Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisäämpä et 6.4e/kk on kova hinta tilin käytöstä! Nalle rahastaa:(
Mulla on toinen s-pankissa ja sieltä ei ainakaan mee mitään turhia maksuja! Mies on kyl kyseisen lafkan työntekijöitä joten en sit tiiä onko siks näin...
Siis onhan se ihan törkeetä. Kova summa tosiaan! Siis mulla käyttötili ja 2 säästöä ja lapsen tili ja meijän yhteinen tili.. nyt vaa pähkäilen mihis siirtäis.. onks sul äippä millaset tilit danskella

Mul on ihan perus käyttötili ja sit yks iänikuinen käyttöluotto, joka on kyl maksettu pois... Rupesin miettimään kun jonkin aikaa taakse päin sinne tuli ne ihme tasot? Niin voisko johtua siitä?

Osaako joku muuten auttaa kun tolla mun muksu#3lla on ihme röpelöö nenänpäässä ja iho kesii, et mitä toi on? Menee kortisonilla pois ja oli hetken pois mut on taas tossa... Tota tuli sen jälkeen kun käytiin Savossa ja nenu tais vähän palaa? Kuva alla ja jos joku osais jeesiä niin kiitos! Ens kuussa sitä pitää käyttää neuvolassa et viimeistään siellä kysäsen...
ImageUploadedByVau Foorumi1469030594.300805.jpg

Jemina mies osas selittää et kun siellä on jotain etutasoja niin me ollaan jollain 4 tasolla ja mun tili on joku hopeetaso tms... Tähän vaikuttaa just jos on esim lainaa kyseisessä pankissa tms noh meillä on asunto laina nallen pankissa...

Nordean asiakkailla ikä myös vaikuttaa maksuihin.. Sen paskan asiakas en kyl ole ollut kun asuntolainasta eroon pääsin. S-Pankissa ei asiaksasomistajilla mene maksuja, jos ei ole asiakasomistaja, niin sitten menee. Eri pankkien hinnastot löytyy netistä.

Äippä teillähän oli jossain vaiheessa niin että Sanni ei antanut isin tehdä hoitojuttuja. Menikö se jo ohi?
Meillä on nyt ollut jonkin aikaa, että isi ei saa tehdä mitään tai huutaa kun leijona. Ja tilanne menee vaan pahemmaksi, kun isin syliinkään ei enää mennä. Huutaa niin paljon, että naapureilla varmaan menee hermot. Toivottavasti menee ohi jossain vaiheessa.

Äityli joo se meni ohi mut tuli takas... Rasittavaa!! Ja nyt kun mies joutuu tekee älyttömän pitkää päivää töissä niin ei se ainakaan asiaa helpota...:( sillon on kuulemma ihan ok kun mä en oo paikalla mut jos kuulee et mä tuun tai oon näköpiirissä niin voi juma sitä huutoa, ihan niinkuin tapettas:,( mamman tyttö❤️ toivottasti menee teilläkin ohi ja pysyy poissa!

Mush, ne oranssit vaipat laitoin syrjään jo joku aika sitten ;)

Kuulostaapa ikävältä tuollaiset huudot! Mä vähän ennakkoon pelkään, miten paljon meillä naristaan (sekä poju että äiti ;) ) kun isimies palailee lomilta töihin ens viikolla...

Äippä meillä kaamee meteli kun Mä paikalla, mutta jos Mä pois niin sitten huutaa just ku tapettais :( no toivottavasti menee meilläkin ohi. Juu todellakin mamman tyttö, vähän liikaakin

Meillä tuo poika on niin isänsä perään! On iha innoissaan ku mies tulee ruokkiksella kotiin syömään tai ku tulee töistä kotiin. Tänään ku mies lähti futis treeneihin ni poika alko huutamaan iha kunnolla. Ois niin halunnu lähtee isin mukaa! No onneks kohta miehellä on kaks viikkoa kesälomaa ! (:

On op:lla maksuja... Alle 26vuotiaat saa vielä jotain ilmaiseksi. Ja sen jälkeen halvemmalla jos on omistaja jäsen... Kannattaa ottaa ensin selvää mun mielestä summa lähentelee viittä euroa yhteensä. s-pankissa edullisinta.

Meillä on käyttötili s-pankissa, siitä ei mene mitään maksuja. Op: ssa meillä on miehen kans molemmilla käyttötilit, yhteinen säästötili ja lapsilla omat tavoitetilit. Lisäksi asuntolaina op:ssa. Palvelumaksu on 2.50e /kk.

Meilläkään ei nuppu nukuta. Pari kuukautta on nukkunut huonosti ja nyt kun kiinteitä menee hieman enemmän niin yöt on huonontuneet entisestään. Uskon, että nuo kiinteät aiheuttaa pikkuiselle mahavaivoja. No jospa se jossain vaiheessa helpottaa.. ei se tosiaan tässä vaiheessa paljoa lohduta. Meillä kuitenkin päivällä nukutaan kohtuullisesti. 2x n.45min päikkärit ja yhdet n. 2h unet.

Nyt äitiä vähän jännittää. Eka yö erossa vauvasta. Ja isi hoitaa ekan kerran yön yli. Ja mami harjoittelee nukkumista eri rakennuksessa (100 m päässä), onnistuukohan o_O toivotaan rauhallista ja uneliasta vauvaa sekä makeita unia <3

Noniin nuppu, sit vaan rentoutumista:) kyllähän se isä muksun osaa hoitaa (joskus jopa paremmin)! Sulla varmasti kovempi eroahdistus kun vauvalla;) jospa auttais nukkumisessa!

:( :( :( :( :( :( :(

Ei mua sitten vissiin väsyttäny ;O kello on 2.30 ja edelleen hereillä. Kyllä vituttaa ja itkettää että sen kerran jumalauta kun 7 kk aikana saisi nukkua niin EI PERKELE!!!!!!

Voi nuppu :/ se on niin vaikeeta vaan nukkua ilman sitä lasta, mulla ainakin. Toivottavasti sait ees jotenkin nukuttua! Ens kerralla nappaat vaikka melatoniinin illalla ja luet kirjaa, jospa sit saisit unenpäästä kiinni..

Takaisin