Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jemina, täällä hekotellaan ja naureskellaan ääneen, ensimmäinen kuuluva nauru tuli 3,5 kuukauden ikäisenä. :)

Mä olin ennen tosi kova kuuntelemaan musiikkia, raskausaikana pistin heti aamusta läppäriltä musiikkia tulemaan. Synnytyksen jälkeen on musiikin kuuntelu vähentynyt, yleensä kuuntelen musiikkia jos olen salilla tai vaunulenkillä. Autossa aina radio päällä tai laitan Spotifysta musiikkia, en pysty ajamaan autoa ellei musiikkia kuulu. :p

Meilläki nauretaan, tosin nyt on ollu naurutki vähän tiukassa ku tekee hampaita ja tuntuu olevan kipee. Särkylääkettä piti antaa ja puolen tunnin päästä oli ihan rauhallinen. Ei meinannu tulla unistakaan yhtään mitään.

Täällä kans sisarukset parhaimpia naurattajia ja ääneen nauretaan! Joskus ite yritän ties mitä ilmeitä niin tyttö katsoo kauhuissaan, et nyt toi akka sekos :D

Meillä naurettu kans jo pari kuukautta ihan ääneen :) Hauskimmat jutut on kun pärisyttelen pojan mahaa vasten tai kun hyppyyttää silleen ilmaan kainaloista kiinni pitämällä, ylööööös ja alas, ylööööös ja alas :D Tai jos leikin aivastavani, sekin on tosi hauskaa :D Myös kyljistä kutittaminen naurattaa.

Meillä poika on kova säikkymään. Säikähtää jos on joku vähänkin kovempi ääni. Tai jos imurilla menee liian lähelle niin pelästyy ja alkaa kauhuissaan huutamaan, kyyneleet silmissä reppana... Tai ihan vaan vaikka jos poika on sylissä ja itse vaikkapa siinä yskäsee niin säpsähtää sitäkin, ei onneks ala huutamaan sentään. Mut tosi monia juttuja just säpsähtää.

Kimallus täälläkin säikytään kovia ja yllättäviä ääniä, harvoin kyllä itkemään rupeaa...
Tää meidän neito on kans kova kutiamaan, pelkkä vaatteiden/vaipan vaihto saa kutiamaan, pesuista puhumattakaan:D

Kyllä täälläkin yllättävää kovaa ääntä säikähtää. Silti tykkää imuroida äipän kanssa ja hiustenkuivaaja on neidistä hauska, etenki jos huutaa täydellä teholla :eek:

Säikkyjä ollaan täälläkin. Muutaman kerran on säikähtäny ja alkanu itkeen. Eka kerran, ku suhauttelin sodastremeriä ja toisen kerran, kun mentiin pojan kans päästää simpanssikoirat tarhasta ja ne hyppi ja mölisi tarhan oven takana.

Nauraa poika osaa, on joskus nauranu ääneen. Pääasiassa vaan hymyilee. Minä en itekään osaa nauraa oikeen ääneen! Että ei oo oikein mallia pojalla siihen lajiin sitten.

Minä seuraan kyllä jääkiekon mm-kisat. Liigapeleistä, nhl:stä ja muusta en tiiäkään muuta kuin, että semmosia on. Huomenna onkin taas jännä peli. Hui.

Meilläkin säikytään suhinoita. Muovipussi on paha mut vappuhuiska se sellanen missä on ne suikaleet, voi herranen aika. Ekalla kerralla en ees tajunnu mitä toinen itkee, naama valkoisena ja vettä silmistä tirskuen...
Nauretaan ääneen kans ainakin jos sivelee paljasta selkää niskaa tai käsien alleja, jestas se on hauskaa. Tai hyppyytys, tai hassut ilmeet. Isoja siskoja itketään, veljiä nauretaan...

Ihanaa kun nuo uintikerrat nyt sujuu ilman huutoo. Saunailla ei kyllä vaan painellaan pikasen suihkun jälkeen suoraan pukeen ja ulos. Kakkakelluntaakaan ei oo nyt onneks harrastettu.. Poika sukeltaa ilman kannutusta muina miehinä. Uinnin päälle söi purkillisen sosetta, jutteli söpönä kaukalossaan ja sammu sitten. :Heartred:blob5

Meillä säikytään yhtäkkisiä ääniä (mihin ei osaa varautua), esim. kovaääninen yskintä tai aivastus. Imurointi ei hetkauta poikaa yhtään, kun äiti imuroi, niin poika tyytyväisenä keskittyy omiin leikkeihinsä sillä aikaa eikä ole moksiskaan. :)

Parhaat naurut saa aikaan kutitus sormin tai suulla pärisyttely ihoa vasten, kukkuu - leikit, hämähämähäkki - laulu ja poika naureskelee kun hänelle lauletaan sutsi satsi satsaa, sutsi satsaa. :p

Metsäläinen, mahtavaa että uiminen sujuu hyvin, varmasti mielekästä touhua teille molemmille. :)

En malta odottaa milloin matsi alkaa, jännä peli tulossa! :nailbiting:

Sama meillä noitten yskimisten ja aivastelujen suhteen. Pojalla rävähtää silmät teelautasen kokosiks ja käet sivulle. Omille aivastuksileen poika nauraa :)

Metsäläinen kiva että uintireissu menee ilman huutoa :)
Meillä kyllä nautitaan uinnista ja naama on yhtä hymyä, sitten suihkuun vielä ok, mutta kun kuivaaminen alkaa, niin alkaa myös väsykiukku ja jatkuu kunnes pääsee vaunuihin nukkumaan. Ei suostu syömään ennen kun on hetken nukkunut, sitten syö ja jatkaa unia. Ehditään kävellä kotiin noin 10 min niin neiti herää syömään. Sen jälkeen nukkuukin hyvin 1,5-2h :)

Warheart, kiva että joku muukin yhtä innoissaan lätkä matseista. :wink Pidetään peukut pystyssä Leijonille!

Pikkumiehen sain päiväunille ja nyt iski tekemisen puute.. Toisaalta ei jaksaisi tehdä yhtään mitään ja pitäis käyttää hyödyksi nämä hetket kun saa vaan olla. Mies nukkuu myös kun painanut koko viikon niin pitkää päivää töissä, ei ole siitäkään seuraa. :sad001 Taidanpa salaatin tehdä ja aukaista Netflixin. :)

Meillä ekat porkkanat maistettu :) itse halus syödä niin sormiruuan kuin soseenkin (kun taisi olla sormiruokasuikale liian kova). Voi sitä sotkun määrää, mitä tuleman pitää :D

Hekotteleva vauva on niin <3 Äidin sydän sulaa joka kerta eli aika usein :)

Äityli meilläkin meni aiemmin noin, ettei väsykiukulta jaksanu etes syyä ennenku oli vähän aikaa nukkunut. Joko te ootte kokeillu sukeltaa?

Täälläkin peliä ootetaan kuumeisesti!

Takaisin