Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kakka täälläkin rakeista.
Pari kysymystä. Mitä d vitamiinia käytätte? Millä vähiten vatsaoireita vauvalla? Mulla sellainen missä 7mikrogrammaa tms d vitamiinia kun pitäs olla 10 niin pitää ostaa eri..
Ootteko käyny saunassa jos vielä vuodatte? Mulle sanottiin että älä mene ennen ku vuoto loppuu mutta saunassa saan hyvin tyhjennettyä täydet tissit ja pois ne kovat paakut. Tosin vuoto sen jälkeen runsaampaa mut tissit kevyemmät.
Tiiättekö mitä vaikutuksia imetysteellä on? Mulla nousee hyvin maito mutta sain lahjaksi tuota teetä ja mietin että käytänkö ollenkaan vai annanko eteenpäin kun tissit jo ihan täynnä muutenkin.
Täällä alkaa jännittämään huominen äippäpoli käynti.. Kävin tänään kolmisen tuntia kauppoja kiertelemässä ja ilmeisesti se sai aikaan jotain kun nyt pitkin iltaa tullut (koviakin) selkäpolttoja. Otin kuitenkin Panadol 1g kun alkoi olo olemaan jo sen verran haastavaa, niin nyt näyttää tilanne rauhoittuvan. Ei sitten tainnut olla vielä tosi kyseessä. Te joille on laitettu ballonki, niin käykö se kipeää? Kuinka pian sen laiton jälkeen olette päässeet tositoimiin?

Viime yönäkin kun alkoi kuulua itkua, johon heräilin ja mies käänsi kylkeä, aloin hätiköimään miehelle, että "varo varo varo vauva on siinä vieressä!!" .... Niin, ei se oikeasti ollut, kun nukkui siinä omassa sängyssään. Toisena yönä puolestaan pyysin miestä, että nostaisi vauvan pois mun sylistä kun se alkoi itkee... Ja niin vain mies katsoi mua kummissaan kun se vauva huuteli jälleen ihan omalla paikallaan