Mä oon kanssa viimeisen päälle jouluihminen, mutta siitä aika tarkka, että joulukoristeita pistetään vasta joulukuussa, aikaisintaan marraskuun lopulla. Kuusi jos on niin ihan vasta ennen joulua. Selkeästi jouluiset valot vasta ehdottomasti joulukuussa. Joululauluja olen salaa kuunnellut jo marraskuussa ja glögiä&pipareita syönyt, mutta muut jouluruoat kuuluu ehdottomasti vain jouluun. Kaneli&sokeri riisipuurossa ja kinkussa ei ole jouluna hohtoa, jos niitä koko ajan syö. Näin meillä. Nyt olen fiilistellyt miettimällä joululahjoja ja askartelemalla kortteja sekä miettimällä pikkujouluja ja myyjäisiä, joita olen mukana järjestämässä.
Kuusiasia on muutenkin tänä vuonna nyt ollut mietinnässä... Miten tuon ikiliikkujan kanssa uskaltaa mitään kuusta pistää? Onko pakko ostaa muovikuusi vaikka ne niin mauttomia onkin? Senkin kanssa pitäisi tarkkaan miettiä, ettei pääse kaatumaan...
Kuusiasia on muutenkin tänä vuonna nyt ollut mietinnässä... Miten tuon ikiliikkujan kanssa uskaltaa mitään kuusta pistää? Onko pakko ostaa muovikuusi vaikka ne niin mauttomia onkin? Senkin kanssa pitäisi tarkkaan miettiä, ettei pääse kaatumaan...
Oon jo miettinyt pääni puhki mitä kaikkea joulukoristeita ostan kaupoista.