Mä en edes muista millon kerrottiin :D Alussa oli niin törkeä pahoinvointi jo ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa ja sit verinen vuoto ja kivut pakotti päivystykseen.. Oisko se sit sen jälkeen ollut ku ultrassa näkyi sykkivä sydän ja kaikki olikin hyvin :)
Mä yritin ettiä semmosta syvälle päähän menevää lierihattua, sais olla vaikka narutkin siinä, mut Prismassa oli vaan semmosia ihmeellisen lättäniä malleja, et kipakin menee syvemmälle päähän :D Sit osassa ei ollut niin pieniä kokoja ku ois tarvinnu. Vihaan shoppailua, ni siks täältä utelen jos ois kuumia vihjeitä, ni ei tarviis ku kävellä kauppaan, napata hattu matkaan ja äkkiä pois :D Jos tänään kattelis nettikauppojen antia.
Mä yritin ettiä semmosta syvälle päähän menevää lierihattua, sais olla vaikka narutkin siinä, mut Prismassa oli vaan semmosia ihmeellisen lättäniä malleja, et kipakin menee syvemmälle päähän :D Sit osassa ei ollut niin pieniä kokoja ku ois tarvinnu. Vihaan shoppailua, ni siks täältä utelen jos ois kuumia vihjeitä, ni ei tarviis ku kävellä kauppaan, napata hattu matkaan ja äkkiä pois :D Jos tänään kattelis nettikauppojen antia.
Saa nähdä syntyykö jotain perinnettä mitä noudattaa tulevina äitienpäivinä. Mieheni tuntien hän kyllä jonkun lahjan on ostanut, vaikka tietää mun mielipiteeni että äitienpäivän paras lahja on tuo pikkuinen tuhisija ja että on oma pieni perhe. :)