Metsäläinen
Piirimestaruustason postaaja
Nopsaan kyayn, että onko kellään kokemusta napatyrästä vauvalla? Meiän pojalla siis on ja lääkäriki nähny, mutta ei kuulemma tarvi tehäminkään... Se vaan pikkuhiljaa kasvaa ja näyttää häijyltä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko vaippaihottumaa kellään? Meidän tytsyllä ollu alusta asti aika ärhäkän näkönen peppu, nyt alkaa onneks näyttään paremmalta, oon pitänyt öitä ilman vaippaa, vaan paljansuojus ja pyyhkeitä alle... Tyttö vaan kakkaa jatkuvasti, vaippoja kuluu ihan hirveesti...
Nopsaan kyayn, että onko kellään kokemusta napatyrästä vauvalla? Meiän pojalla siis on ja lääkäriki nähny, mutta ei kuulemma tarvi tehäminkään... Se vaan pikkuhiljaa kasvaa ja näyttää häijyltä..
Näpyt näyttää hormooninäpyiltä mutta nuo posket ei varmaankaan ole enään hormoonien aiheuttamaa. Äkkisältään tulee mieleen että posket olis saanu vähän kylmää, olis jotain allergiaa tai parvorokko tai sitten on vaan kuivahtanu näiden kovien pakkasien aiheuttaman kuivan sisäilman takia. Meillä kuiviin poskiin tehoo parhaiten miniderm :)Meidän vauvan naama on täynnä tällästä punasta näppyä. Mitähän mahtaisi olla? Muu vartalo on kuitenkin ihan siisti. Oon maanantaina kyllä yhteydessä neuvolaan. Oon laittanu öljyä ja bepanthenia, mutta ei tunnu auttavan.
![]()
Roria, kuulostaapa ikävältä ja rankaltatoivotan sulle kovasti jaksamista!
Herkkusieni, itsekin ihmettelen miten eri ohjeita saa Cuplatonin suhteenmeille myös annettu ohje, että neljä tippaa ennen jokaista syömistä. On kyllä masuvaivat onneksi helpottuneet :)
Meillä pojasta tullut ihme yövirkku, herää 23-24.00 aikoihin syömään, jonka jälkeen valvoo 2 - 3h.. Voi kun olisikin toisinpäin, päivisin olisi enempi hereillä ja yöt nukkuisi :arghh:
Saanko kysyä mikä kehitysvamma Suvilla on? Ihana kuulla rohkaisevia kommentteja.. ja tosiaan itsellä olis jo nyt vauvakuume vaikka tuusula ei oo vielä ees parantunu :D milloin teillä on alkanu kuukautiset synnytyksen jälkeen?Voimia Roria! Ymmärrän ettet halua kodistas lähteä mihkään ja pienen kanssa se on raskasta muuttaa... Mutta ei tota kannata kyllä jatkaakaanOlisko sulla apujoukkoja jotka pystyis auttaan asunnon hommaamisessa ja muutossa jos mies ei suostu lähteen?
Onnea äityli vauvasta :)
Jemina joo pirun ärsyttäviä kommentteja saa kuulla kyllä... Mua on siltikin aina just helpottanu kun oon kertonu tyttäreni kehitysvammasta, eipä tarvi kenenkään itekseen asiaa miettiä, miks Suvi on erilainen. Mutta älyttömän onnellinen olen siitä, että Suvi on just meidän lapsi ja olen valmis siihen, että hän tarvitsee meitä vanhempia pitämään huolta aikuisenakin.
Tuo pieni tyttönen on kyllä niin ihana ja pari hymyäkin olen saanut:) Ollaan molemmat oltu niin onnellisia, että mulle tää vauvakuume vielä tuli ja saimme kuudennen lapsen :) 6 on aina ollut mun onnennumero, omassa perheessä oli 6 lasta, asuttiin talossa numero 6 yms...![]()
Ja vielä pitää laittaa, että wildis jos luet enää näitä, niin palaahan kertomaan kuulumisiasi, niin paljon oot joutunut kokemaan kaikkea ikävää, haluaisin tietää mitä sulle nyt kuuluu...
Onkohan kaikki joulukuiset vauvautuneet jo? Aikamoinen joukko meitä kyllä on!