Murmurmur! Nyt pistää kyl vihaks warheart ja Talvitintti! Toi pelle homma kyl lähtenyt niin käsistä, pitää kyl olla aika luuseri et pelottelee lapsia, mitä v*ttua! Oon kyl niin antiväkivalta ihminen mut kyl tekis mieli itekkin mennä moottorisahan kanssa huitomaan! Noi meidän likat on niin herkkiä et jos tommonen sattuis omalle kohdalle niin se olis pitkä terapia edessä että noi sais liikkumaan yksin enää koskaan.... Ärsyttää! Toivotaan että teidän pikkunen sais rohkeuden takas ja uskaltais yksin taas liikkua[emoji173]️
Talvitintti, kyl on surullista ja vihastuttaavaa tommonen et joko pöllii lastenrattaat, kyl pitää alas vajota et ne pöllii! Uskomatonta
Tytsy voi ihanaa, onnea pikku käveliälle! Täällä kävellään vielä tukea vasten mut pitäis rohkeutta saada lisää että päästäis irti ja lähtis kävelemään... Noh kaikki aikanaan
Jemina(?) mä oon "fileoinu" noi sitrus hedelmät hampaattomille, ja hyvin maistuu

Täällä sairastetaan taas... 3 räkätauti 1,5kk sisään ja mä oon ihan poikki, kamala yskä ja nenä tukossa, joka aamu alkaa oksentamalla ja päähän koskee

siis mä, Sanni ja muksu#3 ollaan kipeenä, isommat porskuttaa vielä terveenä... Huoh, sairastaminen sais riittää jo