on vaikea nähdä teitä siitä syystä että on itse lapseton ja tulee mustasukkaisuuden, surun, kateellisuuden ym tunteita. Mutta eipä se(kään) ihan kaikkeen ole "hyväksyttävä" syy... En oikein mitään osaa sanoa, mutta tsemppiä ja toivottavasti lapsella ja kummilla tulee olemaan lämpimät & läheiset välit!

Takaisin