Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko todeta, että alkaa jo vähän ärsyttämään sekin kun jotkut kaverit koittaa lohdutella, että "ei se vauva sinne kohtuun kuitenkaan jää". Joo ei varmasti jääkään, mutta ei se paljon lohduta siinä vaiheessa, kun takana on paskat yöunet, joka paikkaa kolottaa eikä mitään pysty tekemään kun tuntuu, että perse repeää ihan just. Onneksi mies kuitenkin ymmärtää eikä yritä vähätellä näitä kipuja! Juu, itse aiheutettua tämäkin tuska, mutta kai sitä saa silti vähän avautuakin? Huomaa kyllä, että kamala kiukku päällä kun en päässytkään käynnistykseen. :D Vielä viisi pitkää päivää...
Niin pystyn samaistumaan äyriäinen sun oloihin, ku meillä tuo laskettu aikakin oli iha samana päivänä. Mulla on varattuna aika äippäpolille vasta 23. päivä, ja sei siis oo mikää käynnistyspäivä ees, vaan sillon ne varmaa ihmettelee että minä päivänä käynnistäsivät !! :( Mul on maha kipee ja oksennus lens taas aamusta, särkee lihaksia ja uniset unettomat yöt laittaa kyllä pään niin holabaloo kuntoon.. huoohh..

Sainille onnittelut! :)

Ballonki tippui pois aamu neljän jälkeen, jonka jälkeen alkoi säännölliset ja melko kivuliaat supistukset. 8 aikoihin aamulla saavuttiin äippäpolille ja tuolloin olin kolme senttiä auki, siitä sitten synnytysosastolle. Epiduraali oli kyllä pelastus! Tällä hetkellä auki 4-5 senttiä, juuri sain oksitosiinitipan. Toivotaan että kohta puoliin alkaisi enempi tapahtumaan, kätilö kyllä sanoi että tänään saa pojan syliin. ❤️

Onnea Saini!

Tsemppiä Mukkis ja Talvitintti ja jos joku muukin on tosi toimissa!

Täällä kärvistellään flunssan kourissa, siitä huolimatta ässät käytössä, tosin ilman seurauksia. Päiviä senkun poksuu lisää 40+5.

Oi voi, päikkäreiden jälkeen kaikki oireet paitsi tuo vetinen limavuoto on kadonnut. Moneskohan "väärä hälytys" tässä viimesten viikkojen sisään :D

Huhhuh... Nyt on maha hellänä, kun jynssäsin tuon pinniksen ja siivosin vaikka mitä. Mies sen oli jo kerran pyyhkinyt, mutta en ollut ihan tyytyväinen tulokseen... Ollut kuitenkin pitkään säilössä paikassa, jossa tiettävästi ollut hiiriä ym. juoksentelemassa ja se oli niiiiiin pölynen. Ja mies oli vaan yhdellä mäntysuopavedellä sen käynyt läpi... Halusin nyt ottaa vielä puhtaalla vedellä ja oikeesti hangata. Olikin kyllä aika homma... Ehkä turhaa hifistelyä ja oon ehkä turhankin tarkka tommosista, mutta tulipa tehtyä ja nyt ei tarvii miettiä pölyjä ja hiiriä, kun pikkuinen hieman isompana nuolee pinnoja :D

Voi itku Lilith_Mist, sulla vielä pidempi odottelu edessä! Onpa jännä, etteivät antaneet aiempaa aikaa kun joulukin tulossa ja kaikkea. Mulle sanoivat Oysilla, etteivät halua ehdoin tahdoin joululle käynnistystä kun henkilökuntaakin on tavallista vähemmän. Pidän peukut pystyssä, että sulla synnytys käynnistyis itsestään! Omalla kohdalla se tapahtuis ehkä viikolla 50+, kun taaskaan järkyttävän kipeä sisätutkimus ei aiheuttanut muuta kuin lisätuskaa tähän elämiseen. :D

Heippa kaikille! En oo laittanu viestiä pitkään aikaan, tässä ollu kaikenlaista. Lukenut kyllä oon teiän miljoonat viestit :D täällä kärvistellään kans (rv 38+4) mut eipä vauvaa näy vielä.. Ja oon nyt jo nii kyllästyny tähä oloo ja kärsimätön. Tää tunne on nii hirvee ku tuntuu että päivät matelee ja haluis jo vauvan ulos! Eikä haluis että joutuu joulua olee sairaalas :/ tsemppiä kaikki muutki jotka odottelee ja niille joilla on kipuja mut ei vielä oo päässy tositoimiin <3 onnea myös niille jotka on saanu joulutontut syliinsä jo! Kyllä meki täältä joskus tullaa perästä.. :D

Paljon onnea Salli!

Kiva kuulla susta, Melchey! :)

Takaisin