Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi tätä naisen mieltä :D vauva hiukan valvottaa öisin ja esikoinen haastaa päivisin touhuillaan ja uhmaiällään. Kaikesta huolimatta mieli haikailee jo että vois alkaa suunnittelee seuraavaakin jo :D ja synnytyksestä ei oo edes vielä kahta viikkoa :D

Voi perseensuti. Eilen hiukan tuntu oudolta toi alamaha ja vuotokin oli outoa. No tänään alkoi sitten alamaha nippailla, vuoto muutti väriään ja mukaan tuli haju. Huomenna siis soitto lääkäriin... Mitään kohtu tulehdusta olis enää tähän kaivannut. Meillä on koko päivä vaan huudettu, nukuttu hetki ja huudettu lisää... Nyt taas ku on yöunilla ni nukkuu sikeesti ja hyvin. Kyllä on outoa. Vesseli tänään kolme viikkoa. Mihin tää aika katoaa :O

Mulle tulee kylmiä väristyksiä ihan siitä kun tissit täyttyy maidosta. Tänäänkin ollut välillä sellainen maitohorkka päällä.

Neuvolassa käytiin ekaa kertaa tänään, poju viikon vanha. Paino oli hienosti noussut kolmen päivän takaisesta painokontrollista, noin 100g tullut lisää :D Hyvin on siis syöty. Tänään onkin sitten roikuttu tissillä... Huhhuh :D

Meijän tyttö joutuu nyt lihotuskuurille..eli mun maidon lisäksi ruvetaan antaa 75ml 5h välein korviketta.. vaikka luulin että multa ihan hyvin maitoa tulee. Niin ei näköjää riittänykkää :o tyttö siis tasan 2 vkoa ja syntymäpäinosta puuttuu edelleen 20g... noooh. Ke sit uus punnitus.. mullaki on vauva kuumetta :D myös mun miehellä.. neuvolatäti oli ihan ihmeissään kun sanoin että olisin ihan valmis synnyttämään taaz xD

Täällä poika joutu taas teholle hengityksen takia.. Oon ihan rikki ja poikki!! Miksi ne nenän limakalvot eivät vaan voi jo parantua. Turvitus saisi laskea. Ihan sydäntäraastavaa katsoa kun toinen hengittää niin työläästi..

Voi Wildis ja pieni reppana... Jospa se pikkuhiljaa.

Täällähän on monella ralli masussa päällä viime metreillä.. Saas nähdä enteileekö se synnytyksiä! :)

Kohtutulehduskin tuntuu vaivaavan monia. Nämä kohtu- ja rintatulehdukset taitavat siis olla melko yleisiä?

Terveiset aamuyön lypsysessiolta. Poikaviimein rauhottui ja nukahti. Annoin eilen valion tuutia pullossa. Liekö se nyt sitten masussa kipristeli... :( Täytyy koittaa tuota nan ha:ta huudattaako sekin. Lisäks huomasin että puklaili sitä tuutia herkästi pihalle ja kieltäytyi syömästä, mutta sitten kuitenkin otti rinnan suuhun ja luputti sitä. Eli voiko tuutin maku olla jotenkin inhottava vauvasta?

Täällä poika joutu taas teholle hengityksen takia.. Oon ihan rikki ja poikki!! Miksi ne nenän limakalvot eivät vaan voi jo parantua. Turvitus saisi laskea. Ihan sydäntäraastavaa katsoa kun toinen hengittää niin työläästi..
Tiedän tunteen... voimia!

Wild voi ei:,( voimia teille molemmille!

Metsäläinen meidän tytöt ei oo tuutista tykänny, vaan nannista:)

Meillä ollaan päivisin puolesta tunnista puoleentoista tuntiin hereillä syömisen jälkeen :) yöllä nukutaan silmiä avaamatta, välillä syöden :)

Voimia Wildis <3

Täällä supisteli puoli tuntia about 3 min välein ja olivat kestoltaan sellasta 40 s puoliltaöin, mutta eivät voimistuneet ja sitten loppuivat. Pyh sanon minä!!!

Metsäläinen, mun kaverin muksu kans alus pulautteli korvikkeiden kanssa tosi kovin, mut lopulta rauhottu. Syytä ei tiedetä.

Täällä yöllä ollu ekat selässä tuntuvet supistukset. Ei kipeitä, mut ei nyt ihan samantekeviäkään. Jos sais ulos ilman käynnistystä :angelic:

Aika hyvin Air4milla paino muuttunut. Täällä lähtö 66 kg ja nyt aamulla n. 87 kg saa taas vähän tehdä duunia, että saa fläsät pois. Esikoisesta lähtö 69 ja lopussa 94

Täälläkin odotellaan kuumeisesti omaa synnytystä... Aamulla aloitin siivoamaan ja puunaamaan nurkkia - ei mitään vaikutusta. Kävin pitkään saunassakin - ei vaikutusta. Iltapäivän neuvolan jälkeen lähden kyllä keskustaan kaupoille ja lounaalle, josko sillä taas saisin äksöniä!

36db5a6f0acfd90b8c60b6ec53f1d73e
2 vkoa synnytyksestä ja kauhee linea negra..onko teillä muillakin yhtä tumma:rolleyes:

Yhtä tummana löytyy kans :) vaikka ei se mitään siellä mahassa haittaa niin kyllä se vois jo lähteä

kauankoha se vielä on tuossa... lisäks on niin outoa kun maha on yhtä pullamössöä :D todella pehmeetä ja roikkuvaa nahkaa.

Vaikka mulla ei maha ehkä aivan hirveen isoks kerinny kasvaa niin pari viikkoa sektion jlkn se oli vielä niin pallo että isäni kyseli että jäikö sinnevielä joku vauva :)

Takaisin