Meillä semmonen NUK pehmeänokkainen nokkamuki. Pehmeästä helpompi antaa opetella itse juomaan, kun kovanokkausesta maito tulee niin nopeasti, että isommalle vasta sit semmonen.
Tuttia esikoiselle ei annettu ollenkaan, tokan ja tän kolmannen kans imetyksen kustua tutti oli käytössä, mut jätetty hyvin pian pois. Just nuo rauhattomat yöt ja se ajatus siitä, et vauva haluaa läheisyyttä ja turvaa, niin mamma työntää vaan tutin suuhun :D
Päiväunet menee hyvällä rytmillä miehen aamuvuoroviikoilla.. Herää seittemään mennessä, esikoista lähdetään viemään eskariin 8.20 ja se aika nukutaan yleensä, että ollaan taas kotona joskus 9.20-9.30 riippuen siitä onko keskimmäinen mukana. Sit me yleensä ripustetaan pyykit ja viikkaillaan edelliset paikoilleen. Vauva syö siinä 10.30-11 riippuen miten nälkäiseltä vaikuttaa. Seuraavat päikkärit sit kun lähdetään esikoista hakemaan 12.20, joskus menee jo aikaisemmin kärryihin pötköttelemään jos väsyneeltä vaikuttaa. Nukkuu sit minkä nukkuu, yleensä ei paljoa yli 30min, mut joskus sit nukkuu jopa kahteen asti. Saattaa sit torkahtaa vielä joskus 16-17 aikaan hetkeksi. Yöunille viimeistään klo 19 ja nukkuu sit normaalisti aamuun asti, nyt tosin ollut varmaan ikenet hellänä kun heräilee itkemään. Onneks tuo nukkuu vieressä, niin ei tarvii persettään yöllä hilata mihinkään! :D
Joo, lauantaina se seuraava peli tulee. Mä mun lähes olemattomista kavereista yritän ettiä seuraa kattomaan peliä, jos sitä samalla sit renttuilis kun mies ajatteli viettää vauvan kans kaksin aikaa :) Saas nähdä.
En muista oliko muuta, monesti piti eilenkin vastata, mut tuli sit aina jtn.. Mukavaa viikonloppua mammat! :)