Täällä ollaan kotona vietetty viikonloppu, minä ja mies kumpikin niin väsyneitä oltu ettei pahemmin mihinkään jaksanut lähteä, edes pojan isovanhempia moikkaamaan. Hyvin on syöty, leffoja kateltu, fiilistelty (ja petytty) lätkä matseista, salillakin päästiin kerran käymään miehen kanssa yhdessä. :)
Pojalla on kyllä niin kova tarve olla koko ajan liikkeessä että huhhuh, silmät pitäisi olla selässäkin. Mihinkään ei voi jättää yksinään edes hetkeksikään muualle kuin lattiatasolle. Syödessäänkin pää heiluu puolelta toiselle, jaloilla potkitaan ja käsiä heilutellaan ja istumaan pitäisi koko ajan päästä. Joka päivä saa ihmetellä mihin tämä aika menee ja miten nopeasti kasvaa, en enää muista sitä aikaa kun poika vaan nukkui ja söi..

Nyt ollaan hampaita harjattu aamuin illoin, aluksi ihmetteli mikä helkkari siellä suussa on, mutta nätisti antaa harjata, lähinnä yrittää pureskella harjaa. :)
Äippä x4, mä näin susta unta viime yönä (toivottavasti ei pelottavalta/ahdistavalta kuulosta)! Satuttiin samalle rannalle, mä olin pojan kanssa ja sä kahden tyttösi kanssa. Jostain alettiin juttelemaan ja kesken kaiken sanoin "Hei, sä oot se Äippä x4 foorumilta!" Sitten sä vuorostasi tajusit että mä olen Talvitintti. Kuulumiset vaihdettiin ja jätskit syötiin.
Minäkin ihmettelin että onpa täällä foorumilla hiljaista, luulin että joku katkos on ettei pääse kirjottelemaan (en toki riippuvainen ole).