Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disflatyl 30ml makso 20,36€ :)Äippäx4, sit ku ootte käyny apteekissa niin kerro että mitä se disflatyl maksoi. Meillä on tuota cuplatonia, mutta tuntui että meni maha vaan kipeämmäksi siitä :/
Juuri näin. Oma lapsi on aina oma ja rakkaus on suurta häntä kohtaan!mutta just ehkä noi sanat 'normaalien unelmien särky' ja 'miksi näin kävi' kuvastaa parhaiten tän hetkistä mielentilaa... ja just se tulevaisuuden pelko mitä tulee tapahtumaan...Joku suositteli Pellavansiemeniä, niitä ei suositella imetysaikana.
Lilith kerro sit mitä epparista sanottiin, kuulostaa ihan samalta ku mulla. Nyt 6 vkon jälkeen ulkoreuna ok, mut "sisäkäänteessä" röpelöinen silleen niinku olis tikit ihan pinnasta puuttunut tai muuten vaan kiinnittyny yhteen "eriparisti" ja toinen puoli jääny koholle :/ Kai se toisilla sit onnistuu paremmin ku toisilla se tikkaaminen riippuen kätilöstäkin :/
Jeminalle voimia. En osaa kuvitella miltä susta tuntuu, mut mä itse mietin että jos omalle kohdalle tulis jotakin kehitysvammaa tms. niin se ei vähentäisi rakkautta omaa lasta kohtaan, vaan se vaikein asia olisi omien "normaalien" unelmien särkyminen ja "miksi meille kävi näin" -ajattelu. Menisi kaikki ajatukset ja suunnitelmat uusiksi ja väistämättä vertailee muihin. En ole samaa kokenut, mutta muita suruja elämässä ja ainut mitä voin sanoa on, että aika auttaa ja ammattiapu tarvittaessa (vaatii että hyvä terapeutti ja että synkkaa). Elämä jatkuu uudenlaisena ja voi olla silti täysin yhtä onnellista, vaikka taustalla välillä käväisisi surulliset ajatukset. Päivä vain ja hetki kerrallansa... <3 Down-lapsista ja -aikuisista mulla on vain hyvin positiivinen ja iloinen kuva. Se positiivisuus toivottavasti ylittää mahdolliset murheet ja huolet!