Huh, olipa tullut tekstiä!
Tsemppiä kipuilevien äideille! Toivottavasti refluksit sun muut alkaisivat vähitellen helpottaa. Ja onneksi ei ollut käynyt pahemmin ccix:n pojalle.
Me asutaan 100 neliön rivari neliössä, minä, mies ja poika 4,5kk. Hyvin on tilaa sitten mahdollisille sisaruksillekin.
Seksiä ollut varmaan keskimäärin 1-2 kertaa kuussa. Ja silloinkin useimmiten mun osalta vähän vastahankaisesti. Voi mies parkaa... Ei vaan oikein inspais, mieluummin tekisin mitä vaan muuta. Siihen menee aina niin kauan ja sit se sotku ja haju... Ei se oo sen arvosta. Miehen vuoksi pitäisi varmaan useammin yrittää, mutta...
Mä oon kyllä ymmärtänyt, että kiinteitten maistelu ei mitenkään estä täysimetystä. Kyllä mun vauva ainakin saa ruokansa edelleen täysin tissistä, vaikka pari lusikallista päivässä kiinteitä maistellaankin. Määrät on kuitenkin niin pieniä, ettei niillä vatsaa täytetä. Hyvin on maistunut peruna, porkkana, kukkakaalia, luumu ja banaani. Ja banaanin oon ihan raaputtanut lusikalla, joten ei ihan sileää mössöä ole. Perunat ja muutkin usein vaan haarukalla muussaan.
Me käytiin eilen lääkärissä hakemassa pojalle antibiootit korvatulehdukseen. Toivottavasti tepsivät.
Olikohan vielä muuta... Ei muista :D