Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saa, mutta eriasia että syökö vauva sitä :D sitrushedelmät on aika herkästi allergisoivia, näin niinku btw vaan :D

Meillä uppoaa satsumat ihan hyvin... Samoin upposi puolukat ihanien irvistysten ja puistattelujen kera :D

Tänään oli sitten esikoista tullut koulumatkalla pelle pelottelemaan... Tyttö oli paniikissa sitten kääntynyt tulosuuntaan, mennyt lähikauppaan ja pyytänyt myyjän apuun, myyjä sitten hääti pellen matkoihinsa. Saatanan kusipäiset idiootit oikeasti!!! Varmaan täytyy pesismailan kanssa lähteä saattamaan tyttö kouluun ja takaisin, saas nähdä ketä sitten naurattaa...

Warheart eikä! :mad: Niin lapsellista touhua, toivottavasti ihmiset tajuaisi kohta lopettaa tuon pelleilyn...

Täällä on vitutuskäyrä ollut tänään korkealla kun oltiin ulkoilemaan lähdössä, niin kappas, joku idiootti oli käynyt varastamassa meidän vaunut vaunuvarastosta! Onneksi vakuutus korvaa, mutta uudet rattaat/vaunut kun ostaa niin eipä enää uskalla varastoon viedä...

Mitä ihmettä?

Siis dorkia pellejä ja varkaita!

Mä jotenkin oon aatellut, ettei kukaan vajoa niin alas et varastaisi lastenvaunut. Oon ilmeisesti ollut harhaluulossa.

Kylläpäs alkoi ketuttaa sekä warheartin että talvitintin puolesta :(

Ei jumalauta mitä paskaa molemmat tapaukset. Tota pellepaskaa en ymmärrä en sitten yhtään! Onks ihmisillä vähän liikaa aikaa!

Meillä oli suht uudet yhdistelmävaunut niin kyllä harmittaa, ja enpä mäkään olisi uskonut että joku kehtaa vaunuvarastosta varastaa... Pitäisi vissiin olla halvat, onnettomat rimpulat käytössä mitkä ei varkaalle kelpaisi.

Mä oon miettinyt kunnon lukkoa rattaisiin, niin vähän edes hidastais varkaiden toimintaa... En kyllä yleisissä varastoissa kärryjä säilyttele, mut mummin luona käydessä jätettävä kärryt alas(tai raahattava neljänteen kerrokseen :D), perhekahvilaan jos eksyis, niin siellä ois ulos jätettävä kärryt..

Talvitintti, onks se ihan lukollinen tila, että periaatteessa joku talon asukas vai miten? Ei kans uskoisi, että joku kehtaa varastaa, mut kyllähän noita idoootteja joka lähtöön löytyy..

Toi pellevillitys on jotain aivan perseestä! Ihan kivat pelot varmaan jää eppuluokkalaiselle yksin koulumatkojen kulkemisesta... Jatkuvasti kyllä taloja katellaan, mut ei ole vastaan tullut just sitä oikeaa, mutta nyt täytyy vissiin kierroksia laittaa lisää, että pääsee kaupungista pois ja hyvin äkkiä!

Ja siis jossianhan noi pellet on pahoinpidelleet ihmisiä, että aivan helvetin mukava ois sit maha pystyssä alkaa puolustautumaan... Tuskin sentään keskellä päivää? Mut mistäs noista ikinä tietää :(

Talvitintti, onks se ihan lukollinen tila, että periaatteessa joku talon asukas vai miten? Ei kans uskoisi, että joku kehtaa varastaa, mut kyllähän noita idoootteja joka lähtöön löytyy..

Joo on lukollinen tila, mutta sinne vaunuvarastoon pääsee muistakin rapuista porukkaa sisään, eikä ainoastaan meijän rapun asukkaat. Vähän mietityttää mitä tekisi, me kun asutaan pienkerrostalossa eli hissiä ei ole, ja en millään saa kannettua rattaita sisään ja ulos + poika. Sekä keväällä kun vauva syntyy... Perhana sentään. :mad:

Tytsy, onnea pienen uudesta taidosta. :)

Tytsy onnea uudesta taidosta :)

Voi kurjuus nuo pellet, jotka pelottelee. Toivottavasti tuo jo loppuisi.
Ja kyllä varmasti sapettaa kun vaunut viety vaunuvarastosta.

Murmurmur! Nyt pistää kyl vihaks warheart ja Talvitintti! Toi pelle homma kyl lähtenyt niin käsistä, pitää kyl olla aika luuseri et pelottelee lapsia, mitä v*ttua! Oon kyl niin antiväkivalta ihminen mut kyl tekis mieli itekkin mennä moottorisahan kanssa huitomaan! Noi meidän likat on niin herkkiä et jos tommonen sattuis omalle kohdalle niin se olis pitkä terapia edessä että noi sais liikkumaan yksin enää koskaan.... Ärsyttää! Toivotaan että teidän pikkunen sais rohkeuden takas ja uskaltais yksin taas liikkua[emoji173]️
Talvitintti, kyl on surullista ja vihastuttaavaa tommonen et joko pöllii lastenrattaat, kyl pitää alas vajota et ne pöllii! Uskomatonta:(
Tytsy voi ihanaa, onnea pikku käveliälle! Täällä kävellään vielä tukea vasten mut pitäis rohkeutta saada lisää että päästäis irti ja lähtis kävelemään... Noh kaikki aikanaan;)
Jemina(?) mä oon "fileoinu" noi sitrus hedelmät hampaattomille, ja hyvin maistuu;)
Täällä sairastetaan taas... 3 räkätauti 1,5kk sisään ja mä oon ihan poikki, kamala yskä ja nenä tukossa, joka aamu alkaa oksentamalla ja päähän koskee:( siis mä, Sanni ja muksu#3 ollaan kipeenä, isommat porskuttaa vielä terveenä... Huoh, sairastaminen sais riittää jo:(

Pellejuttu on kyllä ihan käsittämätöntä touhua.... sattusivatpa pelottelemaan jotain semmosta, joka antais kunnon opetuksen asiasta... niin loppuis niitten pellejen osalta moinen aivovammasuus.

Kärryjen varastaminen on myös kyllä hanurista.

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! me ollaan oslossa pojan synttäreitä viettämässä! ihanaa!

Takaisin