Mä taas pidän kypsistä banaaneista, jos ollenkaan syön. Heti jos tuntuu vähänkin "selkärankaa" niin alkaa etoa :D Entisessä lähikaupassa oli puoli-ilmasiks aina kypsempiä banaaneja pussitettuna, niitä tuli sit ostettua.
Nukkumiseenhan voi tässä vaiheessa vaikuttaa tuo kehitys, kun tässä vaiheessa alkaa monet vauvat vierastaakin. Vauva ei vissiin aluksi edes ymmärrä olevansa erillinen olento, vaan tavallaan hoitajiensa kautta kokee asiat. Kun vauva alkaa just löytää omia raajoja ja tajuaa niitä liikutella, niin alkaa hahmottaa olevansa erillinen tyyppi.
Viime yönä ei neiti taaskaan herännyt syömään! Vähän ähisi jossain vaiheessa, mutta rauhottui ku laiton käden rinnan päälle. Suuri helpotus mulle, jos alkaa unta saamaan pidemmissä pätkissä :) Joskus meinaa olla vähän ongelmallista tuo nukkuminen.. Jos kovasti väsyttää, niin saatan mennä tytön kans jo seiskalta unille, mut sit mun kroppa päättää joskus kahden aikaan, että eipä enää nukutakkaan ja en vaan saa unta enää :D Yritän väsymyksestä huolimatta siis nykyään sinnitellä vähintään yksiin asti hereillä.